0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Star Lux Highlighter Brush

براش هایلایتر وت اند وایلد مدل استار لوکس

شناسه کالا: 820848
شناسه کالا: 820848
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: براش هایلایتر وت اند وایلد مدل استار لوکس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

براش هایلایتر وت اند وایلد مدل استار لوکس یکی دیگر از صدها نوع براش هایلایتر شرکت وت اند وایلد است که با طراحی زیبای ستارگان عرضه می‌شود. رنگ این براش رزگلد و نقره‌ای است که طراحی و جلوه آن را زیباتر کرده است.

وت اند وایلد یک شرکت آمریکایی در حوزه تولید محصولات آرایشی است که قرن‌هاست فعالیت می‌کند. این شرکت فعالیت خودش را با تولید رژ لب و لاک ناخن شروع کرد و اکنون صاحب بهترین محصولات آرایشی با تنوع بالا و بی‌نظیر است. به طوری که از باارزشمندترین برندها در کشور آمریکا به شمار می‌آید.

 


 

هایلایتر چیست و چه کاربردی دارد؟

هایلایتر به معنی هایلایت و روشن کردن است. در آرایش و میکاپ صورت، از هایلایترها برای برجسته کردن و روشن کردن یک ناحیه از صورت استفاده می‌کنند تا جلوه بهتری ایجاد کنند.

به عنوان مثال، می‌توانید با استفاده از هایلایتر نواحی استخوان گونه را کمی برجسته‌تر کنید تا بهتر بتوانید جادویی بودن این متد را درک کنید! البته برای قوس بالای ابرو، نوک بینی، استخوان فک و قوس لب بالا هم کاربرد دارد که با روشن و برجسته کردن آن‌ها بیشتر به چشم می‌آیید! بعضی افراد هم دوست دارند با استفاده از هایلایترها، تیرگی زیر چشم خود را برطرف کنند و جلوه طبیعی‌تری به چشم‌های خود بدهند.

با کمک براش هایلایتر وت اند وایلد مدل star lux می‌توانید انواع هایلایترهای پودری را بر روی صورت خود فید کنید.

 

 


 

ویژگی های براش هایلایتر وت اند وایلد مدل استار لوکس

یکی از ویژگی‌های خوب براش هایلایتر مدل استار لوکس وت اند وایلد، طراحی ارگونومیک و بدنه سبک آن است. روی دسته این براش یک قوس برای جای انگشت در نظرگرفته شده تا راحت‌تر براش را در دست بگیرید. سبک بودن این محصول هم به شما کمک می‌کند تجربه فید و بلندینگ بهتری در میکاپ خود داشته باشید.

ویژگی‌های دیگر براش هایلایتر وت اند وایلد عبارتند از:

  • موهای نرم بدون آسیب به پوست

موهای به کار رفته در براش هایلایتر مدل استار لوکس به قدری نرم هستند که انگار شما را نوازش می‌کنند و روی پوست احساس سوزن سوزن شدن نمی‌کنید.

  • موهای ساخته شده با الیاف مصنوعی

موهای براش هایلایتر از جنس الیاف مصنوعی است و به طبیعت آسیبی وارد نمی‌کند. این مورد برای افراد وگان و حامی حقوق حیوانات اهمیت بالایی دارد.

  • مجهز به سر مخروطی و باریک

سری این براش هایلایتر به صورت مخروطی طراحی شده است تا راحت بتوانید هایلایتر را در نواحی مورد نظرتان پخش و فید کنید. همچنین باریک بودن این براش، استفاده از آن را برای نواحی زیر چشم و قوس لب‌ها مناسب‌تر می‌کند.

  • مناسب برای هایلایترهای پودری

براش هایلایتر مدل استار لوکس wet n wild به دلیل اینکه موهای بلند و منعطفی دارد، بهتر است برای هایلایترهای پودری مورد استفاده قرار بگیرد.

  • بدون تست حیوانی

براش‌های هایلایتر وت اند وایلد، با ویژگی کرولتی فری ساخته می‌شوند. یعنی این محصولات فاقد تست حیوانی هستند.

 


 

مزایای استفاده از براش هایلایتر وت اند وایلد مدل استار لوکس 

مزیت بزرگ استفاده از براش هایلایتر این است که هایلایتر پودری و کرمی به راحتی بر روی پوست صورت محو می‌شود و اثر نامناسبی به جای نمی‌گذارد. اما در صورت استفاده از هایلایتر با دست نمی‌توان نتیجه مطلوبی گرفت و مواد به خوبی محو نمی‌شوند.

 


 

نحوه استفاده از براش هایلایتر وت اند وایلد مدل استار لوکس 

قبل از استفاده از هایلایترها، معمولا برای اینکه ماندگاری بهتری داشته باشند و ظاهر طبیعی‌تری روی صورت ایجاد کنند، از انواع مرطوب کننده‌ها، لوسیون‌ها، سرم‌ها و ... استفاده می‌کنند.

نحوه استفاده از براش هایلایتر به این صورت است که براش را داخل هایلایتر می‌زنید و با تکان دادن آن، مقدار اضافی پودر را پس می‌زنید. سپس براش را برروی ناحیه مورد نظر مثل استخوان گونه قرار دهید و بعد به سمت بالا بکشید.

 


 

یادداشت پایانی

براش هایلایتر از مهم‌ترین ابزارها در سبک آرایش مدرن است و به شما کمک می‌کند آرایشی جادویی و در عین حال طبیعی خلق کنید. برای خرید براش هایلایتر وت اند وایلد مدل استار لوکس می‌توانید به سایت داروخانه صبا مراجعه کنید یا از طریق شماره 02141971 با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

داروخانه صبا یک داروخانه اینترنتی است که انواع محصولات آرایشی، دارویی، مکمل و مراقبتی را عرضه می‌کند و همواره بر کیفیت کالا و رضایت مشتری تاکید دارد.

 

 

 

براش هایلایتر وت اند وایلد مدل استار لوکس
براش هایلایتر وت اند وایلد مدل استار لوکس
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده