0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

شامپو کراتین هیدرولیز شده مخصوص مو های آسیب دیده کپیدرما

شناسه کالا: 813413
شناسه کالا: 813413
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
199,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو کراتین هیدرولیز شده مخصوص مو های آسیب دیده کپیدرما
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

امروزه برند‌های زیادی در زمینه محصولات مراقبت پوست و مو فعالیت می‌کنند. خرید یک شامپو مناسب و سازگار با موی خود دشوار است، اما کمپانی کپیدرما با تکنولوژی نوین و همکاری تیمی مجرب و استفاده از لابراتورار‌های مجهز، تحت لیسانس کانادا توانسته محصولات متنوع و با کیفیتی  از جمله انواع شامپو‌ها، کرم‌های مراقبتی و غیره تولید و عرضه کند بنابراین با این طیف تنوع انتخاب را برای شما راحت تر کرده است.

برند کپیدرما (Capiderma) یک برند ایرانی با رعایت استاندارد‌های جهانی و فرمولاسیون ویژه خود، یکی از  پرطرفدارین برند‌ها است که در ادامه قصد داریم یکی از محصولات مراقبت از مو با نام شامپو کراتین هیدرولیز شده مخصوص مو های آسیب دیده را برای شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

 


 

شوینده مو چیست و چه کاربردی دارد؟

شوینده مو محصولی است برای تمیز کردن مو‌ها به کار می‌رود هدف اصلی استفاده از شوینده‌ مو، پاکسازی مو‌ها از چربی وآلودگی‌ها و همچنین افزایش جذب مواد مغذی در مو‌ها و حفظ طراوت و شادابی آنها است. نیز قابل ذکر است برخی از شوینده‌ و نرم کننده های مو شامل مواد ضد قارچ و ضد التهاب هستند که می‌تواند برای مشکلات مربوط به پوست سر هم مفید باشند.

به طور کلی شوینده مو از محصولات پایه در مراقبت از مو‌ها و پوست سر محسوب می‌شود و برای حفظ بهداشت و زیبایی مو‌ها بسیار مهم است.

 


 

نحوه اثر گذاری شامپو کراتین هیدرولیز شده کپیدرما بر مو چگونه است؟

شامپو کراتین هیدرولیز شده Capiderma معمولا برای تقویت مو‌های آسیب دیده استفاده می‌شود این شامپو حاوی پروتئین کراتین هیدرولیز شده است که به طور عمیق به موها نفوذ کرده و بازسازی و تقویت موها را تسهیل می‌کند.و همچنین گفتنی است رطوبت مورد نیاز مو را تامین می‌کند و به موها حالت پذیری  و درخشندگی  بیشتری می‌بخشد.

 


 

ترکیبات موجود شامپو کراتین هیدرولیز شده مخصوص مو های آسیب دیده کپیدرما

شامپو  کراتین هیدرولیز شده مخصوص مو های آسیب دیده معمولا شامل ترکیباتی است که به طور خاص برای تقویت و ترمیم موهای  آسیب دیده طراحی شده اند. در ادامه توضیحی مختصر از برخی ترکیبات مهم آن را آورده‌ایم:

کراتین هیدرولیز شده

این محصول حاوی کراتین هیدرولیز شده است که با خواص منحصر به فرد خود باعث تراکم و ضخامت مو شده و از تارهای مو مراقبت می‌کند و علاوه بر آبرسانی و حفظ رطوبت مو، باعث درخشندگی و حالت پذیری موها شده و از موها در مقابل آسیب های محیطی مراقبت می‌کند.

پنتنول  

پنتنول از مواد موثره به کار رفته در این شامپو است که با اثرات ترمیم کنندگی خود بر روی موها باعث احیای آنها شده و مقاومت کششی آنها را افزایش می‌دهد. همچنین باعث شانه پذیری راحت تر موها شده و از موخوره جلوگیری می‌کند.

اسیدهای آمینه

اسید آمینه های ضروری به کار رفته در این محصول  نیز در جهت ترمیم موهای آسیب دیده و رنگ شده است.

عصاره آلوئه ورا

عصاره آلوئه ورا موجود در این شامپو  خواص درمانی بسیاری برای مو دارد که به بهبود رشد مو، تقویت ساختار مو، جلوگیری از شکنندگی و آسیب دیدگی کمک می‌کند. همچنین تغذیه موهای خشک و آسیب دیده را بر عهده دارد

بیوتین

همچنین این محصول حاوی بیوتین است که نقش مهمی در تولید کراتین دارد و همان طور که می‌دانیم  کراتین یک پروتئین ضروری برای حفظ سلامت مو است، پس وجود بیوتین برای سلامتی مو الزامی است. بیوتین علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، باعث رویش مجدد موها شده و ریشه ی مو را نیز تقویت می‌کند.

عصاره مغز پسته

عصاره مغز پسته به عنوان یک ماده غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسید‌های چرب ضروری و آنتی اکسیدان‌ها شناخته شده است که به  موهای خشک وآسیب دیده کمک می‌کند و باعث افزایش حجم و درخشندگی مو می‌شود.

 


 

ویژگی‌های شامپو کراتین هیدرولیز شده مخصوص مو های آسیب دیده کپیدرما

  • حاوی کراتین هیدرولیز شده
  • بازسازی مو‌های آسیب دیده
  • تقویت کننده مو
  • حفظ رطوبت مو
  • حاوی ویتامین B5
  • جلوگیری از شکنندگی مو
  • افزایش درخشندگی

 


 

مزایای مصرف شامپو کراتین هیدرولیز شده چیست؟

از مزیت‌های شامپو کراتین هیدرولیز Capiderma شده می‌توان به  تقویت کردن مو و جلوگیری از شکنندگی و آسیب دیدگی آن اشاره کرد و همچنین این شامپو باعث حفاظت از مو‌های رنگ شده در برابر آسیب و خوردگی ناشی از شستشو می‌شود .

قابل ذکر است شامپو کراتین هیدرولیز شده به دلیل داشتن ویتامین‌های مورد نیاز برای رشد مو، می‌تواند به تقویت ریشه مو و افزایش حجم مو کمک کند.

 


 

نحوه مصرف شامپو کراتین هیدرولیز شده مخصوص مو های آسیب دیده Capiderma

قبل از مصرف شامپو کراتین هیدرولیز شده  به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا هر نوع گرد و خاک که روی مو است را پاک و تمیز کنید
  • مقداری از شامپو را روی موهای مرطوب ریخته و خوب ماساژ دهید
  • برای تاثیر بیشتر بهتر است 3 الی 5 دقیقه شامپو روی مو‌ها بماند سپس آبکشی کنید
  •  پس از مصرف درب محصول را به خوبی ببندید
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس شامپو با چشم‌ها خودداری کنید
  • دور از دسترس اطفال قرار دهید

 


 

استفاده از شامپو کراتین هیدرولیز شده برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو کراتین هیدرولیز شده برای افرادی که دارای موهای خشک، ضعیف و یا آسیب پذیر هستند، گزینه بسیار مناسبی است. این شامپو با تامین پروتئین به موها، تقویت و تغذیه‌ی آنها را افزایش می‌دهد همچنین این نوع شامپو برای افرادی که موهای آسیب دیده (مثل رنگ کردن و یا فر کردن) دارند، مناسب است. با استفاده از این نوع  شامپو، می‌توانید موهای خود را بازسازی و ترمیم کنید.

خرید شامپو کراتین هیدرولیز شده مخصوص مو های آسیب دیده Capiderma

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داشتن موهای نرم و خوش حالت برای همه مهم است بنابراین استفاده از یک شامپو مناسب و با کیفیت در روتین  روزانه اهمیت زیادی دارد کپیدرما این برند محبوب شامپو کراتین هیدرولیز شده را تولید کرده، در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم که برای  موهای شما را  لطافت، حالت‌پذیری عالی و درخشندگی به ارمغان می‌آورد.

 

 

 

 

 

 

شامپو کراتین هیدرولیز شده مخصوص مو های آسیب دیده کپیدرما
شامپو کراتین هیدرولیز شده مخصوص مو های آسیب دیده کپیدرما
قیمت:
199,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده