0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Intense Lightening Cream

کرم روشن کننده و ضد لک درماتیپیک

شناسه کالا: 817040
شناسه کالا: 817040
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
359,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم روشن کننده و ضد لک درماتیپیک
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

درماتیپیک (Dermatypique)، یکی از برندهای معروف ایرانی است که در کشور با استقبال بی‌نظیری روبرو شده است و با بسیاری از داروخانه‌ها و مراکز فروش محصولات مراقبت از پوست همکاری دارد. این شرکت با بهره‌گیری از بهترین و بروزترین تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین با تکیه بر جدیدترین علوم مربوط به مراقبت از پوست در کنار مشاوره با متخصصین برتر، به تولید محصولات مراقبت از پوست و مو با کیفیت بی‌نظیر و شگفت‌انگیز پرداخته است. از محصولات معروف برند درماتیپیک می‌توان به شوینده، تونر، ضد آفتاب، کرم دور چشم، میسلار واتر و... اشاره کرد.

کرم روشن کننده و ضد لک درماتیپیک یکی دیگر از محصولات خوب این برند است که برای رفع تیرگی‌ها و لک‌های ناشی از نور خورشید یا بیماری‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روشن کننده و ضد لک حاوی ترکیبات و مواد موثر و فعالی است که می‌توانند جلوی لک و کک و مک را بگیرند و همچنین مانع از بازگشت مجدد آن‌ها شوند. در ادامه بیشتر در رابطه با این محصول توضیح خواهیم داد.

 


 

کرم روشن کننده و ضد لک چیست و چه کاربردی دارد؟

لک‌های تیره و کک و مک‌های موجود بر روی پوست صورت و بدن، حاصل فعالیت بیش از حد ملانین‌ها در سطح پوست هستند. ملانین‌ها، سلول‌های رنگدانه ای پوست هستند که در اثر عواملی مانند افزایش سن، قرار گرفتن در مقابل نور خورشید، بارداری، مصرف برخی داروها، جوش و آکنه و ... بیشتر فعالیت می‌کنند و باعث تجمع رنگدانه و ایجاد لک در قسمت‌های مختلف بدن می‌شوند.

کرم‌های روشن کننده و ضد لک محصولاتی هستند که برای برطرف کردن لک و تیرگی‌های دست، صورت و بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. درواقع این محصولات با کنترل کردن فعالیت ملانین‌ها، از تجمع رنگدانه‌ها در پوست و درنتیجه ایجاد لک و کک و مک جلوگیری می‌کنند. علاوه بر این مانع از بروز مجدد آن‌ها در پوست می‌شوند.

کرم ضد لک و روشن کننده Dermatypique از این دسته محصولات است که از فعالیت بیش از حد ملانین‌ها در پوست جلوگیری می‌کند و باعث از بین رفتن لک‌های روی بدن می‌شود. همچنین این محصول حاوی مواد روشن کننده است که رنگ پوست را بازتر و روشن‌تر می‌کند. از این محصول می‌توانید برای درمان ‌هایپرپیگمنتاسیون، لنتیگو، لک‌های ناشی از بارداری، ملاسما و ... استفاده کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم روشن کننده و ضد لک Dermatypique

همانطور که گفته شد، این کرم بر روی سلول‌های رنگدانه‌ای پوست اثر می‌گذارد و فعالیت آن‌ها را کنترل می‌کند. در ترکیبات این کرم ضد لک قدرتمند، 10 ماده موثر و کاربردی استفاده شده است که برای ریشه کن کردن لک‌ها و تیرگی‌های روی پوست عالی عمل می‌کنند. در ادامه به توضیح مختصر هر کدام می‌پردازیم:

  • عصاره شیرین بیان

عصاره شیرین بیان حاوی ماده فعالی به نام گلابرین است که آنزیم تیروزیناز را مهار می‌کند و به این ترتیب لک‌ها و تیرگی‌ها را از بین می‌برد. علاه بر این، مانع بروز مجد آن‌ها هم می‌شود. شیرین بیان خاصیت ضد التهابی هم دارد و برای درمان سوزش و خارش و قرمزی پوست موثر است.

  • نیاسینامید

این ماده آنتی اکسیدان است که از التهاب پوستی جلوگیری می‌کند و همچنین باعث آبرسانی به پوست می‌شود.

  • آزلوگلایسینا

این عنصر هم آنزیم تیروزیناز را مهار می‌کند و باعث روشن شدن پوست می‌شود. همچنین به تنظیم ترشح چربی پوست هم کمک می‌کند.

  • آربوتین

آربوتین هم مانند آزلوگلایسینا، از تولید ملانین توسط آنزیم تیروزیناز جلوگیری می‌کند و اثرات روشن کنندگی بر روی پوست دارد.

  • عصاره رازیانه

رازیانه یکی از منابع غنی پپتیدهای آمینواسیدی است که سطح کشسانی و انعطاف پذیر پوست را افزایش می‌دهند و باعث جوانسازی و استحکام پوست می‌شوند.

  • عصاره آلوئه ورا

آلوئه ورا یک ماده ضد باکتری و ضد التهاب است که حاوی ویتامین‌های متعدد است و از پوست در برابر رادیکال آزاد محافظت می‌کند. همچنین برای التهاب ناشی از بیماری‌ها بسیار مفید است.

  • سیلیمارین

سیلیمارین نام دیگر خار مریم است که یک گیاه شناخته شده برای کاهش اثرات اشعه مضر خورشید بر روی پوست است. این ماده یک انتی اکسیدان قوی است که با رادیکال‌های آزاد پوست مبارزه می‌کند. همچنین برای کنترل و تنظیم ترشح چربی پوست مفید است.

  • آلانتوئین و دکسپانتنول 

برای روشن کردن پوست، مرطوب کردن آن و لایه برداری کاربرد دارند.

 


 

 

ویژگی‌های کرم روشن کننده و ضد لک درماتیپیک

  • مهار آنزیم تیروزیناز و جلوگیری از ساخت ملانین در پوست
  • برطرف کردن لک‌ها و تیرگی‌های ناشی از بارداری، نور خورشید و ...
  • روشن کننده پوست
  • جلوگیری از بازگشت مجدد لک‌ها
  • آبرسانی و مرطوب کردن پوست
  • مناسب برای انواع پوست
  • فاقد تست حیوانی

 


 

مزایای مصرف کرم روشن کننده و ضد لک درماتیپیک

با استفاده از کرم ضد لک درماتیپیک می‌توانید لک‌ها و تیرگی‌های مزاحم روی پوست خود را درمان کنید و پوستی شفاف و درخشان داشته باشید! این محصول حاوی مواد آنتی اکسیدان، آبرسان، روشن کننده و ضد لک است که قادر است هر نوع تیرگی و لک ناشی از بیماری‌های پوستی مثل هیپرپیگمنتاسیون، لنتیگو، لک بارداری، لک آفتاب سوختگی و ... را از بین ببرد.

نحوه مصرف کرم روشن کننده و ضد لک Dermatypique

روزانه دو بار، روز و شب مقداری از محصول را بر روی پوست دست، صورت یا بدن بزنید و به آرامی‌پخش کنید.

توجه داشته باشید که:

  • در کنار این محصول، از ضد آفتاب مناسب در طول روز استفاده کنید.
  • از تماس این محصول با چشم‌ها و دهان خودداری کنید و در صورت بروز این مشکل، آن‌ها را با آب فراوان بشویید.
  • پس از هر بار استفاده، درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  •  محصول را در شرایط دمایی مناسب و به دور از تابش نور خورشید قرار دهید.

 


 

ترکیبات و مواد تشکیل دهنده کرم روشن کننده و ضد لک درماتیپیک

در ترکیبات کرم روشن کننده درماتیپیک مواد زیر به کار رفته است:

پی ای جی 100 استئارات، گلیسریل استئارات، شی باتر، کربومر، بوتیلن گلایکول، عصاره سیلیمارین، پنتیلن گلایکول، هیدروکسی فنیل پروپامیدوبنزوئیک اسید، سالیسیلیک اسید، آربوتین، دکسترین، پلی دکستروز، ویتامین سی، آمیلوپکتین، کوجیک اسید، نیاسینامید، فنوکسی اتانول، آزلوگلایسینا، عصاره شیرین بیان، کاپریلیل گلایکول، دکسپانتنول، عصاره رازیانه، عصاره آلوئه ورا، ویتامین E، آلانتوئین،رزورسینول، دی سدیم ا.د.ت.آ، بیزابولول، آب دیونیزه و اسانس.

 


 

یادداشت پایانی

امروزه با پیشرفت فناوری، مردم به سمت خرید اینترنتی روی آورده‌اند و محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین خرید می‌کنند. این کار علاوه بر مشاهده قیمت و اطلاعات محصول، به شما کمک می‌کند جزئیات زیادی را در مورد محصول انتخابی خود مطالعه کنید و همواره بهترین تصمیم را متناسب با پوست خود بگیرید. داروخانه صبا، یک داروخانه آنلاین با انواع محصولات از جمله لوازم آرایشی، مکمل‌های دارویی، محصولات مراقبت از پوست و مکمل‌های ورزشی است که می‌تواند در خریدی بهتر به شما کمک کند.

برای خرید کرم روشن کننده و ضد لک درماتیپیک، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

کرم روشن کننده و ضد لک درماتیپیک
کرم روشن کننده و ضد لک درماتیپیک
قیمت:
359,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;