0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Anniversaire

اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل انیورسر

شناسه کالا: 823773
شناسه کالا: 823773
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
2150000
20 %
قیمت:
1,720,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل انیورسر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل انیورسر

ادکلن مردانه مهران مدیری یک انتخاب عالی برای مردان خوش سلیقه و فوق‌العاده است. امروز برندهای مختلفی عطر و ادکلن مردانه تولید و به بازار عرضه می‌کنند. اما بسیاری از آنها رایحه‌ای شبیه بهم دارند و شاید خاص بودن یک رایحه را برای شما به ارمغان نیاورند. عطرهای برند مهران مدیری از سال 2023 تولید و به بازار عرضه شدند. این عطر و ادکلن‌ها همیشه رایحه‌ای خاص و متفاوت دارند. به همین دلیل شما با یک اسپری از ادکلن مردانه مهران مدیری می‌توانید در مراسمات، ملاقات‌های دوستانه یا کاری خاص و فوق‌العاده به نظر برسید.

اگر شما هم به دنبال یک عطر با یک شیشه و بسته‌بندی عالی هستید، اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل انیورسر می‌تواند انتخاب عالی برای شما باشد. برای سورپرایز کردن همسر، پدر، پسر و... خود نیز انتخاب عطر مردانه مهران مدیری مدل انیورسر گزینه مناسبی است. برای خرید این عطر می‌توانید از طریق یک داروخانه آنلاین معتبر یا سایر فروشگاه‌های مجاز اقدام کنید. در ادامه قصد داریم اطلاعات و ویژگی‌های مهمی از اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل انیورسر را در اختیار شما قرار دهیم.


 

 

معرفی کامل اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل انیورسر

ادکلن مردانه مهران مدیری مدل انیورسر (Mehran modiri Anniversaire)  در حجم 100 میل در سال 2023 ساخته و به بازار عرضه شد. این عطر دارای رایحه گرم و شیرین و تند است. به همین منظور افراد می‌توانند از آن در فصول سرد سال و همچنین مهمانی‌ها و قرار ملاقات شب از آن استفاده کنند. تصور کنید در یک روز سرد سال با یک رایحه گرم و شیرین و دلنشین وارد یک جلسه کاری یا مهمانی شوید. قطعا توجه همه به سمت شما جلب خواهد شد و خاص بودن شما را احساس می‌کنند.

مهران مدیری از کلکسیون عطرهای خود در بزرگداشت تولد 55 سالگی‌اش رو نمایی کرد. از آن پس همه افراد و طرفداران مهران مدیری از عطرهای مردانه و زنانه خوشبو و فوق‌العاده شیک‌اش استفاده کردند. عطرهای زنانه و مردانه مهران مدیری در داشتن نت‌های چوبی ترکیبات خود مشترک هستند که تنها بیانگر اصالت است بلکه به نوعی رمز و راز، جذبه و پختگی را با خود به همراه دارد.

اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل انیورسر دارای سبک کلاسیک بوده و شما قبل از حضور در جلسات کاری و مراسمات رسمی می‌توانید از آن استفاده کنید. قدرت پخش بوی این مدل از ادکلن مردانه مهران مدیری بالا و میزان ماندگاری آن متوسط است.

ترکیبات این عطر از خانواده چوبی-ادویه‌ای بوده و از آکوردهای اصلی چوب، مرکبات و مشک بهره گرفته شده است. شما تنها با یک اسپری کوچک از این مدل عطر می‌توانید خاص باشید.

برخی از نت‌های به کار گرفته شده از این عطر عبارتند از:

نت‌های آغازین: ریحان، نارنگی سبز و هل

نت‌های میانی: مشک و سفید

نت‌های پایانی: چوب سرو، آبنوس


 

 

نحوه خرید اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل انیورسر

برای خرید اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل انیورسر می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانهhttps://www.sabads.com  اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱  تماس بگیرید.

اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل انیورسر
اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل انیورسر
تخفیف:
2150000
20 %
قیمت:
1,720,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;