0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Anti Acne Serum

سرم ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست سیلکر

شناسه کالا: 822409
شناسه کالا: 822409
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
260,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست سیلکر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

نداشتن روتین مراقبت پوستی مناسب و همچنین استفاده فراوان از انواع محصولات آرایشی و عدم پاکسازی آن‌ها، باعث ایجاد انواع جوش‌ و آکنه روی سطح پوست می‌شود. بنابراین استفاده از سرم ضد جوش و کنترل کننده چربی نقش موثری در بهبود کیفیت پوست شما دارد.

محصولات کنترل چربی و ضد جوش دارای ترکیبات فعال فراوانی هستند و به درمان جوش، قرمزی و التهابات پوستی کمک فراوانی می‌کنند. این محصولات با لایه‌برداری ملایم و حذف انواع باکتری‌ها و آلودگی‌ها از سطح پوست، سلامت آن را بهبود بخشیده و سبب یکدست شدن پوست می‌شود.

سرم ضد جوش سیلکر (Silcare) دارای فرمولاسیون مخصوصی بوده و کیفیت پوست شما را ارتقاء می‌بخشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول و خرید آن از داروخانه آنلاین، در ادامه مزایا و همچنین نحوه اثرگذاری این محصول را برایتان شرح دادیم. تا انتهای این متن ما را همراهی کنید.

 


 

سرم ضد جوش و کنترل کننده چربی چیست و چه کاربردی دارد؟

محصولات کنترل چربی و ضد جوش سبب کاهش تولید چربی شده و عفونت‌های باکتریایی و ویروسی را درمان می‌کنند. با مسدود شدن فولیکول‌های مو، انواع جوش و آکنه روی سطح پوست به وجود می‌آید. وجود هرگونه آلودگی، چربی و همچنین سلول‌های مرده پوست، منافذ باز پوست را مسدود کرده و سبب ایجاد انواع جوش‌های کوچک و موضعی می‌شوند.

سرم ضد جوش و کنترل کننده چربی، ترشح چربی از غدد را کنترل کرده و انواع باکتری‌های مضر را از بین می‌برند و از این طریق در درمان آکنه‌ها نقش دارند. سرم ضد کنترل کننده چربی پوست سیلکر یکی از محصولات مراقبت پوستی با کیفیت بوده و به شما در داشتن پوستی صاف و صیقلی کمک می‌کند.

شما می‌توانید انواع محصولات مراقبتی را از داروخانه آنلاین تهیه کرده و در روتین مراقبت پوستی روزانه خود قرار دهید.

 


 

نحوه اثرگذاری سرم ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست سیلکر

سرم ضد کنترل کننده چربی پوست سیلکر (Silcare) دارای ترکیبات فعال فراوانی بوده و در درمان التهابات پوستی و جایگاه جوش نقش دارد. سالیسیلیک اسید (BHA) موجود در این سرم قابلیت نفوذپذیری بالایی داشته و سلول‌های مرده پوست را لایه‌برداری می‌کند. این ماده همچنین به کاهش تعداد جوش‌های صورت کمک کرده و قرمزِی، تورم و التهاب پوست را درمان می‌کند.

سرم ضد جوش سیلکر عصاره درخت چای را نیز در ترکیبات خود جای داده است. این ماده دارای ترکیبات فعال فراوانی بوده و به درمان پوست کمک زیادی می‌کند. عصاره درخت چای هرگونه خارش، سوزش و قرمزی پوست را رفع کرده و بهبود می‌بخشد. همچنین موجب تقویت سلول‌های پوستی شده و از بروز علائم پیری زودرس جلوگیری می‌کند. این عصاره خاصیت ضد قارچی و ضد التهابی داشته و سبب درمان ضایعات پوستی می‌شود.

آلانتوئین یک ماده تسکین‌دهنده و ضد التهابی بوده و برای از بین بردن جایگاه جوش مناسب است. این ماده قرمزی ناشی از ایجاد آکنه روی پوست را کاهش و سرعت تکثیر سلولی را افزایش می‌دهد و موجب جوانسازی پوست می‌شود. این فرآیند به یکدست شدن سطح پوست کمک می‌کند.

 


 

ویژگی‌های سرم ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست سیلکر

  • سبب کم شدن جوش و آکنه روی پوست می‌شود.
  • در درمان التهابات پوستی نقش دارد.
  • میزان چربی ترشح شده از غدد چربی پوست را کنترل می‌کند.
  • نقش موثری در درمان جوش‌های سرسیاه و سرسفید و همچنین جوش‌های زیرپوستی دارد.
  • به درمان بیماری کراتوز پیلار کمک می‌کند.
  • لایه‌برداری بسیار ملایمی داشته و کیفیت پوست را بهبود می‌بخشد.
  • در درمان جایگاه جوش نقش دارد.
  • استفاده از آن برای افرادی که پوست‌های چرب و مستعد جوش دارند مناسب است.

 


 

مزایای مصرف سرم ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست سیلکر

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، سرم ضد جوش سیلکر دارای ویژگی‌های مثبت متعددی است و در درمان التهابات پوستی و انواع جوش‌ها نقش دارد. در ادامه برخی دیگر از مزیت‌های استفاده از این محصول را برای شما شرح دادیم که عبارتند از:

  • آلانتوئین موجود در سرم ضد جوش سیلکر خاصیت تسکین‌دهندگی و ضد التهابی داشته و برای از بین بردن جایگاه جوش مناسب است. این محصول قرمزی ناشی از آکنه را کاهش و سرعت تکثیر سلولی را افزایش می‌دهد و به جوانسازی پوست کمک می‌کند. فرآیند جوانسازی پوست می‌تواند موجب یکدست شدن سطح پوست شده و آن را مرطوب کند.
  • عصاره درخت چای دارای ترکیبات فعال فراوانی بوده و کارایی بالایی برای پوست دارد. این ماده خارش، سوزش و قرمزی پوست را رفع می‌کند. از سویی دیگر سلول‌های پوستی را تقویت کرده و از بروز علائم پیری زودرس جلوگیری می‌کند. عصاره درخت چای سبز خاصیت ضد قارچی و ضد التهابی داشته و در درمان ضایعات پوستی نقش دارد.
  • سالیسیلیک اسید (BHA) به داخل پوست نفوذ کرده و سلول‌های مرده آن را لایه‌برداری می‌کند. این ماده همچنین در کاهش جوش‌های صورت نقش داشته و قرمزِی، تورم و التهاب پوست را درمان می‌کند.

نحوه مصرف سرم ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست سیلکر

برای این که از سرم ضد جوش سیلکر استفاده نمایید، در ابتدا لازم است که پوست صورت خود را به خوبی با ژل مخصوص شستشوی صورت بشویید. برای انجام این کار اول پوست را به کمک آب ولرم نمدار کرده و پس از آن مقداری از ژل شستشوی مناسب با نوع پوستتان به صورت زده و به خوبی ماساژ دهید تا کاملا کف کند. در نهایت همراه با آب ولرم صورتتان را به طور کامل آبکشی کنید تا آثاری از کف روی آن باقی نماند.

در مرحله بعدی مقداری از سرم ضد جوش سیلکر را روی سطح انگشت خود قرار داده و به نواحی مورد نظر و دارای جوش زده و به آرامی با نوک انگشت ضربه بزنید تا جذب پوستتان شود. برای دریافت نتیجه بهتر از این محصول توصیه می‌شود روزی یک الی دوبار از آن استفاده کنید.

 


 

سرم ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست سیلکر برای چه کسانی مناسب است؟

سرم ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست سیلکر برای آقایان و بانوانی که پوست چرب و مستعد جوش دارند مناسب است. این سرم با ترکیباتی که دارد، جوش‌های زیر پوستی و سرسیاه را درمان کرده و کیفیت پوست شما را بهبود می‌بخشد.

ترکیبات سرم ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست سیلکر

سرم ضد جوش سیلکر دارای فرمولاسیون ویژه‌ای است و به کاهش آکنه و التهابات پوستی کمک فراوانی می‌کند. در ادامه برخی از ترکیبات تشکیل‌دهنده این سرم را برای شما آوردیم که عبارتند از:

  • عصاره برگ ملالوکا آلترنیفولیا (عصاره برگ درخت چای )
  • پتاسیم سوربات
  • اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
  • آب
  • آلانتویین
  • عصاره برگ کاملیا سیننسیس ( عصاره برگ چای سبز ) فنوکسی اتانول
  • هیدروکسی اتیل سلولز
  • سالیسیلیک اسید

 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

سرم ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست سیلکر
سرم ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست سیلکر
قیمت:
260,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;