0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Multivitamin Power Firm Anti Wrinkle Eye Contour Cream

کرم ضد چروک و سفت کننده دورچشم کمپودرما مدل مولتی ویتامین پاور فرم

شناسه کالا: 824497
شناسه کالا: 824497
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد چروک و سفت کننده دورچشم کمپودرما مدل مولتی ویتامین پاور فرم
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم ضد چروک و سفت کننده دورچشم کمپودرما مدل مولتی ویتامین پاور فرم

کرم ضد چروک و سفت کننده دور چشم کمپودرما مدل مولتی ویتامین پاور فرم (Compoderma Multivitamin Power Firm Anti Wrinkle Eye Contour Cream 30 ml) حاوی انواع و اقسام مواد مغذی برای دور چشم است. این کرم در فرانسه فرموله شده و در ایران تحت لیسانس فرانسه در بسته‌بندی تویوپی تولید و به بازار عرضه می‌شود. کرم ضد چروک و سفت کننده دور چشم کمپودرما به سفت شدن پوست دور چشم و همچنین احیا پوست این ناحیه کمک کرده و از پیری و ایجاد شدن چین و چروک جلوگیری می‌کند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد چروک و سفت کننده دور چشم کمپودرما بر پوست

کرم ضد چروک و سفت کننده دور چشم کمپودرما مدل مولتی ویتامین پاور فرم (Compoderma Multivitamin Power Firm Anti Wrinkle Eye Contour Cream 30 ml) حاوی انواع و اقسام ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز پوست دور چشم است. این کرم ضد چروک و لیفتینگ بوده که سبب جوانسازی ناحیه دور چشم می‌شود.

در حقیقت این محصول سبب لیفت و سفت شدن پوست دور چشم می‌شود و چروک‌های اطراف آن را کاهش می‌دهد. به همین منظور با مصرف این گرم به مدت 24 ساعت پوست دور چشم آبرسانی و احیا خواهد شد. یکی از اصلی‌ترین ویتامین‌های موجود در این محصول ویتامین E است.

همانطور که شاید بدانید، ویتامین E به صورت محلول در چربی یافت می‌شود و خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی دارد. به همین منظور پوست دور چشم و صورت را در مقابل آثار مخرب رادیکال‌های آزاد و سایر ترکیبات شیمیایی محافظت می‌کند.

انواع ویتامین‌های مفید و مواد معدنی و همچنین ترکیبات گیاهی مفید در این محصول به وفور یافت می‌شود. به همین منظور این کرم دور چشم با دارا بودن ترکیبات گیاهی و انحصاری مختلفی، سرشار از توکوفرول یا همان ویتامین E است.

شما برای خرید کرم ضد چروک و سفت کننده دور چشم کمپودرما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید. این کرم می‌تواند یک معجزه‌گر برای پوست اطراف چشم باشد و از چین و چروک‌های ریز و پنجه کلاغی اطراف چشم‌ها جلوگیری کند.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد چروک و سفت کننده دورچشم کمپودرما

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، کرم دور چشم کمپودرما حاوی ترکیبات مفید و موثری است که به نسبت سایر محصولات تاثیرگذاری بیشتری روی پوست دور چشم دارد. برخی از ویژگی‌های متمایزکننده این محصول نسبت به سایر محصولات عبارت است از:

  • تغذیه کننده و احیا کننده پوست دور چشم
  • سفت‌کننده سریع پوست دور چشم
  • از بین برنده چروک دور چشم
  • آبرسانی طولانی مدت

 


 

مزایای مصرف کرم ضد چروک و سفت کننده دورچشم کمپودرما

این محصول حاوی انواع و اقسام ویتامین‌ها و مواد معدنی و همچنین ترکیبات گیاهی مفید و موثر است. به همین منظور برای پوست دور چشم خواص و مزیت‌های فوق‌العاده را به دنبال دارد. شما با مصرف این کرم می‌توانید پوست دور چشم خود را در مدت زمان کوتاه و سریع لیفت کنید. کرم دور چشم کمپودرما پوست دور چشم را تغذیه و احیا کرده و در کل 24 ساعت شبانه‌روز سبب آبرسانی و در نتیجه جلوگیری از چین و چروک و همچنین از بین بردن آنها می‌شود. شما پس از یک دوره مصرف درست این محصول، نتایج را مشاهده خواهید کرد.

نحوه مصرف کرم ضد چروک و سفت کننده دورچشم کمپودرما

برای اثربخشی بیشتر و مشاهده تاثیر این کرم در اطراف چشم باید روزانه 2 مرتبه این کرم را روی پوست اطراف چشم به حالت ضربه‌ای (با ضربات آرام) بزنید تا به خوبی جذب پوست شود.

شرایط نگهداری

این کرم را باید در جایی خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس کودکان نگهداری کنید.

هشدارهای مصرف

  • از تماس محتویات با چشم خودداری نمایید؛ در صورت تماس به خوبی چشم‌ها را شستشو دهید.
  • در صورت بروز حساسیت، مصرف را قطع و با پزشک مشورت کنید.

 


 

کرم ضد چروک و سفت کننده دورچشم کمپودرما برای چه افرادی مناسب است؟

از کرم دور چشم کمپودرما افراد بزرگسال می‌توانند استفاده کنند. این کرم سبب لیفت و سفت شدن پوست اطراف چشم شده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری خواهد کرد. همچنین چین و چروک‌ها ریز اطراف ناحیه چشم را از بین خواهد برد.

ترکیبات کرم ضد چروک و سفت کننده دورچشم کمپودرما

آب، اتیل اکسین پالمیتات، کاپریلیک تری گلیسیرید، گلیسیرین، ستت-۲، ستئارت-۲۵، گلیسریل استئارت، ستیل پالمیتات، ستئاریل الکل، فنوکسی تانول، پارفیوم لیکوییدوم، لائوریل الکل، سیکلوپنتاسیلوکسان، میریستیل الکل، بنزوئیک اسید، دهیدرواستیک اسید، اتیل هگزیل گلیسیرین، سدیم پلی اکریلات، تری پی پی جی -۳، میریستیل اتر سیترات، سوربیتان لائورات، تریدست-۶، هیدروکسی تیل اکریلات، پنتیلن گلیکول، دایمتیکون ۱۰۰، بوتروسپرموم، پارکی باتر، گلیسریل روسینات، اولئا اروپین اویل، سدیم پلی اکریلات، اتیل اکسیل کوکوات، پی پی جی-۳ بنزوئیل اتر مریستات، پلی سوربات ۲۰، الیبیزا جولی بریسین بارک، داروتوساید، گلیسریل پلی متاکریلات، پی ای جی-۸، پالمیتوئیل هگزاپپتید-۱۲، دکسپانتنول، توکوفرول استات، عطر، تریتانولامین، دی سدیم ای دی تی ای

 

کرم ضد چروک و سفت کننده دورچشم کمپودرما مدل مولتی ویتامین پاور فرم
کرم ضد چروک و سفت کننده دورچشم کمپودرما مدل مولتی ویتامین پاور فرم
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده