0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.

معرفی 4 عطر اسپرت برای آقایان

از کجا بفهمیم عطری اسپورت است؟

حتما فکر می کنید که در هنگام خرید عطرهای اسپرت با عبارت اسپرت بر روی بطری آن ها رو به رو خواهید شد و ما به شما می گوییم که لزوما همچین چیزی صحیح نیست. عطرهای اسپرت همیشه با نام اسپرت بر روی بطری های خود مشخص نمی شوند، هستند عطرهایی که حال و هوایی اسپرت دارند اما هیچگونه اثری از واژه اسپرت بر روی آن ها دیده نمی شود. این محتویات داخل عطر است که اسپرت بودن و یا نبودن آن را تعیین می کند.

عطرهای اسپورت اغلب حاوی نت های گیاهی و البته آروماتیک (مانند مریم گلی، اسطورخودوس) به همراه نت های مرکباتی هستند، همچنین در برخی از آن ها روایحی از چوب و ادویه نیز به مشام می رسد که خنکی بی حد و مرزی را به شما منتقل می کنند. بخش دیگری از رایحه عطرهای اسپورت از نت های دریایی منشا می گیرد. در هر صورت عطرهای اسپرت با هر نتی که باشند، حس و حالی پر از انرژی را به شما منتقل می کنند و باعث می شوند تا در طول ورزش حس خوبی را تجربه کنید.

ویژگی دیگری که در مورد عطرهای اسپرت وجود دارد و شاید کمتر کسی به آن توجه داشته باشد، این است که این عطرها با هر لباسی ست می شوند، بنابراین اگر جزو افرادی هستید که به هماهنگی لباس و عطر خود اهمیت می دهد، حتما سری به این نوع از عطرها بزنید.

در ادامه به بررسی چند عطر پر طرفدار در دسته عطرهای اسپرت خواهیم پرداخت:

  ادو تویلت مردانه کارولینا هررا مدل سی اچ من اسپرت

  1.     ادو تویلت مردانه کارولینا هررا مدل سی اچ من اسپرت

ادوتویلت مردانه اچ سی من اسپرت جزو عطرهای تولید شده توسط کمپانی معروف و محبوب کارولینا هررا است. این عطر دارای رایحه ای خنک بوده و برای روزهای گرم سال مناسب است. سی اچ من اسپرتبا دارا بودن پکیج ساده و زیبای خود نظرها را به سمت خود جلب می کند. بطری مستطیلی شکلی که به وسیله کاوری قرمز رنگ پوشانده شده است.

رایحه در نظر گرفته شده برای این عطر برگرفته از نت های مختلفی است که در زمان ها متفاوتی پس از اسپری کردن عطر به مشام شما خواهد رسید.

اولین و البته قوی ترین رایحه مربوط به نت های آغازین است. این نت بر گرفته از ترنج، گریپ فروت و مریم گلی است، که رایحه ای مرکباتی و شیرین را ایجاد می کند. این رایحه مدت کوتاهی همراه شما بوده و پس از آن جای خود را به نت میانی می دهد. نت میانی در اچ سی من اسپرت از نت های دریایی، فلفل سیچوان و سرو کوهی منشا می گیرد و در نهایت آنچه که همراه شما باقی می ماند، نت پایانی است که در آن از اسانس چوب صندل، خزه بلوط و خس خس استفاده شده است.

اچ سی اسپورت از نوع ادوتویلت هاست، بنابراین ماندگاری آن در حدود 5 تا 8 ساعت است. این عطر با این میزان از ماندگاری در کنار حجم 100 میلی لیتری آن باعث می شود تا مدت ها از خرید یک عطر جدید بی نیاز باشید.

پرادا لونا روسا کربن

  1.     ادو تویلت مردانه پرادا مدل لونا روسا کربن

لونا روسا کربن جزو ادوتویلت های پر فروش کمپانی پرادا است. این کمپانی ایتالیایی در سال 1990 اولین عطر خود را وارد بازار نمود و در مدت کوتاهی به فروش بالایی دست پیدا کرد. ادوتویلت مردانه لونا روسا کربن دار حجمی برابر با 100 میلی لیتر است و در سال 2017 توسط این برند تولید شد.

رایحه ای که نت های ترکیبی برای این عطر ایجاد کرده اند، باعث ایجاد رایحه ای خنک و تند شده است و بنابراین این عطر را برای فصول گرم سال مناسب ساخته است. این روایح برگرفته از نت های مختلفی است که در زمان های متفاوتی پس از اسپری کردن عطر به مشام شما می رسند.

کافی است یک اسپری از آن را در فضا پخش کنید تا با رایحه نت های آغازین رو به رو شوید. ترکیبی از ترنج و فلفل که شاید در ابتدا کمی تند و شیرین به نظر بیاید، اما این رایحه ماندگاری نبوده و به زودی جای خود را به نت میانی می دهد. پس از آن نت میانی از راه می رسد و جایگزین خواهد شد. پرادا برای نت میانی از ترکیب اسطوخودوس، آب و فلز استفاده کرده است و در نهایت رایحه پایانی به میان آمده و بویی برگرفته از گیاه پاتچولی و آمبروکسان را به نمایش خواهد گذاشت.

 ادو تویلت مردانه لووه مدل سولو اوریگامی

  1.     ادو تویلت مردانه لووه مدل سولو اوریگامی

اگر به دنبال یک عطر با رایحه چوبی هستید، پیشنهاد می کنیم که ادوتویلت سولو اوریگامی را امتحان کنید. این عطر توسط برند لووه در سال 2018 وارد بازار شد. لووه یک برند فرانسوی و مشهور در تولید عطر و ادکلن است. این کمپانی عطرهای بسیار با کیفیتی را وارد بازار نمود و همین امر دلیلی برای فروش بالای محصولات این کمپانی است.

اولین رایحه ای که پس از اولین اسپری سولو اوریگامی به مشام می رسد، ترکیبی از اسانس هل، ترنج، لیمو ایتالیایی و ریحان است که این رایحه تنها برای مدت کوتاهی احساس می شود. پس از آن نوبت به نت میانی می رسد که از ترکیب اسطوخودوس و گل شمعدانی ایجاد می شود. در نهایت آنچه که همراه شما باقی خواهد ماند نت پایانی است که برگرفته از مشک، گیاه پاتچولی، عنبر و گیاه وتیور است.

سولو اوریگامی جزو دسته ادوتویلت هاست. اگر جزو طرفداران عطر و ادکلن باشید حتما می دانید که ادوتویلت ها از لحاظ درصد الکل و ماندگاری، بعد از ادوپرفیوم ها قرار دارند. این میزان از ماندگاری برای این دسته از عطرها در حدود 5 تا 8 ساعت است.

    ادو تویلت مردانه سالواتور فراگامو مدل آکوا اسنزیال بلو

  1.     ادو تویلت مردانه سالواتور فراگامو مدل آکوا اسنزیال بلو

سالواتور فراگامو در سال 2014 ادوتویلتی مردانه با نام اسنزیال بلو را وارد بازار جهانی عطر و ادکلن نمود. این ادوتویلت عطری شرقی و نمدی است که برای روزهای بهار، تابستان و پاییز بسیار مناسب است. از ویژگی های این عطر، بطری در نظر گرفته شده برای آن است که شفاف بوده و مایع عطر داخل آن به خوبی نمایان است، همچنین دربی فلزی رنگ نیز برای آن در نظر گرفته شده که باعث افزایش  زیبایی عطر شده است.

در اولین اسپری از آکوا اسنزیال بلو شاهد نت های آغازین هستید که ترکیب از هل، نارنج و لیمو را دارا هستند. این ترکیبات در کنار هم باعث ایجاد رایحه مرکباتی شده است و شادابی و طراوت فوق العاده ای را ایجاد می کند. این رایحه تنها برای مدت کوتاهی همراه شماست و پس از مدتی نت میانی جایگزین آن خواهد شد. نت میانی در آکوا اسنزیال بلو از چوب سدر و اسطوخودوس منشا گرفته که البته این هم ماندگار نبوده و پس از مدتی جای خود را به نت پایانی می دهد. نت پایانی نیز در این عطر بر گرفته ازصمغ بنزویین، دانه‌ تونکا، عنبر و گیاه پاتچولی است. ادوتویلت مردانه آکوا اسنزیال بلو دارای ححمی برابر با 100 میلی لیتر است که در کنار ماندگاری 5 تا 8 ساعته باعث می شود تا مدت زیادی همراه شما باشد.