0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Keratin Hair Serum

سرم ترمیم کننده مو سریتا حاوی کراتین

شناسه کالا: 301612
شناسه کالا: 301612
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
334,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم ترمیم کننده مو سریتا حاوی کراتین
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

همه ما این را تجربه کرده ایم که موهایمان به دلایل بسیار آسیب دیده و دچار موخوره می شوند. حالت دادن با استفاده از سشوار، رنگ‌ و مواد شیمیایی از جمله عواملی هستند که باعث از دست دادن خاصیت محافظتی در موها می‌شوند. اما این دلیلی نمی‌شود که به موهای خود رسیدگی نکنید و از سبک رویایی خود دست بکشید.

حتی آب و هوا نیز می‌تواند موهای شما را خشک کند و باعث آسیب به آنها شود. بنابراین برای اینکه موهای خود را در بهترین حالت نگه دارید، باید آن‌ها را با مواد مغذی تغذیه کنید. چگونه؟ یک راه حل این است که تونیک و سرم مو را به روتین روزانه مراقبت از موهای خود اضافه کنید.

پیشنهاد داروخانه آنلاین صبا به شما، سرم ترمیم کننده مو سریتا حاوی کراتین است که به صورت تخصصی برای احیا و بازسازی موهای آسیب دیده فرموله شده است. این محصول به دلیل برخورداری از مواد مغذی و ویتامینه باعث تغذیه بافت مو می‌شود و با ترمیم آن‌ها، شادابی و لطافت را به آن‌ها باز می‌گرداند.

این محصول در کنار خاصیت تقویت کننده و ترمیم کننده خود، از خشک و وز شدن موها جلوگیری می‌کند و با ایجاد یک لایه محافظتی روی مو، اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد و اشعه UV را خنثی می‌کند.

 


 

ترکیب اصلی سرم ترمیم کننده مو سریتا حاوی کراتین چیست و چه کاربردی دارد؟

در ترکیب و ساختار سرم مو سریتا از موادی مانند ویتامین E و کراتین هیدرولیز شده استفاده شده است. ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است که از موها در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کند و خاصیت نرم کنندگی نیز دارد.

کراتین موجود در این محصول، یک ماده عالی برای رشد و احیا مو محسوب می‌شود. همانطور که می‌دانید، کراتین یکی از پروتئین‌های موجود در ساختار مو است. بنابراین با استفاده از این سرم می‌توانید کراتین مورد نیاز برای ساخت و ترمیم مو را فراهم کنید و موجب تغذیه و افزایش سرعت رشد مو شوید.

ناگفته نماند که کراتین می‌تواند بافت‌های آسیب دیده مو را کاملا ترمیم کند و در ارتقای سلامت و شاداب به نظر رسیدن موها تاثیر بسیاری داشته باشد.

 


 

کراتین چیست؟

کراتین پروتئین اصلی است که ساختار مو، پوست و ناخن شما را تشکیل می‌دهد. این ماده، مسئول حفظ استحکام موها است و از آن‌ها در برابر آسیب‌های محیطی مانند رادیکال‌های آزاد و اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند. همچنین باعث بهبود خاصیت ارتجاعی مو می‌شود و به دنبال آن، رشد موها را افزایش می‌دهد.

هنگامی‌که کراتین طبیعی در موها کاهش می‌یابد، دچار خشکی و شکنندگی شده و موخوره به وجود می‌آید. این امر، مدیریت و شانه زدن موها را دشوار می‌کند و باعث ناراحتی و آزار شما می‌شود. در این مواقع، با تقویت کراتین موجود در مو می‌توان این مسئله را به طور کامل ریشه کن کرد.

 


 

نحوه اثرگذاری سرم ترمیم کننده مو سریتا حاوی کراتین

محصولات موی غنی شده با کراتین، مانند سرم، برای تقویت ساختار موهای شما طراحی شده‌اند. سرم مو کراتینه یک درمان روزانه سبک و مبتنی بر آب است که یک لایه محافظ در اطراف تارهای مو تشکیل می‌دهد، رطوبت موجود در آن را حفظ می‌کند، آسیب مو را از بین می‌برد و در عین حال باعث نرمی ‌و درخشندگی موها می‌شود.

یکی از ویژگی‌های عالی در مورد سرم موی کراتینه این است که تمام کارهای محافظتی و صاف کننده را بدون حس سنگینی روی موها انجام می‌دهد. در نتیجه، موهایی صاف و بدون وز خواهید داشت که سبک و سالم به نظر می‌رسند.

در ادامه باید بگوییم که سرم مو سریتا به عنوان یک سرم موی موثر برای موهای وز، به شما کمک می‌کند تا موخوره را از بین ببرید و در عین حال آن‌ها را تغذیه و محافظت کنید. با استفاده از این محصول، موهای شما از ریشه گرفته تا ساقه، ترمیم شده و نرم و براق، بدون موخوره و بسیار حالت پذیر خواهند بود.

 


 

ویژگی‌های سرم ترمیم کننده مو سریتا حاوی کراتین

  • رفع وزی مو و جلوگیری از الکتریسیته ساکن
  • حاوی کراتین هیدرولیز شده و موثر در بازسازی مو
  • افزایش استحکام و انعطاف پذیری موها
  • تغذیه و ترمیم موهای آسیب دیده
  • جلوگیری از خشکی مو و ایجاد موخوره
  • نرمی‌ و ایجاد لطافت در موها
  • بهبود شانه پذیری مو
  • ویتامینه و حاوی مواد مغذی
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدان و محافظت از موها در برابر اشعه UV
  • آبرسانی و حفظ رطوبت در تار مو و فولیکول‌ها
  • ترمیم و بازسازی ریشه تا نوک مو
  • مناسب برای انواع مو

 


 

مزایای مصرف سرم ترمیم کننده مو سریتا حاوی کراتین

افرادی که از کراتین روی موهای خود استفاده می‌کنند، ادعا می‌کنند که موهایشان صاف تر و همچنین مدیریت آن‌ها راحت تر است. بسته به اینکه موهای شما چه اندازه سالم است و ضخامت طبیعی آن‌ها چقدر است؛ تأثیرات و مزایای سرم مو سریتا نیز متفاوت است.

کراتین موجود در این محصول، روی سلول‌هایی که روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا رشته‌های مو شما را تشکیل دهند، عمل می‌کند و باعث صاف شدن آن‌ها می‌شود. از نظر تئوری، لایه‌های سلولی که کوتیکول مو نامیده می‌شوند، کراتین را جذب می‌کنند و در نتیجه باعث پرپشت شدن و براق به نظر رسیدن موهایتان می‌شوند.

 همچنین کراتین باعث از بین رفتن وزی موهای مجعد می‌شود و حالت دادن آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. در نتیجه از نظر ظاهری نیز صاف‌تر دیده می‌شوند.

 

نحوه مصرف سرم ترمیم کننده مو سریتا حاوی کراتین

در حالی که موهایتان مرطوب است، می‌توانید از سرم مو سریتا قبل از خشک کردن و حالت دادن به آن ها استفاده کنید. همچنین در هنگام خشک بودن موها، می‌توانید از این محصول برای از بین بردن تکه‌های وز باقی‌مانده، محافظت و صافی بیشتر استفاده کنید.

برای این کار تنها کافی است مقداری از سرم را روی موها و پوست سر خود بزنید، سپس به آرامی ‌ماساژ دهید تا جذب شود.

نکات استفاده از سرم مو:

  •  اگر سرم کراتینه را روی موهای مرطوب استفاده می‌کنید، این محصول را  قبل از هر محصول حالت دهنده دیگر بمالید.
  • این محصول برای موهای خشک یا مرطوب قابل استفاده است.
  • اگر از اتو مو برای صاف کردن موهای خود کمک می‌گیرید، ابتدا سرم موی کراتینه را به موهایتان بزنید تا از گرمای ناشی از حرارت اتو محافظت کند.
  • محصول را در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

 سرم ترمیم کننده مو سریتا حاوی کراتین برای چه افرادی مناسب است؟

سرم مو سریتا حاوی کراتین برای انواع مو فرموله شده است و بیشتر برای افرادی مناسب است که از موخوره، خشکی و وزی مو رنج می‌برند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید سرم ترمیم کننده مو سریتا، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 


 

جدول ترکیبات سرم ترمیم کننده مو سریتا

ترکیبات

مقدار

سیکلومتیکون

*

فنیل تری متیکون

*

توکوفریل استات (ویتامین E)

*

روغن آرگان

*

کراتین هیدرولیز شده

*

اسانس مجاز آرایشی بهداشتی

*

سیکلوپنتاسیلوکسان

*

دایمتیکونول

*

 

 

 

سرم ترمیم کننده مو سریتا حاوی کراتین
سرم ترمیم کننده مو سریتا حاوی کراتین
قیمت:
334,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 2 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;