در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
نمایش صفحه 1 از 7
مرتب سازی بر اساس
جستجوی پیشرفته
مرتب سازی بر اساس:
  • پیش فرض
  • جدید ترین
  • نام : الف تا ی
  • ارزانترین
  • گران ترین
0 نفر
228,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
589,000 4 %
565,440 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
1 نفر
97,500 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
مشخصات فنی
  • کشور مبدأ برند : ایران
0 نفر
299,800 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
189,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
264,500 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
264,500 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
228,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
219,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
121,600 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
589,000 4 %
565,440 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
328,900 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
243,900 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
328,900 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
280,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
220,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
120,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
150,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
جستجوی پیشرفته
محدوده قیمت
برند ها
  • Stem Cell
کشور مبدأ برند
فاقد سولفات
کارایی محصول
کشور تولید کننده
نوع
مناسب برای
مناسب برای (جنسیت)
مناسب برای
درجه سختی(برای حالت دهنده ها)
نوع محفظه
تائید شده توسط متخصصین
سن مصرف
حجم
زمان استفاده
طرز استفاده
طیف رنگی
ضد حساسیت
عصاره
فاقد پارابن
صادر کننده مجوز
ویتامین
اعمال کردن

ماسک مو

در بسیاری از مواقع برای داشتن یک پوست شاداب با استفاده از یک روتین مناسب و ماسک صورت می‌توانید این شادابی و لطافت را به پوست خود هدیه کنید. مو‌های سر نیز مانند پوست صورت نیاز به یک روتین برای نرم و صاف‌تر شدن و لطافت و درخشندگی نیاز دارند.

ماسک مو‌ها به عنوان یک نرم‌کننده به منظور کمک‌رسانی به مو‌های آسیب دیده مورد استفاده قرار می‌گیرند. می‌توان از قیمت ماسک مو در مقابل نقش مؤثری که در مراقبت و تأمین سلامت مو‌ها دارند صرف‌نظر کرده و آن را در سبد محصولات بهداشتی و مراقبتی خود قرار داد. جهت خرید شامپو از جدیدترین محصولات داروخانه صبا دیدن فرمایید.

هر آنچه باید در مورد ماسک مو بدانید

با قرار دادن ماسک مو در روتین محصولات مراقبتی و بهداشتی شما می‌تواند علاوه بر تأمین درخشندگی و تقویت مو‌ها، دارای خاصیت درمانی نیز باشد. انواع مختلفی از این محصول می‌تواند در رفع ریزش مو، درمان موخوره، خارش، شوره سر و رشد مو‌ها و ... نقش به سزایی داشته باشد.

مو‌های افراد در اثر قرار گرفتن در برابر عوامل مختلف مانند نور خورشید، آلودگی و یا شرایط آب و هوای منطقه سکونت و هم چنین ژنتیک و نوع تغذیه و بسیاری از دلایل دیگر دچار آسیب شوند. استفاده از ماسک مو با ترکیبات روغن، کره و مواد معدنی و مغذی برای مو‌ها، وظیفه درمانگر برای مو‌های آسیب دیده را ایفا می‌کند.

خرید ماسک مو و استفاده مداوم از این ماسک مو‌ها می‌تواند تأثیر مثبت‌تری نسبت به انواع شامپو و نرم‌کننده داشته باشد. بسیاری از مو‌ها در اثر عوامل گفته شده و هم چنین تحت تأثیر رنگ کردن، استفاده مکرر از سشوار و اتو مو دچار شکستگی و موخوره می‌شوند، شما می‌توانید با خرید ماسک مو برای موخوره به آسانی پس از چند مرتبه استفاده تأثیرات چشمگیر آن را در روند بهبودی مو‌های خود را مشاهده کنید.

بهتر است به منظور دریافت نتیجه بهتر از عملکرد ماسک مو، آن را با فاصله زمانی یک بار در هفته با هدف برطرف نمودن آسیب دیدگی مو‌های خود استفاده کنید. چنانچه از وسایل گرمایشی مانند سشوار و اتو مو به تعداد دفعات زیاد استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌شود برای رسیدگی بیشتر به مو‌ها از ماسک مو بیشتر از یک بار در هفته استفاده کنید.

برای استفاده از ماسک مو، بهتر است مطابق با راهنمای نوشته شده بر روی ماسک خریداری شده عمل کنید. در بیشتر موارد استفاده از ماسک مو پس از شست و شوی مو با شامپو انجام می‌شود. در برخی موارد نیز استفاده از ماسک مو بر روی مو‌های خشک است. پیشنهاد می شود جهت خرید روغن مو کلیک کنید.

انواع ماسک مو

ماسک مو می‌تواند به صورت طبیعی و از طریق روش‌های خانگی تهیه و مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این با خرید ماسک مو شیمیایی که ترکیبی از مواد مختلف است می‌توانید طبق دستورالعمل درج شده بر روی محصول از آن برای درمان مو‌های خود استفاده کنید.

ماسک مو علاوه بر این که در سه دسته نیاز به آبکشی، بدون آبکشی و بر پایه آب و روغن تولید می‌شوند، با توجه به مواد اولیه و فرمولاسیون استفاده شده در ترکیبات شیمیایی می‌تواند در انواع مختلف مناسب برای انواع مو‌ها نیز تولید و مورد استفاده قرار گیرد.

  • ماسک مو مناسب برای مو‌های وز
  • ماسک مو تقویت مو‌های نازک
  • ماسک مو، درخشان‌کننده مو
  • ماسک مو مناسب برای مو‌های خشک و آسیب دیده
  • ماسک مو مناسب برای مو‌های چرب
  • ماسک مو مناسب مو‌های رنگ شده
  • ماسک مو موخوره
  • ماسک مو مناسب برای ریزش مو
  • ماسک مو بدون سولفات

قیمت ماسک مو

عوامل مختلفی در تعیین قیمت انواع ماسک مو می‌تواند نقش داشته باشند. از جمله نوع برند تولید‌کننده، فرمولاسیون استفاده شده در ساختار آن، مرغوب بودن مواد اولیه و کیفیت محصول نهایی تولید شده که موجب می‌شوند تا قیمت ماسک مو متغیر باشد.

افرادی که توانایی پرداخت هزینه‌های گزاف برای خرید ماسک مو را ندارند می‌توانند از ماسک مو‌های گیاهی و خانگی برای درمان و تقویت مو‌های خود استفاده نمایند. این ماسک‌ها به دلیل استفاده از مواد طبیعی در مقایسه با انواع ماسک شیمیایی، به صرفه‌تر هستند.

برای داشتن یک خرید به صرفه شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین مطمئن مانند داروخانه صبا، جهت خرید اینترنتی ماسک مو اقدام نمایید. از طریق خرید اینترنتی شما می‌توانید پس از بررسی قیمت انواع ماسک مو، شناسایی برند‌ها و تعیین بهترین نوع ماسک مو متناسب با مو‌های خود یک خرید به صرفه داشته باشید.

جمع‌بندی

استفاده از ماسک مو در روتین مراقبت‌های بهداشتی مو‌ها می‌تواند یکی از مهم‌ترین موارد در حفظ سلامت مو‌ها به حساب آید. تهیه محصول مناسب با توجه به قیمت ماسک مو می‌تواند تأثیر مثبتی در درخشندگی، نرمی، تقویت، میزان رطوبت، بازسازی و ترمیم مو‌های شما داشته باشد.

ماسک مو متناسب با انواع مو‌ها و طی فرمولاسیون خاص تولید و به بازار عرضه می‌شود. ترکیبات موجود در انواع ماسک مو می‌تواند بر پایه روغن‌هایی مانند جوجوبا، نارگیل و یا گیاهان دارای املاح معدنی مانند آلوئه ورا باشد که سرشار از انواع ویتأمین‌های C، E، B12 و ... است. پیشنهاد می شود از انواع مرطوب کننده و آبرسان داروخانه صبا دیدن فرمایید.

ادامه مطلب
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس