0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: آمینو

Amino Taurine

قرص آمینو تائورین ژن استار 400 عددی

شناسه کالا: 818527
شناسه کالا: 818527
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
747000
10 %
قیمت:
672,300 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص آمینو تائورین ژن استار 400 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص آمینو تائورین ژن استار 400 عددی

قرص آمینو تائورین ژن استار 400 عددی یکی از  مکمل‌های ورزشی فوق‌العاده برای ورزشکاران و حتی افراد معمولی است. این مکمل در کشور ایران توسط شرکت هگمتان دارو غرب ساخته و به بازار عرضه می‌شود. به طور کلی در قوطی‌های پلاستیکی این قرص 400 عدد قرص قرار گرفته که هر یک قرص حاوی مواد مغذی و همچنین آمینواسیدهای ضروری بدن است. این محصول دارای مجوز بهداشت نیز هست که افراد می‌توانند از آن با خیالی راحت بهره بگیرند. در ادامه این مطلب درباره ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول با شما بیشتر صحبت کردیم.

 

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

اسید آمینه‌ یک مولکول آلی است که از یک گروه آمینه بازی (-NH2) و یک گروه کربوکسیل اسیدی (-COOH) و یک گروه R آلی (یا زنجیره جانبی) که برای هر اسید آمینه منحصر به فرد است، ساخته شده.

هر مولکول آمینو اسید حاوی یک اتم کربن مرکزی (C) به نام α-کربن است که هر دو گروه آمینو و کربوکسیل به آن متصل هستند. دو پیوند باقی مانده از اتم آلفا کربن به طور کلی توسط یک اتم هیدروژن (H) و گروه R ارضا می‌شوند.

اسیدهای آمینه به عنوان بلوک‌های سازنده پروتئین‌ها هستند. پروتئین‌ها اکثر واکنش‌های شیمیایی را که در سلول اتفاق می‌افتد کاتالیز می کنند. آنها بسیاری از عناصر ساختاری یک سلول را فراهم کرده و به اتصال سلول‌ها به بافت‌ها کمک می‌کنند.

آمینواسیدها به طور کلی به سه دسته کلی آمینواسید ضروری، نیمه ضروری و غیرضروری تقسیم‌بندی می‌شوند. هر سه این آمینواسیدها برای بدن فواید بسیار زیادی دارند و باید با رعایت یک رژیم غذایی درست از مواد غذایی، این ماده پر خاصیت را به بدن برسانید. ورزشکاران حرفه‌ای یا افرادی که در یک بازه طولانی مدت ورزش می‌کنند به نسبت سایر افراد عادی به آمینواسیدها بیشتر نیاز دارند. به همین دلیل آنها علاوه بر مصرف غذا باید مکمل‌ها و قرص‌های حاوی آمینواسید را نیز مصرف کنند تا اسیدآمینه مورد نیاز بدنشان تامین شود. قرص آمینو تائورین ژن استار 400 عددی حاوی مقدار زیادی آمینواسید و پروتئین بوده که می‌تواند به ورزشکاران قبل، حین و پس از ورزش کمک کند و از تحلیل عضلات آنها جلوگیری نماید.

 


 

قرص آمینو تائورین ژن استار 

مکمل آمینو تائورین ژن استار، عملکرد ورزشکاران را در طول تمرین بهتر کرده و به بازیافت سریع انرژی آنها کمک می‌کند. این مکمل با افزایش نیرو و همچنین استقامت، ورزشکاران را طی ورزش‌های هوازی و غیرهوازی عملکردشان را بهبود می‌بخشد.

تائورین اسید آمینه برای کنترل اضطراب و مدیریت استرس می‌تواند بسیار مفید باشد. به همین منظور با کاهش سطح کورتیزول موجب بهبود وضعیت استراحت بدن نیز می‌شود. تائورین یک ماده مغذی برای مغز، کاهش فشار خون، محافظت از قلب و ضدالتهاب است.

این محصول حاوی Whey Protein Concentrate 90 % است که موجب افزایش حجم عضلات و قدرت عضلانی در حین ورزش می‌شود.

 

 


 

نحوه اثرگذاری قرص آمینو تائورین ژن استار بر بدن

قرص آمینو تائورین ژن استار، یکی از مکمل‌های ورزشی بسیار حرفه‌ای برای ورزشکاران است. این مکمل آمینو از 90 درصد پروتئین وی هیدرولیز شده و پروتئین وی کنسانتره تشکیل شده است.

این مکمل ورزشی با دارا بودن تائورین، به عنوان یک محرک برای مغز عمل می‌کند و هماهنگی حرکات، تمرکز، مقاومت روحی و روانی و استرس را کنترل می‌کند. علاوه بر این تائورین به توانایی بدن در انتقال گلوکز به سلول کمک می‌کند و روند بازسازی عضلات و ترمیم توده‌های عضلانی را بهبود می‌بخشد.

هنگامی که ورزشکاران از این مکمل استفاده می‌کنند، نیروی بدنی آنها افزایش و استقامتشان در طی مدت زمان ورزش‌های هوازی و غیرهوازی به طرز شگرفی بیشتر می‌شود. در نتیجه این امر ورزشکار کمتر احساس خستگی می‌کند و نتیجه بهتری از تمرین می‌گیرد.

فرمولاسیون ویژه این مکمل موجب شده تا این محصول در افزایش تمرکز و کاهش خستگی روزانه نقش مهم و موثری را ایفا کند. بنابراین با توجه به این توضیحات می‌توان گفت اگر ورزشکاران به دنبال تقویت، حجیم‌سازی و ریکاوری فیبرها و توده‌های عضلانی خود هستند، باید از این مکمل حرفه‌ای در طی روز و ورزش خود مصرف کنند.

علاوه بر همه مزایای بالا، این مکمل در کنار کمک به رفع نیازهای بدن، موجب افزایش توانایی ورزشکار حین تمرین نیز می‌شود. قرص آمینو تائورین ژن استار در کاهش فشار خون و محافظت از قلب تاثیر داشته و خاصیت ضدالتهابی دارد.

 


 

مزایای مصرف قرص آمینو تائورین ژن استار

همانطور که در بخش‌های قبل اشاره شد، مکمل آمینو تائورین ژن استار مزیت‌های فوق‌العاده‌ای برای ورزشکاران دارد به همین منظور شما می‌توانید با مصرف آن در طول تمرین احساس خوبی داشته باشید. برخی از ویژگی‌های این مکمل ورزشی به شرح زیر است:

  • محافظت از قلب
  • کاهش فشار خون
  • خاصیت ضدالتهابی
  • افزایش حجم توده‌های عضلانی
  • بهبود عملکرد و فعالیت سیستم عصبی بدن
  • کمک به مقاومت روحی و روانی و استرس
  • کمک به توانایی بدن در انتقال گلوکوز به سلول
  • کمک به بازسازی و ریکاوری عضلات پس از تمرین
  • شامل 90 درصد پروتئین وی هیدرولیزشده و پروتئین وی کنسانتره

 


 

خطرات احتمالی قرص آمینو تائورین ژن استار

به طور کلی اگر این قرص به اندازه توصیه شده و دوز مشخصی مصرف شود برای افراد عوارضی نخواهد داشت اما با این وجود نباید هشدارهای مصرف را نادیده گرفت.

  • در صورت هرگونه حساسیت نظیر حساسیت پوستی، مشکلات گوارشی و همچنین مشکلات تنفسی مصرف این مکمل را متوقف کرده و به پزشک متخصص خود مراجعه کنید.
  • بیش از دوز پیشنهادی مصرف این مکمل ممنوع است.
  • این مکمل باید تحت نظارت پزشک یا مربی مصرف شود.
  • برای جلوگیری از ساخته شدن مواد زائد در بدن باید این مکمل را با آب بسیار زیاد بنوشید.
  • مصرف این افراد برای مبتلایان به بیماری کلیوی، کبد و دیابت ممنوع است.
  • این محصول تنها یک مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نیست.
  • مصرف این دارو در نوجوانان زیر 18 سال و زنان باردار و شیرده ممنوع بوده و باید جهت مصرف با پزشک متخصص مشورت کنند.

 


 

نحوه مصرف قرص آمینو تائورین ژن استار

نحوه مصرف این نوع مکمل آمینو به نسبت سایر مکمل‌ها کمی متفاوت‌تر است. ورزشکاران مبتدی، نیمه‌ حرفه‌ای و حرفه‌ای باید مقدار مشخصی از این قرص را استفاده کنند.

  • ورزشکاران مبتدی: 2 عدد قبل از خواب، 2 عدد قرص قبل از تمرین و 2 عدد قرص پس از تمرین به همراه آب یا آبمیوه زیاد باید مصرف شود.
  • ورزشکاران نیمه حرفه‌ای: 3 عدد قرص قبل از خواب، 3 عدد قبل از تمرین و 3 عدد پس از اتمام تمرینات با آب و آبمیوه بسیار زیاد باید مصرف شود.
  • ورزشکاران حرفه‌ای: 4 عدد قبل از خواب و تمرین و 4 عدد قرص پس از انجام تمرین به همراه آب و آبمیوه باید مصرف شود.

میزان مصرف

همانطور که در بالا نیز بیان شد، مصرف این قرص با توجه به میزان شدت تمرینات در ورزشکاران مبتدی، حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای متفاوت است.

 

 


 

شرایط نگهداری قرص آمینو تائورین ژن استار

مکمل آمینو تائورین ژن استار باید در جایی خشک و در دمای پایین و خنک، به دور از دسترس کودکان نگهداری شود. پس از باز کردن درب محصول این قرص را باید در طی مدت 3 ماه مصرف کنید.

 

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار قرص آمینو تائورین ژن استار

وجود برخی ترکیبات در کنار قرص آمینو تائورین ژن استار می‌تواند تاثیرگذاری این قرص را بیشتر کند. به عنوان مثال شما می‌توانید از برخی مولتی ویتامین‎ها در کنار مصرف این قرص نیز بهره بگیرید.

 

 


 

خرید قرص آمینو تائورین ژن استار

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات قرص آمینو تائورین ژن استار

 

ترکیبات

مقدار موجود در هر قرص

پروتئین وی هیرولیز شده

900 میلی‌گرم

تائورین

100 میلی‌گرم

 

ترکیباتمقدار موجود در هر قرص
پروتئین وی هیرولیز شده 900 میلی‌گرم
تائورین 100 میلی‌گرم
قرص آمینو تائورین ژن استار 400 عددی
قرص آمینو تائورین ژن استار 400 عددی
تخفیف:
747000
10 %
قیمت:
672,300 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;