در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

شیر خشک آپتامیل مدل اِچ.آ شماره دو

Aptamil HA 2

شناسه محصول: 809907
شناسه محصول: 809907
دسته بندی: شیر خشک
تولید کننده: نوتریشیا - Nutricia نوتریشیا - Nutricia
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • حجم : 400g
  • کشور مبدأ برند : هلند
  • سایت شرکت سازنده : www.nutricia.ie
  • سن مصرف : بالای شش ماه
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

شرح محصول:

اگر به فکر تغذیه کودک تازه متولد شده خود در مواجهه با خطر آلرژی هستید، آپتامیل اچ آ 2 گزینه خوبی به شمار می‌آید. این محصول با در اختیار داشتن مواد ترکیب شده براساس دانش روز کمک می‌کند، تا یک نوزاد تازه متولد شده در 6 ماهه دوم زندگی خویش از غذای مفید بهره‌مند شود. لازم به ذکر است که این محصول مخصوص کودکان تازه متولد شده‌ای است، که در معرض خطر ابراز حساسیت و آلرژی هستند. و یا مادران آن‌ها به دلیل های مختلف امکان شیردهی به آنان را ندارند. این محصول تولیدی کمپانی معروف نوتریشیا کشور هلند است، که سابقه طولانی مدت و درخشانی جهت تولید شیر خشک نوزادان دارد.

ویژگی‌ها و توضیحات محصول :

آپتامیل اچ آ 2 عملکرد نرمال سیستم ایمنی بدن نوزاد را با کمک ویتامین‌های A، Cو Dرا پشتیبانی می‌کند. ما معتقدیم که هر تجربه، انعطاف‌پذیری فرزندان را تقویت می‌کند. با مصرف این محصول سیستم بدن نوزاد برای آینده و رشد او تقویت شده، و انعطاف‌پذیری وی بیش از پیش ارتقا داده می‌شود. نوزادانی که به دلیل وجود خطر آلرژی نمی‌توانند مانند دیگر کودکان روند رشد خود را به تنهایی بر تکیه با شیر مادر تامین کنند، می‌توانند به کمک آپتامیل اچ آ 2 آنچه را که برای بدنشان لازم است را در طی مدت شش ماه دوم زندگی دریافت کنند. این میزان برای هر نوزاد جداگانه و طبق نظر پزشک خواهد بود.

  1. آپتامیل اچ آ 2 با نیازهای غذایی خاص نوزاد مناسب است، و از رشد طبیعی وی حمایت می‌کند.

  2. برای کودکان پس از ۶ ماه مناسب است، و می‌تواند بعد از شیردادن توسط مادر به عنوان یک مکمل، و یا به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد.

  3. مصرف این محصول آلرژی را تا زیر 50 درصد کاهش خواهد داد.

  4. حاوی اسیدهای چرب DHA  و AA که برای سلامت مغز و ایمنی بدن ضروری‌اند.

مزایای محصول :

مزیت اصلی: مهم‌ترین مزیت آپتامیل اچ آ 2 ترکیبات بکار رفته در آن است، که کمک می‌کند با کاهش آلرژی تمام مواد مغذی به بدن نوزاد برسد. به خصوص برای خانم‌هایی که به هر دلیلی امکان شیردهی ندارند.

سایر ویژگی‌ها:

  • آپتامیل اچ آ 2 تمام مواد مفید را برای رشد نوزاد را به او ارائه می‌کند.

  • اندازه آن بطور کلی 400 گرم می‌باشد.

  • میکروب‌های مفید روده نوزاد را برای ارتقای سیستم ایمنی بدن او آماده می‌کند.

  • حاوی تمامی ویتامین‌ها و مواد معدنی، و پروتئین‌ها با تجزیه ساده برای نوزاد است.

  • از آنجا که سیستم ایمنی بدن نوزادان به طور مداوم در طول سه سال اول زندگی رشد می‌کند، حمایت از توسعه سیستم ایمنی سالم در بهترین روش ممکن در طی این زمان مهم است؛ که به لطف آپتامیل اچ آ 2 ممکن می‌شود.

روش مصرف:

آب آشامیدنی تازه را بجوشانید. به مدت نیم ساعت آن‌را نگه داری،د تا به دمای بدن نزدیک شود. دو سوم بطری نوزاد را از این آب پر کنید.برای اندازه‌گیری دقیق پودر، فقط از قاشق اندازه‌گیری مخصوص موجود در محصول استفاده کنید. مقدار مورد نیاز از پودر آپتامیل اچ آ 2 را به بطری اضافه کنید. درپوش بطری را گذاشته و آنقدر آن‌را تکان دهید تا مخلوط به خوبی ترکیب شود. مجدداً دمای آن‌را به کمک دستتان چک کنید، تا مشکلی برای نوزاد در حین تغذیه پیش نیاید.

موارد ایمنی:

اگر می‌خواهید از آپتامیل اچ آ 2 برای نوزاد استفاده کنید، لطفا در ابتدا با پزشک مشورت کنید.

ترکیبات:

لاکتوز ( از شیر)، پروتئین هیدرولیز ( از شیر)، روغن های گیاهی ( روغن کلزا، نارگیل و آفتابگردان)، سولفات روی، کلرید کلسیم، کولین کلرید، روغن ماهی، ال کارنیتین، ویتامین c، اینوزیتول، سولفات روی، سولفات مس، ویتامین e، نیاسین، اسید پانتوتنیک، بیوتین، ویتامین های A، B1، B2، B6، B12، K، D، فولیک اسید


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس