در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
  • خانه
  • از کدام لاک استفاده کنیم؟
از کدام لاک استفاده کنیم؟

استفاده از لاک ناخن باعث افزایش زیبایی دستان خانم ها می شود، اما ویژگی های مختلفی وجود دارد که شایدکمتر کسی در هنگام خرید لاک به آن توجه کند.

  • برند تولید کننده لاک یکی از ویژگی های مهمی است که باید در هنگام خرید لاک به آن توجه کنید، چرا که انتخاب برند های متفرقه ممکن است به مرور باعث آسیب رساندن به ناخن های شما شود.
  • دومین نکته غلظت و رنگدانه های به کار رفته شده در لاک است. معمولا اغلب لاک هایی که از رنگدانه های غیر ارگانیک در ساختشان استفاده می شود، پس از استفاده رنگشان تغییر می کند.
  • ویژگی مهم دیگری که باید به توجه شود، سرعت خشک شدن لاک است که البته این ویژگی برای برخی از افراد فاکتور مهمی نیست.
  • رنگ لاک نیز جزو ویژگی هایی است که برای انتخاب یک لاک باید مورد توجه قرار گرفته شود. البته اینروز ها هر خانمی تنوع زیادی از رنگ های مخلتف لاک را در لوازم آرایشی خود دارد و مسئله این جاست که  کدام رنگ را کجا و کی استفاده کنیم؟ انتخاب رنگ متناسب با فصل و یا مکان های مختلف از نکاتی است که باید به آن توجه کرد. اینکه چه رنگ را لاکی را در چه فصلی و یا با چه لباسی و یا در چه مکانی استفاده کنیم، نیازمند کمی دقت است و عوامل مختلفی در آن تاثیر گذارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

چه عواملی در انتخاب رنگ لاک تاثیرگذار است؟

  • اولین و مهم ترین نکته ای که باید در هنگام خرید لاک به آن توجه کنید، رنگ پوست شماست. به عنوان مثال افرادی که دارای پوست های روشن هستند، می توانند از رنگ های تیره استفاده کنند. یا پوست های دارای رنگ معمولی با انواع رنگ های قرمز و پوست های تیره با هر رنگی تناسب دارند.
  • دومین عاملی که در هنگام انتخاب رنگ لاک باید توجه کنید، اکسسوری و لباس شماست. که می توانید یک رنگ را از میان لباس و یا کیف و کفش و دیگر لوازم همراه خود انتخاب و لاک خود را با آن ست کنید.
  • انتخاب لاک بر اساس رنگ آرایش نیز می تواند تا حدود زیادی تاثیر گذار باشد، به نظر می رسد همرنگ بودن رنگ رژ لب و لاک می تواند توجه افراد را به خود جلب نماید.
  • رنگ های ترند می تواند به شما کمک زیادی در انتخاب رنگ لاک کند. سعی کنید یک رنگ را از طیف رنگی مد شده در آن بخش از سال انتخاب کنید که با پوستتان هماهنگ باشد.
  • به مناسبت و مکانی که قرار است در آن روز به آنجا بروید توجه کنید. اینکه لاک را برای چه قراری و چه مناسبتی می زنید بسیار مهم است. اگر تنها به خاطر خودتان لاک می زنید و به مکان خاصی قرار نیست بروید، می توانید از رنگ های شاد استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم، اگر قصد رفتن به سر کار و یا یک جلسه کاری را دارید، سعی کنید رنگ های خنثی را استفاده کنید. برای قرار های دوستانه می توانید از رنگ های شاد تر مانند قرمز استفاده کنید و یا اگر قصد رفتن به باشگاه را دارید می توانید رنگ لاک خود را با لباستان ست کنید.
  • نکته دیگری که برای انتخاب رنگ لاک باید در نظر داشته باشید، فصلی است که در آن قرار دارید. به عنوان مثال در فصل زمستان رنگ های تیره تر بیشتر جلب توجه می کند. در بهار می توانید با سلیقه خود هر رنگی را انتخاب کنید. فصل تابستان، فصل زدن لاک های گرم است، رنگ های پاستیلی، روشن و نئونی بهترین گزینه برای این فصل از سال هستند. پاییز هم فصل لاک های برنز، طلایی، حنایی، قرمز و نارنجی است.
  • رنگ مورد علاقه تان را انتخاب کنید. تمام نکاتی که عنوان شد برای این بود که شما متوجه شوید چه رنگ لاکی به چه پوستی و برای چه مکان و یا فصلی مناسب است، اما نکته مهم تر این است که علاقه تان را نیز در نظر بگیرید. ممکن است شما به خیلی از این موارد توجه چندانی نداشته باشید، در اینصورت می توانید از رنگ های مورد علاقه خودتان در هر مکان، فصل، روز و در هر موقعیتی استفاده کنید.

چند نمونه از لاک های پر فروش:

  1. لاک ناخن اسنس مدل ژل نیل

لاک های اسنس جزو لاک های با کیفیت بالا هستند، لاک های این برند پس از استفاده به سرعت خشک می شوند و این مهم ترین نکته در هر لاکی است. لاک های ژل نیل اسنس به رنگ های مختلف موجود هستند، این لاک ها براق بوده و دارای رنگ دانه های بسیار  زیبایی هستند. اسنس یک برندی آلمانی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی بسیار موفق عمل کرده و از سال 2001 در این زمینه فعالیت می کند. این کمپانی طرفداران بسیار زیادی را دارد. استفاده از لاک های ژل نیل اسنس زیبایی فوق العاده ای را به دستان شما می دهد.

برس در نظر گرفته شده برای این لاک به گونه ای است که کل ناخن شما را در بر گرفته و دیگر نیازی به زدن مجدد لاک نخواهید داشت.

پیشنهاد می شود برای افزایش ماندگاری لاک ژل نیل، قبل از زدن آن از یک لاک پایه استفاده کنید. برخی از افراد برای دوام بیشتر از برق ناخن و یا تاپ کات استفاده می کنند.

رنگ های در نظر گرفته شده برای لاک ناخن ژل نیل اسنس به شما این امکان را می دهد که رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید.

  1. لاک ناخن انی مدل کروم

لاک های کروم یا آینه ای جزو جدید ترین لاک های موجود در بازار هستند که دارای رنگ های براق می باشند. این لاک های توسط برندهای مختلف تولید و در بازار موجود هستند. یکی از برند های مطرح تولید کننده لاک ناخن برند انی  ANNY است. از محصولات پر فروش این برند می توانیم به لاک های کروم آن اشاره کنیم. لاک کروم انی دارای رنگ بندی فوق العاده زیادی است که شما می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها انتخاب کنید. این طیف خیره کننده قطعا نگاه افراد زیادی را به خود جلب خواهد کرد. از جمله ویژگی های مثبت این لاک می توانیم به پوشانندگی عالی، درخشندگی بی نظیر و ماندگاری بالای آن اشاره کنیم. لاک کروم انی بسیار براق بوده جلوه ای خاص را به دستان شما می بخشد. اگر شما نیز جزو طرفداران لاک های براق هستید، حتما لاک های کروم انی را امتحان کنید.

  1. لاک ناخن دبورا مدل 10 روزه

دبورا یک برند ایتالیایی معروف در زمینه تولید لوازم آرایشی است که از سال 1903 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. این کمپانی محصولات بسیار با کیفیتی را وارد بازار نموده و در نتیجه توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب نماید. لاک ناخن 10 روزه دبورا یکی از محصولات این کمپانی است. وجود واژه ده روزه در نام این لاک نشانگر ماندگاری بالای 10 روز این لاک است. استفاده از این لاک نیازی به لامپ های یو وی ندارد.

لاک ده روزه دبورا دارای رنگ های مختلفی بوده و بسیاری درخشان و غلیظ است. استفاده از این لاک باعث ایجاد یک لایه صاف و یکدست بر روی صدف ناخن های شما شده و زیبایی خاصی را به دستان شما می بخشد.

  1. لاک ناخن بورژوا مدل لا لاک

لاک های برژوا معمولا دارای تنوع رنگ بسیار بالایی هستند. این لاک ها به دلیل دارا بودن رنگدانه های طبیعی، به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد. بورژوا برندی شناخته شده برای تمام افرادی است که به لوازم زیبایی علاقه دارند. این کمپانی در فرانسه فعالیت می کند و یک برند بین الملللی پر فروش است. لاک ناخن لا لاک بورژا یکی از محصولات بی نظیر این کمپانی است. فرچه این لاک به گونه ای است که تمام صدف ناخن های شما را در بر می گیرد و به دلیل دارا بودن غلظت بالا نیاز به زدن دوباره لاک نخواهید داشت. ویژگی دیگر این لاک خشک شدن سریع آن پس از استفاده است، این زمان معمولا 30 ثانیه طول خواهد کشید.