0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Eye Insurance SPF50+ For All Skin Fluid

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ دور چشم کمپودرما مناسب برای انواع پوست با SPF50

شناسه کالا: 824508
شناسه کالا: 824508
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: فلوئید ضد آفتاب بی رنگ دور چشم کمپودرما مناسب برای انواع پوست با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

استفاده از ضد آفتاب اولین و مهم‌ترین راه برای مراقبت از پوست است؛ پوست دور چشم نیز نسبت به سایر قسمت‌های بدن نازک و حساس‌‌تر بوده و نیاز به مراقبت ویژه دارد؛ فلوئید ضد آفتاب بی رنگ دور چشم کمپودرما مناسب برای انواع پوست Eye Insurance SPF50+ For All Skin Fluid ضمن اینکه یک محصول مراقبت از پوست است؛ طوری طراحی شده که از پوست حساس دور چشم در برابر پرتوهای مضر نور خورشید محافظت می‌کند.

کمپانی کمپودرما با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و تحقیقات پیشرفته محصولاتی با کیفیت و اثربخشی بالا و با توجه به نیاز‌های مشتریان خود تولید و ارائه می‌کند.

در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی و توضیح این محصول کاربردی که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مقرون به صرفه موجود است بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری فلوئید ضد آفتاب بی رنگ دور چشم کمپودرما بر پوست چگونه است؟

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ دور چشم کمپودرما؛ با برخورداری از فیلتر‌های UV، محافظت از ناحیه حساس دور چشم در برابر اشعه‌های UVA و UVB را فراهم می‌کند. ضمن اینکه این محصول دارای خاصیت ضدالتهابی و آبرسانی است؛ این ویژگی به کاهش حساسیت و خشکی ناحیه دور چشم و همچنین به تغذیه و آبرسانی پوست نیز کمک شایانی می‌کند.

قابل ذکر است که محصول مذکور حاوی ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هایی است که مانع از ایجاد چروک و خطوط ریز و کاهش روند پیری پوست اطراف چشم می‌شود.

 


 

ترکیبات موجود در فلوئید ضد آفتاب بی رنگ دور چشم کمپودرما

مواد اولیه به کار رفته در این فلوئید ضد آفتاب کمپودرما عبارت است از:

آب دیونیزه، پلی آکریلامید، C۱۳-۱۴ ایزوپارافین، لورت-۷، سدیم پلی آکریلات، پلی دسن تریدث-۶، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلیکول، ترآلوز، الکل، پنتیلن گلیکول، مالتودکسترین، عصاره میوه اسپینوزا، عصاره برگ گیاه سدر.

 

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در فلوئید ضد آفتاب بی رنگ دور چشم کمپودرما را آورده‌ایم:

عصاره میوه اسپینوزا

کَبَر (جوانه‌ نارس گیاه «کاپاریس اسپینوزا» است) برای درمان برخی اختلالات پوستی مانند قرمزی پوست، درمان سوزش پوست و درمان جوش‌ نیز استفاده می‌شود. به‌همین‌دلیل، از این عصاره در برخی محصولات مربوط به سلامت پوست مانند فلوئید ضدآفتاب دور چشم نیز کاربرد دارد. علاوه‌ بر این کاپاریس می‌تواند به سبب برخورداری از خاصیت آنتی‌اکسیدانی‌ روند پیری را نیز به‌ تأخیر اندازد.

کاپریلیل گلیکول

کاپریلیل گلیکول یک مرطوب کننده است. مرطوب کننده‌ها موادی هستند که آب را از هوا یا لایه‌های زیرین پوست جذب می‌کنند و آن مولکول‌ها را به سمت سطح پوست می‌کشند. به پوست اجازه می‌دهند رطوبت را حفظ کند و ممکن است به سایر ترکیبات موضعی پوست نیز کمک کنند تا عملکرد بهتری داشته باشند. همچنین برای به تاخیر انداختن علائم پیری نیز بسیار تاثیرگذار است.

ترآلوز

ترهالوز یک قند گیاهی متصل به آب است که خاصیت آبرسانی برای پوست داشته و به عنوان یک عنصر تقویت کننده در فرمولاسیون وسایل آرایشی از جمله این فلوئید ضدآفتاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده یک محافظ آنتی اکسیدانی است و می‌تواند از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد محیطی محافظت کند.

عصاره برگ گیاه سدر

سدر گیاهی قابض است و در صورت استفاده از آن، پوست جمع می‎‌شود، بنابراین به عنوان یک محصول ضد چین و چروک و پیشگیری کننده از پیری زودرس در محصولات آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فنوکسی اتانول

فنوکسی اتانول یک نوع ماده شیمیایی است که به عنوان ضد باکتری و نگه‌دارنده برای جلوگیری از فساد یا از دست دادن اثر محصول به کار می‌رود.

 


 

ویژگی‌های فلوئید ضد آفتاب بی رنگ دور چشم کمپودرما

  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر
  • کاهش پف، سیاهی و کبودی زیر چشم
  •  تقویت کلاژن و الاستین در پوست
  • جلوگیری از پیری و خشکی پوست
  • دارای بافت سبک و بدون رنگ
  • آبرسان و مرطوب کننده پوست
  • حاوی عصاره‌های گیاهی
  • مناسب برای انواع پوست
  • دارای SPF 50
  • دارای جذب سریع

 


 

مزایای استفاده از فلوئید ضد آفتاب بی رنگ دور چشم کمپودرما

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ دور چشم کمپودرما Eye Insurance SPF50+ For All Skin Fluid عمدتا هدفش حفاظت از پوست ناحیه حساس دور چشم در برابر اشعه‌های UVA و UVB است این محصول با داشتن فیلترهای مشتق شده، از جذب پرتوهای مضر خورشید جلوگیری می‌کند. همچنین استفاده منظم از این ضد آفتاب می‌تواند به کاهش علائم پیری زودرس مانند چروک‌ها، خطوط ریز و پوست خسته کمک بسزایی کند.

قابل ذکر است که این محصول بافتی بسیار سبک داشته، در هنگام استفاده روان به نظر می‌رسد، احساس سنگینی روی پوست به وجود نمی‌آورد ضمن اینکه به سرعت جذب پوست می‌شود.

نحوه مصرف فلوئید ضد آفتاب بی رنگ دور چشم کمپودرما

 قبل از استفاده از این محصول به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست دور چشم پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، فلوئید ضدآفتاب را دور چشم مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • پس از استفاده درب محصول را ببندید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


استفاده از فلوئید ضد آفتاب بی رنگ دور چشم کمپودرما برای چه افرادی مناسب است؟

به طور کلی افرادی که در معرض نور آفتاب قرار می‌گیرند یا به طور مداوم در فضای باز حضور دارند؛ می‌توانند از این فلوئید ضدآفتاب دورچشم استفاده کنند، چرا که این محصول حاوی فیلترهای حفاظتی پر قدرت از اشعه مضر UV هستند و همچون سپری در مقابل نور خورشید عمل می‌کنند. همچنین برای افرادی که پوستی حساس دارند و به سرعت نسبت به تحریکات خارجی واکنش نشان می‌دهند نیز گزینه مناسبی است.

همانطور که می‌دانیم افرادی که پوستی چرب دارند؛ استفاده از کرم؛ چربی پوستشان را افزایش می‌دهد. این فلوئید ضد آفتاب بی رنگ دور چشم کمپودرما بر پایه آب و بدون چربی است، به همین جهت استفاده از آن برای افرادی که پوستی چرب و مستعد جوش دارند نیز توصیه می‌شود.

 

 

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ دور چشم کمپودرما مناسب برای انواع پوست با SPF50
فلوئید ضد آفتاب بی رنگ دور چشم کمپودرما مناسب برای انواع پوست با SPF50
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده