0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Guilty Rouge Body Mist

بادی اسپلش زنانه سی گل مدل گیلتی رژ

شناسه کالا: 823236
شناسه کالا: 823236
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
154,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: بادی اسپلش زنانه سی گل مدل گیلتی رژ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

بادی اسپلش زنانه سی گل مدل گیلتی رژ

بادی اسپلش سی گل، یکی از محصولات خوشبو کننده فوق‌العاده عالی با رایحه شیرین و خنک است. این محصول ترکیبی از زیبایی و خوش عطر و بو بودن را به شما هدیه می‌دهد. به همین منظور شما در مهمانی‌ها و ملاقات‌های مهم می‌توانید از آن بهره بگیرید و در ذهن همه ماندگار بمانید. قیمت بادی اسپلش سی گل به نسبت سایر محصولات موجود در بازار و در مقابل کیفیت بالای آن بسیار مقرون به صرفه بوده  شما به جای خرید عطرهای گران قیمت می‌توانید برای خوشبو بودن از این بادی اسپلش عالی بهره بگیرید.

 

 


 

نقد و بررسی بادی اسپلش زنانه سی گل مدل گیلتی رژ

گیلتی رژ سی گل با طراحی شیک و بوی شیرین و خوشبو، اسپری بدنی تولید کرده که بهترین راه حساسیت‌های پوستی را رفع کرده و به طراوت و نرمی بی‌نظیر پوست کمک می‌کند. این محصول از روغن‌ها، مرطوب کننده‌ها و رایحه‌های طبیعی ساخته شده است، بنابراین از مواد شیمیایی مضر خودداری کرده و احساس آسایش و راحتی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد.

با استفاده از بادی اسپلش سی گل می‌توانید همواره بوی خوشبو و دلپذیری را احساس کنید. این بادی اسپلش علاوه بر رایحه فوق‌العاده یک حالت آبرسانی و نرمی فوق‌العاده‌ای دارد که از حساسیت پوستی جلوگیری می‌کند. اسپری زنانه سی گل همچنین ماندگاری بالا و بی‌نظیری دارد و سبب می‌شود تا شما در طولانی مدت خوشبو بمانید.

با انتخاب گیلتی رژ سی گل شما نه تنها می‌توانید عطر خوش را برای خود به ارمغان بیاورید بلکه می‌توانید با هدیه دادن این بادی اسپلش به دیگران حس خوب خوشبو بودن را نیز به دیگران هدیه کنید. این محصول به شما اعتماد به نفس و شادابی بیشتری می‌بخشد، همچنین مطمئناً به خاطر طراحی زیبا و بوی خوبش، به یکی از بهترین اسپری‌های خوشبو کننده زنانه تبدیل خواهد شد.

 

 


 

ویژگی های بادی اسپلش زنانه سی گل

برخی از ویژگی‌های بادی اسپلش زنانه سی گل آن را به نسبت سایر محصولات رقبا متمایز کرده است. برخی از ویژگی های بادی اسپلش زنانه سی گل عبارت است از:

  • غنی شده با روغن‌ها و مواد مرطوب کننده
  • جلوگیری کننده از تعریق
  • با رایحه شیرین و خنک
  • طراوت بخش پوست
  • پخش بوی مناسب
  • فاقد مواد مضر
  • طراحی شیک
  • ماندگاری بالا

نحوه مصرف بادی اسپلش سی گل

بادی اسپلش سی گل را باید پس از هر بار استحمام استفاده کنید. پس از حمام و خشک شدن بدن، مقدار مناسبی از این بادی اسپلش را روی بدن خود اسپری کنید. در این حالت در مدت زمان طولانی در طول روز خوشبو خواهید ماند.

شرایط نگهداری

این محصول را همه جا می‌توانید همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز آن را روی بدن اسپری کنید و از بوی خوشبو خود احساس لذت کنید. برای ماندگاری بیشتر عطر بهتر است آن را به دور از دسترس کودکان و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

هشدارهای مصرف

بادی اسپلش سی گل تاکنون عارضه پوستی خاصی نداشته است اما با این وجود بهتر است قبل از مصرف ابتدا روی بخشی از پوست آن را تست کنید. در صورت حساسیت از اسپری آن روی نقاط مختلف بدن باید جلوگیری کنید.

 

 


 

خرید و قیمت بادی اسپلش زنانه سی گل مدل گیلتی رژ

برای خرید و اطلاعات کامل از قیمت بادی اسپلش زنانه سی گل مدل گیلتی رژ می‌توانید به وبسایت‌های معتبر داروخانه‌های آنلاین نظیر داروخانه آنلاین صبا مراجعه کنید. با ثبت سفارش این محصول در داروخانه آنلاین صبا در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

 

 


 

ترکیبات

ماندگاری بالا و همچنین عطر بسیار خوش بادی اسپلش سی گل ناشی از ترکیبات مفید و موثر آن است. برخی از ترکیبات موجود در تولید بادی اسپلش سی گل زنانه عبارت است از: آب، اتانول، بوتیلن گلیکول، peg-۴۰ روغن کرچک هیدروژنه، پروپیلن گلیکول، پرفوراتوم، عصاره کالاندولا، تترا هیدروکسی پروپیل اتیلن دیامیند، لورت-۳، لاکتیک اسید، فنوکسی اتانول، تری اتانول آمین، رایحه، رنگ اد ت ا، peg-۸

 

 

 

 

بادی اسپلش زنانه سی گل مدل گیلتی رژ
بادی اسپلش زنانه سی گل مدل گیلتی رژ
قیمت:
154,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده