0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Vitamin C Revitalizing Cream

کرم مرطوب کننده الارو حاوی ویتامین سی

شناسه کالا: 809957
شناسه کالا: 809957
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
786,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم مرطوب کننده الارو حاوی ویتامین سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم مرطوب کننده الارو حاوی ویتامین سی

الارو این برند به نام فرانسوی از سال 2007 کار خود را با تولید محصولات مراقبت از پوست و مو آغاز کرد. نام این برند مخففی از سه کلمه زن، زیبایی و آب است. تمام تلاش الارو از آغاز تا به اکنون رساندن مصرف کنندگان به وقار و زیبایی پوست و مو بوده است. در همین جهت توانسته است تأیید درماتولوژیست‌ها و متخصصان پوست و مو را کسب کند. گفتنی است که تولیدات این برند درموکازمتیک هستند؛ به بیان دیگر آنچه که از یک محصول بهداشتی و آرایشی انتظار می‌رود در ترکیب با خصوصیات یک محصول مورد تأیید پزشکان و متخصصان وجود دارد.

الارو از آن دست از برندهای معروف اروپایی است که به واسطه عرضه محصولات با کیفیت اعتبار زیادی در میان مردم پیدا کرده است. یکی از این محصولات محبوب کرم مرطوب کننده الارو حاوی ویتامین سی است که در ادامه قصد معرفی آن را داریم با ما همراه شوید.

 


 

کرم مرطوب کننده و آبرسان چیست و چه کاربردی دارد؟

اغلب خانم‌‌ها به سبب کمبود انواع ویتامین دچار پیری زودرس پوست صورت می‌شوند. اما جای نگرانی نیست چرا که تنها با کمی رسیدگی بیشتر و تغذیه پوست با انواع مواد مغذی، می‌توان سلامت، جوانی و طراوت را به پوست بازگرداند. یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌های حفظ شادابی پوست مصرف مرطوب‌ کننده و آبرسان است. کرم مرطوب کننده الارو حاوی ویتامین سی

به عنوان شاداب کننده و احیا کننده عمل کرده، با ترمیم و بازسازی، پوست صورت را جوان و درخشان می‌کند و محصول مناسبی برای حفظ زیبایی پوست است.

 


 

کرم مرطوب کننده الارو حاوی ویتامین سی دارای چه ترکیباتی است و چه تاثیری روی پوست می‌گذارد؟

این محصول یک آبرسان و مرطوب کننده با جذب بالا است و باعث شادابی و درخشندگی پوست شده؛ علاوه بر این با دارا بودن خاصیت روشن کنندگی باعث بهبود کیفیت و سلامت پوست نیز می‌شود.

مصرف بلند مدت این کرم از بروز چین و چروک جلوگیری کرده و با افزایش سلول سازی به روند بازسازی و جوانسازی پوست سرعت می‌بخشد.

این محصول از الارو در بهبود لک‌های صورت و یک دست سازی رنگ پوست تاثیرگذار بوده و پوستی شفاف و روشن را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد کرم مرطوب کننده الارو برخورداری از ویتامین C پایدار است که اثر روشن کنندگی قوی داشته و با دارا بودن بافت سبک، جذب سریع و ضد جوش و آکنه بودن برای افرادی که پوستی چرب دارند نیز بسیار خوب عمل می‌کند.

ترکیبات به کار رفته در کرم آبرسان الارو عبارتند از:

آب، دی اتیل هگزیل کربونات، ایزو دسیلینئوپنتانوآت، گلیسرین، پنتیلن گلیکول ،کاپریلیک/ کاپریک تری گلیسرید، پی ای جی ۲۵/ دایمتیکون، بوتیروسپرمیوم، رتینول، آمینو پروپیلا آسکربیل فسفات، ۳- اتیل آسکوربیک اسید، پرفوم، CL77492، زینک پی سی ای، دیازولیدینیل اوره، CL77491، متیل پارابن، پروپیل پارابن.

در ادامه توضیحی مختصر از ترکیبات موثر در این محصول را آورده‌ایم:

ویتامین سی

این ویتامین نوعی محرک جهت ساخت کلاژن و ترمیم پوست بوده که به عنوان کاهنده چروک‌های موجود بر روی پوست، روشن کنندگی، کاهش میزان لک‌ها، مرطوب کننده و آبرسانی قوی در کرم مرطوب کننده الارو به کار رفته است.

شی‌باتر

شی‌باتر به دلیل غنی بودن از اسیدهای چرب ضروری و خاصیت ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی گزینه خوبی برای مراقبت از پوست است.

شی باتر غنی از اسیدهای چرب ضروری مانند لینولئیک اسید، اولئیک‌اسید، استئاریک اسید و پالمیتیک اسید بوده و به ترمیم و بازسازی لیپید سطح پوست، تامین رطوبت و کاهش علائم خشکی در پوست‌‌های خشک کمک می‌کند. این ترکیب به دلیل برخورداری از ویتامین آ و ویتامین ایی  و خواص آنتی‌اکسیدانی این ویتامین‌ها یک سد دفاعی در برابر آسیب‌ رادیکال‌های آزاد پوست به شمار می‌آید.

زینک PCA  

از جمله ترکیبات موجود در کرم مرطوب کننده الارو حاوی ویتامین سی، زینک PCA است. زینک سبب تنظیم ترشح چربی در پوست و کاهش رشد و تکثیر باکتری‌های مولد آکنه می‌شود.  L-PCA یکی از فاکتورهای طبیعی مرطوب‌کننده پوست (NMF) است که در فرآیندهای آبرسانی نقش مهمی را ایفا می‌کند.علاوه بر این؛ این ماده موجب تولید کلاژن نوع ا در پوست نیز می‌شود.

رتینول

این ماده از مشتقات ویتامین آ بوده و خاصیت ضد پیری، احیاکنندگی پوس، افزایش مکانیزم اثر در ترکیب با ویتامین C جهت روشن کنندگی و شفاف کنندگی پوست را دارا است.

 


 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده الارو چیست؟

  • جذب سریع
  • شفاف کننده و شاداب کننده و روشن کننده سریع پوست
  • ترمیم کننده و سلول ساز  پوست
  • کاهش چین و چروک‌های سطحی
  • افزایش قوام و الاستیسیته پوست
  • آنتی اکسیدان قوی (ضد چروک و ضد آلودگی هوا)
  • جوان کننده و تحریک کننده ساخت کلاژن

 


 

مزایای استفاده از کرم مرطوب کننده الارو چیست؟

مصرف کرم مرطوب‌ کننده الارو با کمک به عملکرد سلول سازی و تریم کردن پوست؛ موجب شفاف و روشن شدن پوست می‌شود.

کرم احیا‎ کننده و شاداب ‎کننده حاوی ویتامین C الارو سرشار از مواد مغذی برای پوست بوده و با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی‌‌ای که دارد ضمن کاهش چین و چروک‌‌های سطحی پوست از پوست در مقابل انواع آلودگی‌ها محافظت می‌کند.

 


 

نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده الارو چگونه است؟

پیش از استفاده از کرم احیا‎ کننده و شاداب‎ کننده حاوی ویتامین C الارو  پوست خود را با شوینده مناسب شست و شو داده و خشک کنید. سپس مقدار کافی از کرم را روی پوست مالیده و به خوبی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

کرم مرطوب‌کننده الارو رو هر صبح و شب به پوست خود بزنید.

توجه داشته باشید که اگر پوستی چرب دارید تنها یک بار در شب از این محصول استفاده کنید.

این کرم با خاصیت درمانی است بنابراین باید دوره مصرف را کامل کنید تا نتیجه مطلوب را بگیرید.

از تماس کرم با چشم و اطراف آن خودداری کنید.

کرم را دور از دسترس کودکان نگه دارید.

 


 

استفاده از کرم مرطوب کننده الارو حاوی ویتامین سی برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این کرم به همه افراد توصیه می‌شود چرا که این کرم حاوی انواع مواد مغذی برای پوست بوده به ویژه پوست‌های دهیدراته و کدر، محصول مورد بحث مانند سدی در برابر رادیکال‌های آزاد و عوامل استرس زا عمل می‌کند.

با توجه به گزارش‌های موجود از این محصول الارو بیشتر افراد بلافاصله بعد از مصرف کرم متوجه می‌شوندکه پوست انرژی خود را بازیافته و عمیقا آبرسانی می‌شود.

 

 


 

خرید کرم مرطوب کننده الارو حاوی ویتامین سی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

کرم ویتامین سی الارو با جذب سریع، پوست را به ساخت کلاژن تحریک کرده، قوام پوست را افزایش داده و در نهایت موجب کاهش چین و چروک پوست می‌شود.

این نکته قابل ذکر است که در حین مصرف کرم‌هایی که خواص ترمیمی و درمانی دارند، باید صبور باشید تا تاثیرات کرم را در یک دوره مصرف و حتی بیشتر مشاهده کنید. بنابراین ندیدن تاثیر آنی دلیل بر بی‌فایده و موثر نبودن آن نیست. 

 

 

کرم مرطوب کننده الارو حاوی ویتامین سی
کرم مرطوب کننده الارو حاوی ویتامین سی
قیمت:
786,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده