0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Diamond Airlaid Cotton Pads

نوار بهداشتی بالدار با رویه پنبه ای پنبه ریز مدل دایموند سایز بزرگ 10 عددی

شناسه کالا: 820687
شناسه کالا: 820687
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: نوار بهداشتی بالدار با رویه پنبه ای پنبه ریز مدل دایموند سایز بزرگ 10 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

نوار بهداشتی بالدار با رویه پنبه ای پنبه ریز مدل دایموند سایز بزرگ

نوار بهداشتی یکی از وسایل شخصی بسیار مورد استفاده برای بانوان در زمان قاعدگی یا همان دوران پریودی است. نوار بهداشتی پنبه ریز به طور کلی سایز بزرگی دارد و با دارا بودن لایه مشبک ویژه جذب فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. به همین منظور امکان پس دادن یا کثیف شدن لباس زیر حین استفاده از این محصول صفر یا بسیار کم است. جنس رویه نوار بهداشتی بالدار با رویه پنبه ای پنبه ریز مدل دایموند سایز بزرگ نازک و پنبه‌ای بوده و برای مصرف روزانه خانم‌های گزینه مناسبی محسوب می‌شود. نوار بهداشتی دایموند پنبه ریز قادر به جذب حجم زیاد خون بوده و بانوان در محل کار یا دانشگاه با خیالی راحت می‌توانند از آن بهره بگیرند.

 


 

نقد و بررسی نوار بهداشتی بالدار با رویه پنبه ای پنبه ریز مدل دایموند

نوار بهداشتی پنبه ریز دایموند یک محصول عالی و جدید در خانواده محصولات بهداشتی شرکت پنبه ریز است. این محصول برای افرادی که به دنبال کیفیت هستند، مناسب است. نوار بهداشتی بالدار با رویه پنبه ای ریز مدل دایموند دارای یک لایه ایرلید است که جذب بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و حین استفاده ذره‌ای سبب پس دادن نخواهد شد.

به همین منظور بسیاری از بانوانی که حجم خون‌ریزی بسیار بالایی در زمان پریودی خود دارند می‌توانند از این محصول با کیفیت بهره بگیرند. لایه رویی نوار بهداشتی پنبه ریز دایموند مشبک ویژه و بسیار باکیفیت است که در عین حال که جذب بالایی دارد بسیار نرم و ظریف است.

طراحی و بسته‌بندی این محصول به گونه‌ایست که سه تا شده و دارای بسته‌بندی تکی است و به راحتی قابل استفاده خواهد بود.

هر چند مدت یک بار باید در زمان قاعدگی نوار بهداشتی را تعویض نمود؟

یکی از سوالاتی که اغلب نوجوانان و جوانان در زمان قاعدگی می‌پرسند این است که هر چند وقت یکبار باید نوار بهداشتی را در زمان پریود تعویض کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در دوران قاعدگی، علاوه بر خون، مخاط و سایر ترشحات درونی از بدن خارج می‌شود. به همین منظور اگر نوار بهداشتی در مدت زمان طولانی تعویض نشود ممکن است مشکل‌ساز باشد.

به طور کلی جهت آسایش خاطر و همچنین جلوگیری از بوی بد و احساس نامطبوع بهتر است در زمان قاعدگی هر چند ساعت یک (4 الی 5 ساعت) بار پد یا نوار بهداشتی را تعویض کنید. برای جلوگیری از مشکلات زنانگی و همچنین عفونت حتما حین خرید نوار بهداشتی به تاریخ انقضا آن توجه ویژه داشته باشید و از نوار بهداشتی تاریخ گذشته به هیچ عنوان استفاده نکنید.

 

 


 

ویژگی های نوار بهداشتی بالدار پنبه ای پنبه ریز مدل دایموند

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، نوار بهداشتی بالدار پنبه ای پنبه ریز دایموند یک محصول جدید از خانواده بزرگ پنبه ریز است که از کیفیت بالایی برخوردار است. برخی از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد این نوار بهداشتی به شرح زیر است:

  • سه تا شده با بسته بندی تکی
  • با استفاده از لایه ایرلید
  • لایه رویی مشبک ویژه
  • نوار بهداشتی بالدار
  • جذب فوق العاده
  • خیلی نازک

بنابراین با توجه به این ویژگی‌ها، اگر به دنبال یک محصول با کیفیت و درجه 1 می‌گردید، این نوار بهداشتی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

نحوه استفاده از نوار بهداشتی بالدار پنبه ریز دایموند

ابتدا روکش اولیه آن را جدا کنید و سپس نوار سیلیکونی وسط را جدا و روی لباس زیر خود نصب نمایید. سپس از قسمت بال‌های آن روکش روی چسب‌ها را جدا کرده و به زیر لباس خود بچسبانید. از چسبیدن محکم چسب‌ها بر روی لباس زیر خود مطمئن شوید تا از جا به جایی و ترشح خون بر روی لباس خود جلوگیری کنید.

شرایط نگهداری

برای نگهداری از محصولات بهداشتی نظیر نوار بهداشتی بهتر است آنها را در جایی خشک و تمیز و به دور از آلودگی و دسترس کودکان خود قرار دهید. در این حالت امکان عفونت و همچنین مشکلات پوستی کمتر خواهد بود.

 


 

عوامل حساسیت به نوار بهداشتی بالدار

به طور کلی نوار بهداشتی پنبه ریز مدل دایموند ضد حساسیت طراحی شده و بانوان کمی نسبت به آنها حساسیت دارند. اما با این وجود در صورت قرمز شدن یا خارش شدید حین استفاده از نوار بهداشتی باید به دنبال یک نوار بهداشتی دیگر باشید یا با یک پزشک این موضوع را بیان کنید. برای جلوگیری از حساسیت حتما هر 4 الی 5 ساعت نوار بهداشتی را در زمان قاعدگی تعویض کنید تا نوار بهداشتی تمیز حس آرامش بیشتری به پوست شما بدهد.

 


 

چگونه اندازه نوار بهداشتی را انتخاب کنیم؟

بسیاری همیشه نمی‌دانند که چه سایز نوار بهداشتی را باید انتخاب کنند. گاها نوار بهداشتی کوچک انتخاب می‌کنند و همیشه با مشکلات و چالش‌های دوران پریودی نظیر پس دادن مواجه می‌شوند. اما باید بگوییم که پیدا کردن سایز مناسب برای نوار بهداشتی اصلا کار سختی نیست و فقط کافیست از روی جدول سایزبندی نوار بهداشتی یا اندازه لباس زیر خود بهره بگیرید. اگر شما یک دختر نوجوان یا جوان هستید که برای اولین بار پریود شدید، می‌توانید برای خرید نوار بهداشتی از راهنمایی خواهر یا مادر خود کمک بگیرید.

اما به طور کلی برای خرید یک نوار بهداشتی اندازه کافیست میزان خونریزی را نیز اولویت قرار دهید. به عنوان مثال اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که خونریزی شدیدی دارید باید حتما از نوار بهداشتی خیلی بزرگ پنبه ریز بهره بگیرید. این در حالیست که در روزهای پایانی نوار بهداشتی سبک‌تر و کوچکتر برایتان مناسب‌تر خواهد بود.

 

 


 

ترکیبات

نوار بهداشتی پنبه ریز مدل دایموند از ترکیبات مختلفی نظیر لایه پلی اتیلن خارجی، لایه ایرلید حاوی پودر جاذب، لایه رویی مشبک ویژه، نوار سیلیکون، چسب، لایه پخش کننده، رنگ مجاز بهداشتی و لوسیون تشکیل شده است و به طور کلی ضد حساسیت است.

 

 

 

نوار بهداشتی بالدار با رویه پنبه ای پنبه ریز مدل دایموند سایز بزرگ 10 عددی
نوار بهداشتی بالدار با رویه پنبه ای پنبه ریز مدل دایموند سایز بزرگ 10 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده