0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: مداد چشم

Multiplay Eye Pencil

مداد چشم پوپا مدل مولتی پلی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: مداد چشم پوپا مدل مولتی پلی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

هرگز نمی‌توان تاثیر زیبایی چشمان در جذابیت چهره را نادیده گرفت. چشمان شما تنها با یک مداد کشیدن ساده؛ کلی روح می‌گیرد و تغییر می‌کند و با حالت شهلایی که به خود می‌گیرد دلربایی آن صد چندان خواهد شد.

شاید استفاده از مداد چشم کاری ساده و کاملا دم دستی به نظر بیاید اما انتخاب آن از برندی معتبر و اینکه مورد تایید متخصصین قرار گرفته باشد کاری دشوار است چرا که برندهای مختلفی در سطح دنیا وارد کار شده‌اند که لوازم آرایشی تولید می‌کنند. ما اینجا هستیم تا شما برندهای معتبر داخلی و خارجی را بشناسید و با اطمینان خاطر خرید کنید. یکی از برندهای خارجی و البته بسیار مطرح در دنیا پوپا است.

کمپانی پوپا را آقای Angello Gatti در سال 1970 در ایتالیا تاسیس کرد. این برند با هدف حفظ زیبایی، افزایش جذابیت چهره و در نهایت افزایش اعتماد به نفس بانوان اقدام به تولید انواع لوازم آرایشی کرده است.

پوپا محصولات آرایشی متنوع و مرغوبی نظیر ریمل، کرم پودر، رژ لب، کانسیلر، مداد ابرو و غیره را تولید و روانه بازار کرده است.

یکی از محصولات محبوب پوپا مداد چشم پوپا مدل مولتی پلی نام دارد که در داروخانه آنلاین صبا نیز عرضه می‌شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی این محصول بپردازیم؛ با ما همراه باشید.


 

مداد چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

مداد چشم از ابزارهای آرایشی است که در کیف آرایش هر بانوی زیباپسندی دیده می‌شود.

به کمک یک مداد چشم نرم و روان می‌توانید چشمان خود را درشت و جذاب‌ کنید و جلوه‌ زیباتری به آن‌ها ببخشید. گاهی از مداد چشم به جای خط چشم یا سایه نیز استفاده می‌شود چرا که کشیدن خط یا سایه با مداد بسیار ساده و قابل کنترل است؛ البته برای این کار لازم است که مداد ماندگاری کافی را داشته باشد و اطراف چشم را سیاه نکند.

 مداد چشم پوپا مدل مولتی پلی با ماندگاری بالای خود؛ یک وسیله آرایشی چند منظوره به شمار می‌آید که می‌تواند جایگزین خوبی برای سایه و خط چشم شود.


 

ویژگی‌های مداد چشم پوپا مدل مولتی پلی

  • مناسب برای استفاده داخل و خارج از چشم
  • دارای بافتی نرم و مخملی
  • قابل استفاده به عنوان سایه
  • دارای ماندگاری بالا
  • فاقد پارابن

 

مزایای استفاده از مداد چشم پوپا مدل مولتی پلی

مداد چشم پوپا مدل مولتی پلی (Multiplay Eye Pencil) یکی از محصولات چند منظوره پوپا است که علاوه بر عملکرد عالی در مشکی کردن چشم‌ها؛ جایگزین خوبی برای خط چشم و سایه خواهد بود.

این مداد چشم دارای بافتی نرم، لطیف و روان بوده و از ماندگاری بالایی نیز برخوردار است؛ بنابراین می‌توانید بدون نگرانی از سیاه شدن اطراف چشمانتان از آن استفاده کنید و ساعت‌ها بدون ریزش از آن بهره ببرید.

عملکرد عالی این محصول این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد که با آن خط چشمی دقیق و بی نقص را بیرون چشم، سرمه‌ای پر رنگ و با کیفیت را داخل چشم و با وجود اپلیکاتوری حرفه‌ای؛ سایه‌ای جذاب با پوشش دهی عالی را پشت پلک خود بکشید.

این مداد چشم دارای رنگدانه‌های غلیظی است که خطی ابریشمی و درخشان را داخل یا خارج از چشم شما خلق می‌کند.


 

خرید مداد چشم پوپا مدل مولتی پلی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

یادداشت پایانی

مداد چشم پوپا مدل مولتی پلی یکی از ابزارهای چندکاره است که وجودش داخل کیف آرایش هر بانوی زیباپسند و خوش سلیقه‌ای ضروری است. با خرید این محصول پوپا یک سرمه غلیظ، یک خط چشم دقیق و یک سایه مخملی مرغوب را خواهید داشت.

این مداد چشم یکی از محصولات با کیفیت موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

مداد چشم پوپا مدل مولتی پلی
مداد چشم پوپا مدل مولتی پلی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;