0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Very Good Girl

اُدو پرفیوم زنانه برندینی مدل وری گود گرل

شناسه کالا: 825111
شناسه کالا: 825111
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
352000
8 %
قیمت:
323,840 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه برندینی مدل وری گود گرل
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم زنانه برندینی مدل وری گود گرل

برند برندینی یکی از محبوب‌ترین برندهای حوزه عطر و ادکلن در جهان است. این شرکت با تولید ادکلن‌های زنانه و مردانه موفق شده تا جزء پرفروش‌ترین برندهای جهان شناخته شود. کیفیت عطرهای تولیدی این کمپانی فوق‌العاده عالی و خاص است. همچنین یکی از ویژگی‌های عطرهای برند برندینی در کنار کیفیت خوب، قیمت مقرون به صرفه است. اُدو پرفیوم زنانه برندینی مدل وری گود گرل (Very Good Girl) یکی از بهترین ادکلن‌های زنانه موجود در بازار است. اغلب بانوان با این مدل آشنایی دارند و آن را برای مصرف روزانه خریداری و استفاده می‌کنند. این عطر در حجم 33 میل و در بسته‌بندی بسیار خاص که شیشه آن شبیه به کفش پاشنه بلند بانوان است، تولید و به بازار عطر و ادکلن جهانی عرضه می‌شود. بنابراین اگر به دنبال خاص بودن هستید؛ عطر زنانه برندینی مدل گود گرل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. 

 


 

معرفی اُدو پرفیوم زنانه برندینی مدل وری گود گرل

انتخاب عطر و ادکلن زنانه کار به نسبت سخت و دشواری است. چرا که امروزه در بازار تنوع این محصولات به شدت زیاد شده و افراد نمی‌توانند به راحتی عطر مورد نظرشان را پیدا و انتخاب کنند. اما با این وجود انتخاب برخی از مدل‌های پرطرفدار مانند عطر زنانه برندینی مدل وری گود گرل کار را برای شما راحت‌تر می‌کند. بنابراین قبل از خرید بهترین کار، لیست کردن عطر و ادکلن‌های معروف و خاص است.

ادکلن زنانه برندینی مدل وری گود گرل با غلظت اُدوپرفیوم تولید می‌شود و قدرت پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد. بنابراین هنگامی که شما از آن استفاده می‌کنید در طی روز به طول کامل خوشبو خواهید ماند. بنابراین اگر به دنبال یک عطر با ماندگار خوب و با کیفیت هستید، این گزینه می‌تواند مناسب باشد.

طبع معتدل و طعم شیرین و ملایم وری گود گرل موجب شده تا این عطر برای تمامی روزهای سال در فصول مختلف کاربردی باشد. بنابراین شما همیشه به عنوان یک عطر ویژه می‌توانید آن را در کیف خود داشته باشید. 

سبک مدرن عطر گود گرل باب میل همه افراد است. چرا که از آن می‌توانند در هر موقعیت رسمی و غیررسمی به راحتی استفاده کنند. 

خانواده بویایی این عطر گلی و میوه‌ای و آکوردهای اصلی آن میوه، گل و وانیل است. به همین دلیل شما پس از اسپری کردن یان عطر روی لباس یا بدن، بعد از ماندگاری بوی دلنشین وانیل را احساس خواهید کرد.

برخی از نت‌های به کار گرفته شده در این عطر عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: سرخالو، دانه‌های قرمز
  • نت های میانی: رز
  • نت های پایانی: وانیل، خس خس

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم زنانه برندینی مدل وری گود گرل

اُدو پرفیوم زنانه برندینی مدل وری گود گرل (Very Good Girl) یک عطر با کیفیت بالا اما کاملا مقرون به صرفه است. با توجه به حجم این ادکلن به نسبت قیمت مناسب‌تری دارد. بنابراین شما می‌توانید آن را همیشه در کیف‌تان همراه خود داشته باشید و از آن در طول روز و در کل روزهای گرم و سرد سال استفاده کنید. بنابراین اگر به فکر هدیه دادن هستید یا دوست دارید یک عطر با ویژگی‌های بالا را داشته باشید همین حالا می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدام نمایید. 

 

 

اُدو پرفیوم زنانه برندینی مدل وری گود گرل
اُدو پرفیوم زنانه برندینی مدل وری گود گرل
تخفیف:
352000
8 %
قیمت:
323,840 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;