در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
نمایش صفحه 1 از 8
مرتب سازی بر اساس
جستجوی پیشرفته
مرتب سازی بر اساس:
  • پیش فرض
  • جدید ترین
  • نام : الف تا ی
  • ارزانترین
  • گران ترین
0 نفر
1,117,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
600,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
1,600,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
799,800 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
1,520,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
449,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
982,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
437,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
1,065,475 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
520,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
347,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
380,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
899,800 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
582,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
1,025,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
982,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
1,378,850 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
438,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
2,632,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
جستجوی پیشرفته
محدوده قیمت
برند ها
ناحیه مصرف
نوع پوست
تعداد در بسته
کشور مبدأ برند
زمان مصرف
کشور تولید کننده
سایر کاربردها
مناسب برای
فاقد مواد صابونی
سایر توضیحات
بافت محصول
سن مصرف
حجم
نوع محفظه نگه دارنده
کاربرد اصلی
ترکیبات
ضد حساسیت
منع مصرف
رایحه
لاین محصول
ضدآب
SPF
سایت شرکت سازنده
عصاره
UV
فاقد پارابن
صادر کننده مجوز
ویتامین
فاقد چربی
اعمال کردن

ضد چروک و لیفتینگ

پوست یکی از ارگان‌های مهم در بدن است که نقش مؤثری در دفاع از بدن در برابر آلودگی‌ها و عوامل خارجی و محیطی دیگر دارد. پوست در اثر افزایش سن، آلودگی هوا و محیط اطراف دچار خشکی و کمبود آب شده و به مرور زمان دچار چین و چروک می‌شود. فرقی ندارد شما در چه سنی هستید، استفاده از یک کرم ضد چروک مناسب می‌تواند در روند بهبودی پوست شما تأثیر به سزایی داشته باشد.

خرید کرم ضد چروک و جلوگیری از روند پیری پوست

همراه با افزایش سن، میزان کلاژن تولید شده در پوست نیز کاهش می‌یابد. همین امر موجب از بین رفتن لطافت و طراوت پوست شده، به مرور زمان شکسته شده و خطوط چین و چروک در پوست صورت پدیدار می‌شوند. عوامل دیگری مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استعمال دخانیات، آلودگی هوا و استرس مداوم در روند افزایشی چین و چروک‌ها بی‌تأثیر نخواهند بود.

کرم ضد چین و چروک بهتر است از 30 سالگی به بعد مورد استفاده قرار گیرد زیرا از 30 سالگی به بعد میزان تولید کلاژن در بدن کمتر شده و بسته به نوع نژاد و موقعیت جغرافیایی منطقه زندگی ممکن است به صورت کامل از بین برود.

خرید کرم ضد چروک و استفاده به همراه کرم مرطوب‌ کننده و آبرسان ، استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب با نوع پوست، داشتن رژیم غذایی حاوی میوه‌ها و سبزیجات تازه می‌تواند بهترین تأثیر را داشته باشد.

پیشنهاد می‌شود قبل از ایجاد چین و چروک‌های بیشتر و عمیق شدن آن‌ها بر روی پوست، از کرم ضد چین و چروک استفاده شود. کرم ضد چروک تا حد زیادی می‌تواند خطوط را کنترل کرده و کاهش دهد اما به طور کامل نمی‌تواند آن‌ها را از بین ببرد.

کمپانی‌های تجاری مختلف در سرتاسر دنیا مشغول به تولید انواع محصولات مراقبتی و بهداشتی پوستی هستند. شما می‌توانید کرم ضد چروک یا همان کرم لیفتینگ را با توجه به نظر متخصص و نوع نیاز پوستی خریداری نمایید. قرار دادن این کرم در روتین روزانه می‌تواند نتیجه فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

ساختار کرم ضد چین و چروک

کرم‌های ضد چروک به صورت ترکیب انواع روغن در آب تهیه و تولید می‌شوند. اکثر این کرم‌ها دارای اسید‌های آلفاهیدروکسی هستند که همین ماده موجب از بین رفتن سلول‌های مرده شده و در نهایت پوست را شفاف و صاف‌تر می‌کند. کرم ضد چروک قوی صورت معمولاً از آنتی اکسیدان‌هایی مانند چای سبز، کوآنزیم Q10 و کینتین تشکیل شده است.

ویتأمین A در ساختار کرم ضد چروک به منظور ترمیم پوست آسیب دیده از آفتاب و کاهش خطوط صورت استفاده می‌شود. ویتأمین ث، یک آنتی اکسیدان قوی است که با حفاظت از پوست در برابر نور آفتاب و رادیکال‌های آزاد از ایجاد چین و چروک پیشگیری می‌کند.

اسید هیدروکسی با هدف حذف سلول‌های مرده و لایه‌برداری پوست در ترکیب کرم ضد چین و چروک به کار برده می‌شود. کوآنزیم کیوتن در کاهش چین و چروک‌ها مؤثر است. عصاره چای سبز از ایجاد التهاب جلوگیری کرده و پیتید‌ها به تولید کلاژن در پوست می‌پردازند.

این مواد موجب می‌شوند تا پوست در برابر اشعه نور خورشید و رادیکال‌های آزاد ایجاد شده مقاوم شده و در نهایت چین و چروک صورت را کاهش و از بین می‌برد. تولید کلاژن توسط کرم ضد چروک قوی صورت کمک می‌کند تا عمق این خطوط کمتر شود. پیشنهاد می شود جهت خرید کرم ضد لک کلیک کنید.

عملکرد کرم ضد چروک چگونه است؟

همراه با افزایش سن، علاوه بر کاهش تولید کلاژن پوست، رطوبت پوست نیز رفته رفته کمتر شده و پوست دچار خشکی می‌شود. در همین هنگام خطوط چین و چروک در پوست صورت و به خصوص در اطراف لب‌ها و چشم‌ها ایجاد می‌شوند. به همین دلیل نیاز به مواد مغذی و انواع ویتأمین‌های پوست بیشتر از قبل احساس می‌شود.

کرم ضد چین و چروک در دنیای امروز طرفداران بی‌شماری پیدا کرده است و به عنوان یک عضو مهم در محصولات مراقبتی و آرایشی قرار می‌گیرد. انواع مختلفی از این نوع کرم وجود دارد که دارای عملکرد‌های متفاوت هستند. به عنوان مثال در برخی موارد با توجه به نوع رنگ پوست و تحریک شروع به تولید کلاژن می‌کند. در بعضی دیگر موجب افزایش سرعت بازسازی پوست می‌شوند.

خرید کرم ضد چروک

میزان کلاژن‌سازی کرم ضد چین و چروک، نوع برند تجاری و مواد تشکیل‌دهنده آن می‌توانند در تعیین قیمت کرم ضد چروک نقش به سزایی داشته باشند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین داروخانه صبا پس از بررسی محصولات، مشخصات آن‌ها، مواد تشکیل‌دهنده و ترکیبات آن‌ها و با توجه به قیمت کرم لیفت مناسب پوست خود یک انتخاب بهینه و خرید منصفانه داشته باشید.

جمع‌بندی

بیشتر افراد با وارد شدن به سن 30سالگی و پشت سر گذاشتن دوران اوج جوانی خود، رفته رفته دچار خطوط ریز و چین و چروک می‌شود. این موقع است که باید مراقبت‌های پوستی خود را شروع کنید.

استفاده از کرم ضد چروک یکی از راه‌های درمانی افتادگی پوست است که موجب می‌شود پوست شما لیفت شده و صاف‌تر شود. کرم ضد چین و چروک کمک می‌کند تا با تحریک غدد سبوم علاوه بر تولید کلاژن، چربی طبیعی مورد نیاز پوست صورت را نیز تولید نماید. پیشنهاد می شود جهت از بین بردن جوش های صورت خود از انواع کرم ضد جوش داروخانه صبا دیدن فرمایید.

ادامه مطلب
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس