0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: پمپ ها

C5 RAPID 360g Pow

پودر پمپ سی فایو رپید ژن استار 360 گرمی

شناسه کالا: 823933
شناسه کالا: 823933
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
1250000
27 %
قیمت:
912,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر پمپ سی فایو رپید ژن استار 360 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر پمپ سی فایو رپید ژن استار 360 گرمی

پودر پمپ سی فایو ریپد ژن استار 360 گرمی یک مکمل ورزشی جهت بالا بردن سطح انرژی است. این محصول انرژی، تمرکز و هچنین توان ورزشکار را حین تمرینات سخت و پر شدت بالا می‌برد. در نتیجه این امر میزان چربی‌سوزی در بدن بالا خواهد رفت. به طور کلی پودر پمپ سی فایو رپید ژن استار تولید ایران بوده که توسط شرکت نیک ستارگان تولید و به بازار عرضه می‌شود. شما یک قوطی از این محصول را می‌توانید از نمایندگی‌های مجاز فروش و همچنین داروخانه‌های معتبر تهیه نمایید. لازم به ذکر است که این مکمل ورزشی طعم‌دار بوده و طعم آن پرتقالی است. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با این محصول و مزایای استفاده از آن آشنا کنیم.

 


 

پودر پمپ سی فایو رپید ژن استار

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، پمپ سی فایو ریپد شرکت ژن استار یک مکمل ورزشی طراحی شده جهت افزایش توان، قدرت و جلوگیری از خستگی ورزشکاران حین ورزش‌های شدید و سخت است. این محصول جزء پمپ‌های بدون کراتین بوده و تمام مواد و عناصری که به افزایش توان، قدرت و تمرکز بدنی کمک می‌کند را دارا است. به همین منظور ورزشکاران قبل از ورزش‌های سنگین و طاقت‌فرسا می‌توانند مقداری از این پودر را مصرف کنند. در ادامه درباره نحوه و میزان مصرف با شما بیشتر صحبت خواهیم کرد.

در حقیقت می‌توان گفت که پمپ سی فایو ریپد ژن استار یک مکمل پری ورک اوت بسیار حرفه‌ای و کاملی است که شم می‌توانید از آن در حین ورزش و قبل از باشگاه مصرف کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری پمپ سی فایو رپید ژن استار

قرص پمپ سی فایو رپید ژن استار یک مکمل ورزشی ایرانی اما با ویژگی‌ منحصر به فرد است. این محصول روی میزان متابولیسم بدن تاثیر می‌گذارد و آن را افزایش می‌دهد. بنابراین فرد در حین تمرینات ورزشی چربی بیشتری از دست داده و به تناسب اندام ایده‌آلی دست پیدا می‌کند. این محصول مجموعه‌ای از ترکیباتی به نام سی فایو (کارنیتین، عصاره قهوه سبز، عصاره فلفل قرمز، عصاره گیاه کولئوس فورسکولی) است که همین ترکیبات قدرت، توانایی، تمرکز تمرینی و چربی‌سوزی را در بدن ورزشکاران بالا می‌برد.

علاوه بر ترکیبات سی فایو، این مکمل ورزشی دارای آرژنین شاخه‌دار و زودجذب و همچنین کافئین و بتاآلانین و ویتامین ث است که این ترکیبات به نوبه خود روی افزایش توان تمرینی و همچنین بالا رفتن تمرکز و در نهایت ریکاوری سریع‌تر و جلوگیری از خستگی بیش از اندازه پس از ورزش تاثیرگذار هستند.

 

 


 

مزایای مصرف پودر پمپ سی فایو ریپد ژن استار

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، مصرف پودر پمپ سی فایو ریپد ژن استار دارای مزایای بسیار زیادی برای بدن و همچنین بهبود عملکرد ورزشکاران است. برخی از ویژگی‌ها و مزیت‌های مصرف این مکمل ورزشی عبارتند از:

  • افزایش قطر عروق خونی
  • کاهش حجم چربی زائد
  • پمپاژ خونه به عضلات
  • افزایش حجم خشک توده عضلانی
  • افزایش حجم عضلانی به واسطه تمرین پر شدت
  • افزایش قدرت و تمرکز
  • افزایش انرژی و استقامت حین تمرین

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر پمپ سی فایو ریپد ژن استار

این محصول در صورتی که در میزان مناسب و زیر نظر پزشک تغذیه یا مربی بدنسازی مصرف شود، هیچ مشکلی برای فرد نخواهد داشت. اما با این وجود برخی از خطرات احتمالی را نباید نادیده گرفت. برخی از هشدارهای این مکمل ورزشی عبارتند از:

  • در صورت مشاهده هرگونه حساسیت، قرمزی یا مشکلات گوارشی باید مصرف این دارو را متوقف کنید و به پزشک مراجعه کنید.
  • مصرف این پودر را سر خود نباید اضافه کرد.
  • از مصرف همزمان این مکمل با محصولات حاوی کافیین نظیر قهوه بپرهیزید.
  • مصرف این پودر برای افراد زیر 18 سال ممنوع بوده و باید از مصرف آن پرهیز کنید.
  • مصرف این پودر برای افرادی که دچار بیماری هستند باید با مشورت پزشک انجام شود.
  • در صورت مصرف همزمان با سایر فرآورده‌ها یا داروهای دیگر باید قبل از مصرف این پودر با پزشک متخصص خود مشورت کنید.
  • مصرف این مکمل ورزشی حداقل 2 هفته قبل از هر گونه عمل جراحی باید متوقف شود.
  • مصرف این محصول برای افراد با مشکلات قلبی و فشار خون مناسب نیست.
  • پودر پمپ سی فایو ریپد ژن استار برای زنان باردار، شیرده و زنانی که از نیترات‌ها برای درد قفسه سینه استفاده می‌کنند، افرادی که دارای شرایط خاص پزشکی هستند و همچنین آقایانی که داروهای مهارکننده فسفودی استراز از نوع 5 (جهت درمان اختلالات نعوظ) مصرف می‌کنند، ممنوعیت دارد. بنابراین به جای مصرف این مکمل ورزشی می‌توانید از سایر مکمل‌ها بهره بگیرید.

 


 

نحوه مصرف پودر پمپ سی فایو ریپد ژن استار

برای مصرف این محصول باید یک پیمانه از پودر پمپ سی فایو ریپد ژن استار را در 200 میلی‌لیتر آب مخلوط کنید و نیم ساعت قبل از شروع تمرینات سخت آن را بنوشید. پس از استفاده از این پودر تا 6 ساعت از مصرف مواد کافئینی خودداری نمایید.

میزان مصرف

همانطور که در چندین سطر بالا مطالعه کردید، این پودر باید به اندازه مصرف شود. چرا که در غیر اینصورت ممکن است برای ورزشکاران عوارض‌های جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد. به همین منظور برای مصرف حتما از مربی باشگاه خود مشورت بخواهید. اما با توجه به توضیحات بالا و نحوه مصرف پودر شما روزانه تنها باید یک پیمانه از این پودر را در 200 میلی‌لیتر آب مخلوط کنید.

 


 

شرایط نگهداری پودر سی فایو ریپد ژن استار

پودر سی فایو ریپد ژن استار را باید حتما در محیط خشک و خنک در دمای کمتر از 25 درجه سانتی‌گراد و به دور از تابش مستقیم نور، رطوبت و حرارت نگهداری کنید. همچنین این پودر را در دسترس کودکان نگذارید. پس از مصرف پودر حتما درب قوطی را به خوبی ببندید تا هوای بیرون و همچنین رطوبت به درون آن نفوذ نکند.

 


 

خرید پودر سی فایو ریپد ژن استار

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

 

جدول ترکیبات پودر سی فایو ریپد ژن استار

ترکیبات

مقدار

بتا آلانین

1600 میلی گرم

آرژنین ای کی جی

1000 میلی گرم

ترکیبات سی فایو رپی

1000 میلی گرم

ویتامین سی

250 میلی گرم

کافئین

160 میلی گرم

 

پودر پمپ سی فایو رپید ژن استار 360 گرمی
پودر پمپ سی فایو رپید ژن استار 360 گرمی
تخفیف:
1250000
27 %
قیمت:
912,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;