0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Bretman Rock 3IN1 Face Mist

اسپری صورت سه کاره وت اند وایلد مدل برتمن راک

شناسه کالا: 820852
شناسه کالا: 820852
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اسپری صورت سه کاره وت اند وایلد مدل برتمن راک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

بحث آبرسانی پوست و تغذیه آن یک امر مهم و حیاتی است که همه افراد باید به آن توجه داشته باشند و با استفاده مداوم از آبرسان‌های مختلف، از پوست خود در برابر افتادگی و شل شدن جلوگیری کنند. یکی از محصولات آبرسان موجود در بازار، اسپری صورت سه کاره وت اند وایلد مدل برتمن راک است که تجربه‌ای سه منظوره دارد و علاوه بر آبرسانی و جوانسازی پوست، برای آماده کردن پوست قبل از آرایش و همچنین افزایش ماندگاری آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وت اند وایلد (Wet n Wild) یک شرکت لوازم آرایشی است که در سال 1979 در بروکلین، نیویورک تاسیس شد. در سال 2003 به لس آنجلس نقل مکان کرد و در حال حاضر نامبر وان یا به عبارت دیگر برترین برند در ایالات متحده است. عمده محصولات برند وایت اند وایلد بر پایه گیاهان است و این امر سبب شده است که بیش از 90درصد این برند در ایالات متحده به رسمیت شناخته شود. گفتنی است که وایت اند وایلد فعالیت خودش را با فروش رژ لب و لاک ناخن آغاز کرد، اما اکنون محصولاتی چون پرایمر، کانسیلر، خط چشم، سایه، هایلایتر ابرو، محصولات مراقبت پوستی و ... را نیز وارد بازار کرده است.

 


 

ترکیب اصلی اسپری صورت سه کاره وت اند وایلد چیست و چه کاربردی دارد؟

اسپری صورت سه کاره وت اند وایلد مدل برتمن راک از جمله محصولات مراقبتی پوست به شمار می رود که برای حفظ شادابی و طراوت پوست صورت و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. درواقع، این اسپری به صورت 3 در 1 به بازار عرضه می‌شود و با ترکیبات عالی که دارد، رطوبت را در پوست حبس می‌کند و باعث آبرسانی شدید آن می‌شود. از دیگر کاربردهای اسپری 3 در 1 وت اند وایلد مدل برتمن راک می‌توان به افزایش ماندگاری آرایش در طول روز و آماده کردن پوست قبل از آرایش اشاره کرد که تازگی و طراوت را برای پوست به ارمغان می آورد.

همچنین اسپری صورت وت اند وایلد 100 میلی لیتر دارای خاصیت آنتی اکسیدان است که می‌تواند التهاب پوستی را کاهش داده و با افزایش جریان خون در پوست شما، روند کلاژن سازی و ترمیم پوست را سریع‌تر کند. خاصیت نرم کنندگی و تغذیه پوست از دیگر کارایی‌های اسپری صورت سه منظوره وت اند وایلد مدل برتمن راک هستند.

 


 

نحوه اثرگذاری اسپری صورت سه کاره وت اند وایلد مدل برتمن راک

همانطور که در بالا اشاره شد، اسپری صورت 3 در 1 مدل برتمن راک برای افزایش ماندگاری آرایش صورت به کار می‌رود. اسپری سه منظوره وت اند وایلد مدل برتمن راک پوشش طبیعی و ترکیب خنک کننده‌ای دارد که با اسپری کردن آن بر روی صورت خود می‌توانید رایحه بی‌نظیر گل‌های گرمسیری به کار رفته در این محصول را استشمام کنید و ذهن خود را به بهشت ببرید!

اسپری صورت وت اند وایلد که از عصاره های گرمسیری پاپایا نارگیل، میوه اژدها و عصاره آلو کاکادو ساخته شده است، عطر فوق العاده‌ای دارد و حتی می‌توان از آن به عنوان اسپری بدن یا عطر استفاده کرد. این ترکیب گیاهی حاوی ویتامین C و E است که با قدرت آنتی اکسیدانی خود از پوست شما در برابر عوامل محیطی مانند اشعه ماوراء بنفش یا آلودگی محافظت می‌کند، در نتیجه از خشکی و پیری زودرس صورت جلوگیری می‌کند.

توجه داشته باشید که اسپری سه منظوره وت اند وایلد 100 میلی لیتر، فاقد پارابن و تست حیوانی است و به صورت مایع بی رنگ و براق عرضه می شود.

در ادامه، عناصر و مواد به کار رفته در اسپری وت اند وایلد مدل برتمن راک ذکر شده است:

آکوا، گلیسیرین، ایزوپنتیل دیول، پنتیلن گلیکول، بوتیلن گلیکول، الکل، آب کوکوس نوسیفرا (نارگیل)، دی گلیسیرین، روغن کرچک هیدروژنه Peg-40، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلیکول، پروپیلن گلیکول، گلیکول مصنوعی، فلورفلن هیلگوپیلکس و سنتتیک فلورفلنیل هگزیل.

 


 

ویژگی های اسپری صورت سه کاره وت اند وایلد مدل برتمن راک

  • مرطوب کننده و آبرسان پوست
  • دارای ویتامین های C و E
  • آنتی اکسیدان
  • نرم کننده و تغذیه کننده پوست
  • ضد حساسیت
  • براق و شاداب کننده پوست
  • دارای بافتی نرم و سبک
  • کاملا گیاهی و فاقد تست حیوانی
  • فاقد پارابن

 


 

مزایای مصرف اسپری صورت سه کاره وت اند وایلد مدل برتمن راک

از مهم‌ترین مزایای استفاده از اسپری صورت سه کاره برتمن راک از برند وت اند وایلد، خاصیت آبرسانی آن است. این خاصیت به پوست شما کمک می‌کند تا در دراز مدت بافت کشسانی داشته باشد و با ساخت کلاژن باعث شادابی و جوانسازی پوست شود، همچنین از افتادگی پوست جلوگیری کند.

 

نحوه مصرف اسپری صورت سه کاره وت اند وایلد مدل برتمن راک

قبل از استفاده از اسپری 3 در 1 وت اند وایلد مدل برتمن راک موارد زیر را با دقت مطالعه کنید:

  • اسپری صورت سه کاره وت اند وایلد ضد حساسیت است اما برای اطمینان بیشتر، پیش از مصرف کمی از محصول را بر روی پوست دست خود اسپری کنید تا در صورت ظهور حساسیت متوجه آن شوید.
  • بطری حاوی اسپری را به خوبی تکان دهید و از فاصله 30 سانتی متری مقابل صورت اسپری کنید.
  • بعد از استفاده از این محصول، نیازی به شستن صورت با آب نیست.
  • این محصول را در دمای محیط، دور از تابش مستقیم نور خورشید و همچنین دور از دسترس کودکان قرار دهید.

توجه:

  • این محصول برای مصارف خارجی تولید شده است، بنابراین از تماس مستقیم آن با چشم‌ها و دهان خودداری کنید.
  • در صورت تماس با چشم‌ها، آن ها را با آب فراوان بشویید.
  • در صورت بروز حساسیت و یا هر گونه مشکل دیگر با پزشک خود مشورت کنید.

مناسب برای افراد

اسپری سه کاره وت اند وایلد یک محلول چند منظوره برای آبرسانی و افزایش ماندگاری آرایش است که بافتی سبک و نرم دارد و باعث تازه شدن آرایش، شادابی پوست، لطیف و براق شدن آن می‌شود. بنابراین اسپری سه کاره وت اند وایلد منع مصرف ندارد و برای همه افراد با هر نوع پوستی سازگار است.

 

 


 

یادداشت پایانی

در طول روز ممکن است کمی از آرایش صورت شما پاک شود و کمی نارضایتی برایتان ایجاد کند. اما با خرید اسپری سه کاره وت اند وایلد مدل برتمن راک می‌توانید آرایش خود را ماندگارتر کنید و شادابی و طراوت خاصی به پوست صورت خود هدیه دهید. یا حتی قبل از آرایش، صورت خود را با این محلول آماده کرده و بافتی بی نظیر و پرایم شده به آن بدهید.

اسپری سه کاره وت اند وایلد مدل برتمن راک در داروخانه صبا، بزرگترین داروخانه اینترنتی کشور، موجود است و شما می‌توانید این محصول را از طریق سایت ما و یا تماس با شماره 02141971 خریداری کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

اسپری صورت سه کاره وت اند وایلد مدل برتمن راک
اسپری صورت سه کاره وت اند وایلد مدل برتمن راک
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده