در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
نمایش صفحه 1 از 1
مرتب سازی بر اساس
جستجوی پیشرفته
مرتب سازی بر اساس:
  • پیش فرض
  • جدید ترین
  • نام : الف تا ی
  • ارزانترین
  • گران ترین
0 نفر
790,000 25 %
592,500 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
پيشنهاد شگفتانه
0 نفر
ناموجود
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
ناموجود
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
ناموجود
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
ناموجود
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
ناموجود
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
ناموجود
فروشنده: داروخانه صبا
جستجوی پیشرفته
محدوده قیمت
برند ها
ناحیه مصرف
کشور مبدأ برند
ابعاد
نوع
توضیحات
نوع بسته بندی
طیف رنگی
ضد حساسیت
نوع محصول
سایت شرکت سازنده
صادر کننده مجوز
وزن
اعمال کردن

بالش دور گردنی

وقتی به یک محیط خواب و استراحت ایده‌آل فکر می‌کنید، احتمالاً چند چیز را در ذهن خود به تصویر خواهید کشید؛ تصاویری چون یک تخت خواب آرامش‌بخش، سرویس خواب راحت و مجلل و نورپردازی برای اتاق خواب؛ اما هیچ چیز با راحتی و آرامشی که یک بالش خوب می‌تواند برای شما به ارمغان بیاورد قابل ‌مقایسه نیست. یک بالش دور گردنی استاندارد همراه همیشگی شما است، چه در خانه باشید و کتاب مورد علاقه خود را بخوانید یا حین کار که برای چند لحظه نیاز به استراحت دارید. حتی برای تفریح ​​و سفر هم همراه داشتن یک بالشتک پشت سری تفاوت قابل ‌توجهی در راحتی شما ایجاد کند.

این نوع بالش که به آن بالش رولی گردنی و بالش گردنی نیز ‌می‌گویند، اغلب U شکل و یک تکیه‌گاه کوچک است که می‌تواند به بهترین شکل از گردن و سر شما در هنگام خواب حتی به ‌صورت نشسته و در ماشین نیز حمایت کند. همچنین باید اشاره کرد شکل و فرم ساخت انواع بالش طبی دور گردنی، گردن شما را در یک موقعیت ایده‌آل نگه می‌دارد. این امر مزایای زیادی برای سلامت شما دارد و گردن را در موقعیت خوبی قرار می‌دهد که باعث بروز مشکلاتی چون درد و آرتروز نشوید.

انواع بالش دور گردنی

خرید بالش طبی دور گردنی که بسیاری به آن بالش مسافرتی نیز می‌گویند، کار چندان سختی نیست. با این ‌وجود محصولات متنوعی در بازار وجود دارد که ممکن است انتخاب از میان آن‌ها برای شما دشوار باشد. اگر طبق تجویز پزشک یا برای راحتی خود به دنبال خرید چنین محصولی هستید و قیمت بالش دور گردنی شما را سردرگم کرده، بهتر است انواع آن را بشناسید و بعد برای خرید اقدام کنید. به ‌طور کلی 3 دسته از این محصول در بازار موجود است که عبارت‌اند از:

  • بالش بادی دور گردنی: این دسته از بالش دور گردنی طبی محصولاتی کم جا و مناسب برای استفاده در هر مکانی هستند. می‌توانید در صورت نیاز به ‌آسانی آن‌ها را باد کرده و بعد باد آن را خیلی راحت خالی کنید. همراه داشتن این محصول جای زیادی در کیف شما نمی‌گیرد.
  • بالش‌هایی با سایز ثابت: فرم این نوع محصولات ثابت است. با این ‌حال به دلیل اندازه کوچک و وزن کم جابجایی آن‌ها برای شما سخت نخواهد بود و اغلب از پشم، فوم جامد، مموری فوم، پلی‌استر و الیافی از این‌ دست برای پر کردن آن‌ها استفاده می‌شود.
  • بالش‌های پیشرفته دور گردنی: این دسته از بالش‌ها دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای چون تهویه، ماساژور و ... هستند. قیمت بالش دور گردنی پیشرفته بالاتر از مدل‌های دیگر است؛ اما با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، از ارزش خرید بالایی برخوردار خواهد بود.

البته مدل‌های دیگری از دور گردنی طبی چون مدل شال‌گردنی و شنی وجود داشته که کارایی سه دسته قبلی را ندارند. بیشتر افراد تمایل به خرید یکی از سه محصول بالا را به دلیل کیفیت ساخت بهتر و حمایت بیشتر از گردن در حین کار، سفر و استراحت دارند.

مزایای بالش دور گردن

بسیاری از افراد به دنبال بهترین حالت گردن برای هر موقعیت اعم از خواب، کار، سفر و استراحت هستند. خوبی بالش‌های دور گردنی این است که برای استفاده در هر موقعیت و مکانی و برای هر کسی مناسب‌اند. با این توضیحات بهتر است که قیمت بالش دور گردنی در مقابل مزایایی که برای شما دارد، فاکتور مهمی برای خرید نباشد. در یک نگاه کلی و اجمالی مزایای استفاده از این نوع بالش را در موارد زیر می‌توان خلاصه کرد:

قابل‌حمل و کم جا بودن

برای آن دسته از افرادی که مشتاق سفر هستند، خرید یک بالش دور گردنی مطمئناً می‌تواند مفید باشد؛ زیرا می‌توان آن را در هر جایی همراه داشت. روزهایی که نگران درد و ناراحتی بدن در حین سفر، کار پشت میز یا رانندگی طولانی هستید، این مدل بالش می‌تواند کمک کننده باشد؛ در واقع به اندازه‌ای کوچک و سبک است که می‌توانید آن را روی یک کیف دستی قرار دهید و همیشه آن را همراه داشته باشید.

جلوگیری از آرتروز گردن و فشار به ستون فقرات

بسیاری از ما عادت داریم در حین کار سر را پایین بیندازیم، این امر باعث فشار به ستون فقرات به ‌ویژه در ناحیه گردن و بروز مشکلاتی چون آرتروز می‌شود. ستون فقرات گردنی از هفت استخوان یا مهره گردنی تشکیل شده است. این استخوان‌ها همگی دارای ماهیچه‌ها و تاندون‌هایی هستند که توسط دیسک‌های اسفنجی، روی هم قرار دارند.

شکل ستون فقرات گردنی یک انسان سالم دارای یک انحنای ملایم است که به عنوان منحنی گردنی لوردوتیک از آن یاد می‌شود. اگر تغییراتی در این انحنای ملایم رخ دهد، باید انتظار فشار شدید در ستون فقرات گردنی خود را داشته باشید که منجر به گردن درد و گاهی آرتروز می‌شود. خرید بالش طبی دور گردنی و استفاده از آن باعث می‌شود گردن یک تکیه‌گاه امن و محکم داشته باشد و از بروز چنین مشکلاتی تا حد زیادی جلوگیری ‌شود.

حفظ حالت درست گردن در هر موقعیتی

اگر اهل سفرهای طولانی ‌مدت هستید، می‌دانید پیدا کردن یک موقعیت مناسب برای قرار دادن گردن در سفر چقدر سخت و حس خستگی گردن چقدر ناخوشایند است. با خرید انواع بالش طبی دور گردنی یک تکیه‌گاه امن برای گردن خود خواهید داشت.

کاهش خستگی و کمک به ‌راحتی شما

پایین انداختن سر یا قرار گرفتن آن در وضعیت نامناسب باعث می‌شود تا در ناحیه گردن احساس خستگی و ناراحتی کنید. استفاده از این نوع بالش‌ها به‌ عنوان یک تکیه‌گاه برای گردن تا حد زیادی خستگی شما در حین کار را کاهش می‌دهد.

نکات مهم خرید انواع بالش دور گردنی

خرید بالش طبی دور گردنی برای افرادی که طولانی‌ مدت پشت میز می‌نشینند یا دائم در سفر هستند، بسیار ضروری است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و قصد خرید یکی از انواع بالش طبی دور گردنی را دارید، بهتر است در هنگام خرید به موارد زیر توجه داشته باشید:

نوع بالش

اولین و مهم‌ترین فاکتوری که هنگام خرید بالشتک پشت سری باید به آن توجه داشت، نوع بالشی است که قصد خرید آن را دارید. فراموش نکنید بالش‌های بادی جای کمتری می‌گیرند، اما باد کردن و استفاده از آن‌ها نیاز به تلاش دارد. در مقابل بالش‌هایی با قالب آماده و پارچه‌ای جای بیشتری می‌گیرند، اما به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

تهویه مناسب

دومین ویژگی مهم برای انتخاب بالش‌های دور گردنی، داشتن قابلیت تنفس و تهویه مناسب است. بهتر است روکش بالش از جنسی باشد که باعث تعریق زیاد گردن نشود. همچنین اگر این ویژگی برای شما اهمیت زیادی دارد، برخی بالش‌های دور گردنی پیشرفته سیستم خنک ‌کننده دارند و برای خرید بهترند. البته این ویژگی باعث بالا رفتن قیمت بالش دور گردنی می‌شود.

قابلیت شستشو

با توجه به اینکه اغلب افراد از این مدل بالش‌ها به ‌صورت مدام استفاده می‌کنند و مدت زمان طولانی دور گردن قرار می‌گیرد، احتمال کثیفی بیشتری دارد. برای همین توصیه می‌شود محصولاتی را خریداری کنید که دارای قابلیت شستشو هستند. همچنین اگر عادت به شستشوی دستی ندارید، مشخصات و برچسب محصول را به‌ دقت بررسی کنید تا از قابلیت شستشوی آن در ماشین لباسشویی مطمئن شوید.

ابعاد و سایز

بسیاری از افراد بالش دور گردنی را هنگام کار یا سفر به همراه دارند. دقیقاً به همین خاطر است که باید به اندازه آن هنگام خرید توجه کرد تا حمل و جابجایی آن برای شما مشکل نباشد. همچنین باید به سایز آن و تناسب با گردن خود دقت کنید تا هنگام استفاده باعث ناراحتی گردن نشود.

پارچه بالش

یکی دیگر از نکات مهم برای خرید بالش طبی دور گردنی توجه به نوع پارچه مورد استفاده در آن است. همچنین در استفاده طولانی ‌مدت و مکرر باید از مقاومت بالایی برخوردار بوده که هر بار نیازی به خرید بالش جدید نداشته باشید و در عین ‌حال لطیف و نرم هم باشد.

راحتی

راحتی یکی از مهم‌ترین عواملی است که در خرید بالش دورگردنی مسافرتی باید به آن توجه کرد. به همین دلیل توصیه می‌شود همیشه بالش گردنی را انتخاب کنید که بتواند حداکثر راحتی را در تمام موقعیت‌های خواب برای شما فراهم کند. به احتمال زیاد در سفر یا هنگام نشستن پشت میز از بالش استفاده می‌کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، طراحی U شکل این مدل بالش‌ها می‌تواند حداکثر راحتی را برای شما فراهم کند. به یاد داشته باشید که مفهوم راحتی برای هر کسی متفاوت است؛ از این رو باید بالش گردنی که انتخاب می‌کنید، متناسب با نیازهای خاص شما باشد.

بودجه و قیمت

بیشتر مردم ممکن است در هنگام خرید بالش طبی دور گردنی فقط کیفیت و راحتی بالش را در نظر بگیرند. قیمت نیز عامل مهمی است که باید به آن توجه داشت. مبلغی که برای بالش گردنی مسافرتی خود خرج می‌کنید به بودجه شما و کیفیت بالش مدنظرتان بستگی دارد. برخلاف آنچه ممکن است در ذهنتان نقش ببندد، بالش‌های دور گردنی اغلب گران نیستند؛ اما اگر می‌خواهید یک بالش گردنی بخرید که یک همراه عالی برای سفر باشد، انتخاب یک محصول بهتر و گران‌تر، ارزش خرید بیشتری دارد.

ماندگاری

خرید یک بالش با ماندگاری طولانی بهترین انتخاب برای شما است، به‌خصوص اگر عادت به استفاده مدام از آن را دارید یا معمولاً در سفر هستید. این فاکتور بسیار مهم به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که هر از چند گاهی نیاز به خرید بالش جدید ندارید. انواع مختلف بالش‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند؛ بنابراین بهتر است تصمیم بگیرید با توجه به دوام یک محصول و کیفیت، چه قیمتی باید بپردازید؛ اما اگر مرتب سفر می‌کنید، بهتر است روی محصولی باکیفیت سرمایه‌گذاری کنید که برای مدت طولانی دوام می‌آورد.

بهترین برندهای بالش طبی پشت سری

یکی از فاکتورهایی که در قیمت بالش دور گردنی اثر دارد، برند تولیدکننده محصول است. در هنگام انتخاب و خرید چنین محصولی توجه به برند از مهم‌ترین نکات بوده و به یک بالشتک پشت سری ارزش خرید می‌بخشد. از میان برندهای موجود در بازار، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سینومکس: برند چینی سینومکس یکی از برترین برندهای تولیدکننده محصولات طبی است. انواع بالش بارداری، خواب، پشت کمر و دور گردنی جزو تولیدات پرفروش این برند به شمار می‌رود. استفاده از بالش دور گردنی این برند باعث می‌شود تا مهره‌های گردن در حالت طبیعی قرار بگیرند و از مشکلاتی چون درد گردن و آرتروز جلوگیری می‌کند. همچنین محصول این برند از نوع بادی بوده و دارای قابلیت کوچک شوندگی است؛ پس می‌توانید از این محصول در هر مکان و به ‌‌راحتی استفاده کنید.
  • تراول سلکشن: این برند متعلق به کشور چین است. همان‌طور که از نام آن پیدا است در زمینه تولید محصولات مسافرتی فعالیت دارد. بالش‌های مسافرتی و دور گردنی این برند به دلیل تخصصی بودن محصولات، از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و برند مناسبی برای خرید بالش طبی دور گردنی محسوب می‌شود.
  • امسیگ: شرکت امسیگ یکی از معروف‌ترین برندهای جهانی در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی است. طیف محصولات تولیدی این برند بسیار گسترده بوده و شامل تولیداتی چون گوشی پزشکی، ترازوی وزن‌کشی و دیگر محصولات طبی است. یک دسته از این محصولات شامل بالش دور گردنی طبی می‌شود که همچون دیگر تولیدات این برند همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • اینتکس: برند اینتکس (intex) یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات بادی و تفریحی-ورزشی است. بخشی از فعالیت‌های این مجموعه شامل انواع بالش طبی دور گردنی است. ساختمان مرکزی این شرکت در امریکا و دفتر فروش آن در هنگ‌کنگ قرار دارد؛ بنابراین کلیه محصولات این برند تحت لیسانس آمریکا و با کیفیت بسیار بالایی هستند.

قیمت و خرید اینترنتی بالش دور گردنی

قیمت بالش دور گردنی به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از جمله اندازه، مدل، کیفیت ساخت و برند تولیدکننده. برای همین نمی‌توان قیمت ثابتی برای این نوع محصول طبی مشخص کرد. همچنین باید از مرجع معتبری خرید کنید تا از قیمت و کیفیت کالا مطمئن باشید. داروخانه اینترنتی صبا در کنار عرضه محصولات درمانی و بهداشتی، مرجع معتبری برای خرید کالای طبی چون بالشتک پشت سری، بالش کمر، بالش بارداری، بالش خواب و ... است. در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان این مجموعه راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌دهند.

امکان خرید اینترنتی انواع بالش طبی دور گردنی یکی از مزایای خرید از داروخانه صبا است.شما می‌توانید خیلی راحت در خانه بنشینید و با چند کلیک ساده محصولات متنوعی را ببینید، نظرات خریداران در این‌ باره را بخوانید و بعد با خیال راحت خرید کنید. همچنین محصول مورد نظر در کمترین زمان به شما تحویل داده می‌شود. داروخانه اینترنتی صبا ضمن تضمین کیفیت کالا، تخفیف‌هایی را نیز برای خرید با هزینه بهتر برای شما در نظر گرفته است.

داروخانه صبا امکان خرید اینترنتی، امکان مقایسه قیمت کالا و بررسی مشخصات متناسب با نیازتان را برای شما فراهم می‌کند. همین نکته باعث می‌شود تا گزینه بهتری را بدون صرف زمان و هزینه زیادی انتخاب کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره تلفن 02188403532 از ساعت 8:30 صبح الی 20 شب، از روز شنبه تا پنجشنبه تماس بگیرید.

ادامه مطلب
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس