در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
نمایش صفحه 1 از 8
مرتب سازی بر اساس
جستجوی پیشرفته
مرتب سازی بر اساس:
  • پیش فرض
  • جدید ترین
  • نام : الف تا ی
  • ارزانترین
  • گران ترین
0 نفر
119,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
275,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
386,750 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
386,750 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
338,900 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
353,500 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
459,800 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
259,800 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
550,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
899,800 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
1,420,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
899,800 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
419,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
525,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
1 نفر
470,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
391,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
799,800 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
420,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
520,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
500,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
جستجوی پیشرفته
محدوده قیمت
برند ها
ناحیه مصرف
نوع پوست
کشور مبدأ برند
زمان مصرف
کشور تولید کننده
سایر کاربردها
مناسب برای
فاقد مواد صابونی
سایر توضیحات
بافت محصول
سن مصرف
حجم
نوع محفظه نگه دارنده
کاربرد اصلی
ترکیبات
ضد حساسیت
منع مصرف
رایحه
لاین محصول
ضدآب
SPF
سایت شرکت سازنده
عصاره
UV
فاقد پارابن
صادر کننده مجوز
ویتامین
فاقد چربی
اعمال کردن

روشن کننده و ضدلک صورت

تصور بسیاری از افراد این است که تنها کسانی که دارای مشکلات پوستی هستند و لک‌های تیره بر روی صورت خود دارند، نیاز به استفاده از روشن کننده و ضد لک دارند. این تصور غلط است. قرار گرفتن افراد در معرض نور خورشید تنها یکی از چندین عامل ایجاد لک بر روی پوست است که موجب می‌شود شفاف بودن و درخشندگی صورت را از بین ببرد. استفاده از کرم ضد لک و روشن کننده در روتین مراقبت‌های آرایشی و بهداشتی موجب بازسازی پوست شده و طراوت و شادابی را پوست می‌بخشد.

دلایل پیدایش لک بر روی پوست

پوست انسان از سلول‌های ملانوسیت تشکیل شده است. این سلول‌ها با تولید رنگدانه‌های پوستی یا ملانین می‌تواند به پوست رنگ ببخشد. هر چه مقدار آن بیشتر باشد پوست صورت تیره‌تر خواهد بود. ایجاد اختلال و افزایش بیش از حد ملانین‌ها موجب تغییر رنگ و ایجاد لک‌های پوستی می‌شود. پیشنهاد می شود جهت خرید و مشاهده قیمت کرم ضد جوش کلیک کنید.

عوامل مختلفی موجب ایجاد لک در پوست می‌شوند که نیاز به خرید کرم ضد لک را افزایش می‌دهد.

  • قرار گرفتن در معرض نور خورشید و ایجاد آفتاب سوختگی
  • بارداری، اختلالات هورمونی در اثر مصرف قرص‌های ضد بارداری
  • استفاده از داروهای خاص و انجام پرتو درمانی
  • ژنتیک و داشتن سابقه فامیلی
  • وجود بیماری‌های خاص مانند مشکلات کلیوی، کبدی، کم کاری و پرکاری تیروئید
  • قرار گرفتن در معرض اشعه‌های تابشی لپ تاپ یا کامپیوتر
  • تماس با مواد شیمیایی مضر
  • کمبود مواد معدنی و ویتامین‌ها مانند C، A، B12، اسید فولیک
  • بیماری کم خونی
  • تحریک مدام پوست در اثر خاراندن و دست کشیدن به پوست صورت

خرید کرم روشن کننده و ضد لک

در اثر عواملی که در بالا بیان شد، پوست دچار لک، کک و مک و تیرگی‌های پوستی می‌شود که استفاده از کرم روشن کننده و ضد لک می‌تواند به این دست از افراد کمک نماید. علاوه بر این افرادی که دچار هیچ مشکلی نیستند لازم است تا با قرار دادن کرم ضد لک صورت در روتین پوستی خود از ایجاد لک‌ها جلوگیری نمایند.

کرم ضد لک و روشن کننده به صورت لوسیون، سرم و کرم در بازار عرضه می‌شود. برندهای مختلفی در سرتاسر دنیا و به خصوص کشور ما موفق به تولید کرم روشن کننده و ضد لک شده‌اند که با کاهش رنگدانه‌های پوستی یا ملانین در پوست از ایجاد تیرگی‌ها پیشگیری کرده و یا مقدار آن‌ها را کاهش می‌دهد.

هنگام خرید کرم ضد لک، توجه به برند تجاری تولید کننده از لحاظ اعتبار و استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت علاوه بر قیمت کرم ضد لک از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه به تاریخ انقضا محصول و اصالت برند تجاری نقش به سزایی در بهبود لک‌های شما دارد.

افراد بسیاری با استفاده از کرم لکه بر قوی، مشکلات پوستی مانند لکه‌های پیری، لکه‌های ایجاد شده از آکنه یا تغییر رنگ‌های پوستی در اثر اختلال هورمون‌ها را درمان و بهبود می‌بخشند.

قرار دادن کرم ضد لک صورت در روتین مراقبت‌های پوستی و آرایشی موجب می‌شود تا با افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی کافی به پوست موجب جوان سازی، شادابی و شفافیت پوست شود. از بین بردن کک و مک و لک‌های ایجاد شده در اثر عوامل مختلف ذکر شده، محو کردن لک‌های کمرنگ که در ابتدای ظاهر شدن هستند و هم چنین پیشگیری از ایجاد لک‌های جدید بر روی پوست صورت از جمله ویژگی‌ها و خواصی است که کرم ضد لک و روشن کننده به همراه دارد.  پیشنهاد می شود جهت خرید و مشاهده قیمت کرم آبرسان کلیک کنید.

خرید کرم ضد لک موجب روشن‌تر شدن پوست شده و هم چنین با وجود انواع ویتامین و مواد معدنی در ساختار این نوع کرم‌ها، میزان کمبود ویتامین پوست تامین می‌شود. پیشنهاد می‌شود هر صبح و شب پس از اینکه به صورت کامل پوست را تمیز کردید، مقداری از کرم را بر روی نواحی مشخص استفاده کنید و اجازه دهید تا جذب پوست شود. بهتر است چنانچه دارای مشکل پوستی جدی هستید حتما قبل از هر گونه خرید با یک پزشک متخصص مشورت نمایید.

استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب با توجه به نوع پوست هنگام بیرون رفتن از خانه، عدم استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب برای یک مدت طولانی، شست و شو و تمیز نمودن کامل صورت هنگام خارج شدن و وارد شدن به خانه با صابون‌ها و لوسیون های مخصوص موجب می‌شود تا کرم روشن کننده و ضد لک عملکرد بهتری داشته باشد.

عدم توجه به نکات عنوان شده جهت استفاده بهینه از کرم لکه بر قوی موجب می‌شود تا با توجه به قیمت کرم ضد لک، در نهایت هیچ نتیجه و تاثیری از این نوع کرم‌ها به دست نیاورید.

جمع بندی

پوست افراد در اثر عوامل مختلف دچار لک و تیرگی می‌شوند. این امر می‌تواند در زیبایی ظاهری آن‌ها و هم چنین میزان اعتماد به نفس افراد تاثیر منفی داشته باشد. استفاده از کرم روشن کننده و ضد لک در روتین مراقبت آرایشی و بهداشتی به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی این محصول موجب می‌شود تا پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محیطی محافظت شده، میزان رطوبت و آب‌رسانی را افزایش داده و از خشک شدن آن جلوگیری نماید.

در نهایت با جلوگیری از تجمع و افزایش رنگدانه های پوستی از پوست در برابر تشکیل لک مراقبت می‌کند. پیشنهاد می شود جهت خرید و مشاهده قیمت کرم ضد چروک کلیک کنید.

ادامه مطلب
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس