0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Progena Lift Cream

کرم لیفتینگ صورت سین بیونیم مدل پروژنا

شناسه کالا: 824095
شناسه کالا: 824095
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,299,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم لیفتینگ صورت سین بیونیم مدل پروژنا
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ضد چروک و لیفتینگ- داروخانه آنلاین

محافظت از پوست و پیشگیری از بروز پیری و چین و چروک؛ علاوه بر تغذیه سالم و قرار نگرفتن در معرض اشعه‌های خورشید؛ نیازمند پیروی از مراقبت‌های ویژه‌ و مداوم است. استفاده از کرم لیفتینگ سین بیونیم یکی از روش‌های ساده و البته موثر برای داشتن پوستی صاف و شاداب است.

برند سین بیونیم synbionyme ساخت کشور فرانسه، علی رغم اینکه به تازگی پا به عرصه نهاده، از محبوب‌ترین و معروف‌ترین برندهای ایران و جهان است که با استفاده از متریال درجه یک در تولید محصولاتی همچون انواع کرم‌های مرطوب کننده، آبرسان، سرم، ضد چروک، لیفتینگ و غیره توانسته گوی سبقت را از رقبای با سابقه خود برباید.

یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند معتبر، کرم لیفت سین بیونیم است که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی عالی عرضه می‌شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی این کرم لیفتینگ Progena Lift Cream بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

 


 

کرم لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم لیفتینگ از محصولات مراقبتی پوست است که با تغذیه و آبرسانی عمیق پوست، با خطوط و چین و چروک‌ها مبارزه کرده و پوستی جوان و با نشاط برای شما به ارمغان می‌آورد. از دیگر کاربردهای کرم‌های لیفتینگ این است که به تسریع فرآیند تولید کلاژن و الاستین پوست کمک شایانی می‌کند.

گفتنی است که کرم لیفتینگ سین بیونیم یکی از بهترین محصولات در دسته لیفت است که در قوام بخشیدن به عضله‌های صورت تاثیر به سزایی دارد و در مدت زمانی کوتاه، می‌توان تاثیرات آن را به وضوح دید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم لیفتینگ صورت سین بیونیم مدل پروژنا بر پوست چگونه است؟

کرم لیفتینگ سین بیونیم با ساخت کلاژن در عمق پوست نفوذ کرده و سبب ایجاد تعادل بین آنزیم‌های

از بین برنده کلاژن می‌شود. لازم به ذکر است که کلاژن نوعی پروتئین در پوست است که با افزایش سن، با کاهش چشم‌گیر آن روبرو می‌شود، آبرسانی به پوست به حداقل می‌رسد و در نهایت شاهد پیری پوست و بروز چروک می‌شویم.

قابل ذکر است که این محصول با برخورداری از موادی مانند رتینول و پپتید‌ها به ترمیم و تجدید سلول‌های پوست کمک می‌کند و باعث کاهش ظاهر چروک‌ها می‌شود.

 


 

ترکیبات موجود در کرم لیفتینگ صورت سین بیونیم مدل پروژنا

آب دیونیزه، کاپریلیک تری گلیسیرید، گلیسیرین، دی کاپریلیل اتر، سیتریل الکل، گلیکولیک اسید، بوتیلن گلیکول، دی متیکون، روغن نارگیل هیدروژن شده، عصاره دانه مانگو، گلیسیریل استئارات، سدیم هیدروکسید، آسکوربیل تتراسوپالمیتات، سدیم کربوکسی متیل بتا گلوکان، ستیل پالمیتات، کوکو گلیسرید، فنوکسی اتانول، کمپلکس پرو-بی 3،  تری پپتاید، شی باتر، پروتئین ابریشم.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در این  کرم لیفت سین بیونیم

را آورده‌ایم:

گلیسیرین

گلیسیرین  (Glycerin) یک ترکیب شیمیایی است که از گلیسرول و اسید‌های چرب تشکیل شده و به عنوان یک ماده مرطوب کننده در این کرم لیفتینگ سین بیونیم عمل می‌کند که به حفظ رطوبت پوست کمک کرده و باعث کاهش خطوط و چین‌های صورت می‌شود.

شی باتر

شی باتر یا روغن شی از دانه‌های روغنی درخت شی در آفریقا گرفته می‌شود که برای درمان بیماری‌های پوست و مو کاربرد فراوانی دارد.

پروتئین ابریشم

پروتئین ابریشم، خاصیت روشن‌کنندگی دارد که تولید رنگدانه‌ها را اصلاح کرده و باعث یکدست شدن رنگ پوست می‌شود. همچنین با کنترل ترشح چربی و پاکسازی عمقی منافذ، باعث کوچک‌تر شدن منافذ پوست شده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.

عصاره دانه مانگو

عصاره دانه مانگو از هسته میوه انبه گرفته می‌شود که خاصیت آنتی اکسیدانی موجود در آن با لکه‌های پیری و سایر لکه‌ها مبارزه می‌کند و خاصیت کشسانی به پوست می‌بخشد.

پرو – بی ۳

پرو- بی ۳ سدهای دفاعی طبیعی پوست را تقویت و از پوست در برابر آلودگی محافظت کرده و مانع از پیری زودرس آن می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کرم لیفتینگ صورت سین بیونیم مدل پروژنا

  • از بین برنده خطوط و چین و چروک پوست صورت
  • رفع تیرگی و انواع لکه‌های پوستی
  • حاوی آنتی اکسیدان فوق‌العاده
  • دارای خاصیت آبرسانی
  • جلوگیری از پیری پوست
  • حاوی ویتامین e و c
  • تحت لیسانس فرانسه
  • کلاژن ساز قوی

 


 

مزایای استفاده از کرم لیفتینگ صورت سین بیونیم مدل پروژنا

کرم لیفتینگ سین بیونیم Progena Lift Cream دارای بافت نرم و مخملی و غنی شده با پروتئین‌های ابریشم و روغن انبه است که از فواید و اثرات فراوانی برخوردار است و توانایی رطوبت رسانی به پوست را دارد.

فرمول جامع این کرم لیفت سین بیونیم خطوط ریز و چین و چروک‌ها را از بین می‌برد و سبب سفت شدن و استحکام پوست شده و شادابی را به پوست شما هدیه می‌دهد.

این نیز گفتنی است که محصول مذکور با خاصیت سفت کنندگی؛ از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری می‌کند و مانعی فوق‌العاده برای تیرگی و پیری پوست است و همچنین پوستی با لطافت و جوان برای مصرف کنندگان به ارمغان می‌آورد.

نحوه مصرف کرم لیفتینگ صورت سین بیونیم مدل پروژنا

قبل از مصرف به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب تمیز کنید
  • پیش از مصرف، مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • مقداری از کرم ضد چروک را روی پوست صورت بمالید و خوب ماساژ دهید تا زمانی که به خوبی جذب پوست شود
  • بعد از هر بار مصرف کرم لیفتینگ درب محصول را کاملا ببندید
  •  این محصول را  دور از نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • کرم  را دور از دسترس کودکان قرار دهید

 

استفاده از کرم لیفتینگ صورت سین بیونیم مدل پروژنا برای چه افرادی مناسب است؟

همانطور که اشاره کردیم؛ کرم لیفتینگ سین بیونیم با دارا بودن ویتامین‌های e و c خاصیت رفع کنندگی انواع تیرگی و چین و چروک‌ها را دارا است و برای انواع پوست از نرمال تا خشک مناسب است.

همچنین افرادی که روزانه زمان بیشتری را در فضای بیرون از منزل سپری می‌کنند بیشتر از افراد دیگر در معرض پیری زودرس پوست قرار می‌گیرند؛ این محصول با فرمولاسیون قوی توانایی مقابله با این موارد را دارد و با تقویت انواع پوست موجب زیبایی و درخشندگی آن می شوند.

 


 

خرید کرم لیفتینگ صورت سین بیونیم مدل پروژنا

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

اگر شما هم جز افرادی هستید که کم کم  خطوط ریز، چین و چروک، شلی و افتادگی را در پوستتان احساس می‌کنید و به دنبال یک محصول مراقبت از پوست هستید؛ در استفاده از کرم ضد چروک و لیفتینگ تردید نکنید. پیشنهاد ما برای شما استفاده از کرم لیفتینگ سین بیونیم که یک محصول عالی برای تغذیه و رطوبت رسانی پوست است. گفتنی است که محصول مذکور که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم در داروخانه صبا با قیمتی عالی عرضه می‌شود.

 

 

 

 

 

کرم لیفتینگ صورت سین بیونیم مدل پروژنا
کرم لیفتینگ صورت سین بیونیم مدل پروژنا
قیمت:
1,299,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده