در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
نمایش صفحه 1 از 2
مرتب سازی بر اساس
جستجوی پیشرفته
مرتب سازی بر اساس:
  • پیش فرض
  • جدید ترین
  • نام : الف تا ی
  • ارزانترین
  • گران ترین
0 نفر
170,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
425,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
615,000 25 %
461,250 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
پيشنهاد شگفتانه
1 نفر
899,000 25 %
674,250 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
پيشنهاد شگفتانه
0 نفر
270,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
790,000 25 %
592,500 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
پيشنهاد شگفتانه
0 نفر
1,659,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
1,060,000 25 %
795,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
پيشنهاد شگفتانه
0 نفر
872,000 25 %
654,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
پيشنهاد شگفتانه
0 نفر
674,000 25 %
505,500 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
پيشنهاد شگفتانه
0 نفر
328,000 تومان
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
ناموجود
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
ناموجود
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
ناموجود
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
ناموجود
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
ناموجود
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
ناموجود
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
ناموجود
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
ناموجود
فروشنده: داروخانه صبا
0 نفر
ناموجود
فروشنده: داروخانه صبا
جستجوی پیشرفته
محدوده قیمت
برند ها
ناحیه مصرف
کشور مبدأ برند
شرکت سازنده
ابعاد
نوع
توضیحات
قابلیت شستشو
جنس
محل استفاده
کشور مبدا برند
سن مصرف
نوع بسته بندی
طیف رنگی
ضد حساسیت
رنگ
نوع محصول
سایت شرکت سازنده
صادر کننده مجوز
وزن
اعمال کردن

بالش های طبی

اکثر افراد شاغل ساعت‌ها پشت میز می‌نشینند و سر و گردن آن‌ها در یک حالت ثابت قرار می‌گیرد و یا به خاطر فعالیت‌های طولانی مدت، فشار بر دیسک‌ها و آرتروز گردن دردی را در ناحیه سر و گردن ایجاد می‌کند که این امر باعث می‌شود در طول روز رنج زیادی را تحمل کنند. بهترین روش برای کاهش درد و داشتن خوابی راحت و آسوده خرید بالش طبی و استفاده مداوم از آن است تا به مرور زمان درد را از بین ببرد و کیفیت خواب را بهبود بخشد.

طراحی بالش‌های طبی به صورتی است که سر و همچنین سایر قسمت‌های بدن در وضعیت درستی قرار بگیرند و استراحتی کامل و بدون درد را به شما هدیه دهند. بد نیست بدانید که ظاهر این بالش‌ها همانند سایر بالش‌های عادی بوده و در نگاه اول متوجه طبی بودن آن نمی‌شوید، اما طراحی به کار رفته در این بالش‌ها فشار وارده به گردن و ستون مهره‌ها را به حداقل میزان ممکن می‌رساند و به دلیل برگشت‌پذیر بودن آن می‌توانید فرو رفتگی‌های ناشی از فشار سر روی آن را به حالت اول برگردانید؛ از این ‌رو نگران خراب شدن و یا تغییر حالت دادن آن نباشید. (در صورت تغییر شکل آن را به حالت اول بازگردانید.)

انواع بالش طبی

بالش‌های طبی با تراز ستون فقرات و مهره‌های گردن از فشار وارده به آن جلوگیری کرده و سبب حفظ سلامت جسمی در هنگام استراحت می‌شوند. هرکدام از این بالش‌ها در انواع مختلف و با استفاده از متریال و مواد گوناگونی تولید می‌شوند که در زیر انواع بالش‌های طبی را معرفی کرده‌ایم:

بالش خواب: این بالش‌ها به صورت تخصصی برای خواب راحت طراحی شده‌اند و وظیفه آن‌ها قرار دادن درست بدن در موقعیت مناسب است. هنگام استفاده از این بالش‌ها خوابی راحت و دور از خستگی را تجربه خواهید کرد و تمام دردهای موجود در ناحیه گردنتان برطرف می‌شود.

بالش طبی بارداری: خواب کافی در زمان بارداری یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای سلامتی مادر و جنین ضروری بوده و از آنجایی که در ماه‌های آخر وزن مادر سنگین شده و خوابیدن به حالت‌های مختلف باعث اذیت وی خواهد شد، توصیه می‌شود که از بالش‌های مناسب بارداری استفاده کند. این بالش‌ها به شکل‌های مختلفی مانند جی شکل، سی شکل، ساده و... طراحی شده‌اند تا مادر بتواند به هر حالتی که دوست دارد بخوابد و استراحت کند.

بالش دورگردنی: زمانی‌ که قصد مسافرت دارید و باید ساعت‌ها رانندگی کنید و یا شغل شما به صورتی است که بایستی ساعت‌ها جلوی کامپیوتر بنشینید و به روبرو خیره شوید و همچنین به هنگام مطالعه و... به احتمال زیاد با دردی در ناحیه سر و گردن مواجه خواهید شد، بالش‌های دور گردنی به منظور کاهش درد طراحی شده‌اند و سر را در موقعیت مناسبی قرار می‌دهند.

بالش طبی زیر نشیمن: شاید برایتان پیش آمده که در مسافرت‌های طولانی که به اجبار در اتوبوس و یا اتومبیل نشسته‌اید، با دردی در قسمت نشیمن‌گاه مواجه شده باشید‎‌ و یا کار شما به نحوی است که ساعت‌ها پشت میز می‌نشینید و این نشستن‌های طولانی برای شما آزار دهنده خواهد بود، در این شرایط بالش‌های زیرنشیمن می‌توانند مشکل شما را برطرف سازند.

بالش پشت کمری: بالش‌های پشت کمری به منظور پر کردن قسمت گودی کمر طراحی شده‌اند تا قسمت خالی را پر کنند و شما به راحتی بتوانید ساعت‌ها بنشینید و حتی رانندگی کنید. توجه داشته باشید که نشستن‌های طولانی بدون استفاده از بالش مناسب باعث صدمه زدن به کمر و ستون فقراتتان می‌شود.

بالش نگهدارنده کودک: کودکان زیر 2 سال در اکثر موارد نمی‌توانند به صورت کامل بنشینند، از این ‌رو برندهای معروفی برای راحتی مادران و کودکان بالش‌هایی را طراحی کرده‌اند تا کودک را در حالت نشسته نگه دارد.

مزایای بالش طبی

بالش‌ها به ‌عنوان یک کالای خواب و استراحت نقش بسیار مهمی در کیفیت خواب و سلامتی ایفا کرده و استفاده از بالش نادرست صدمات بسیار جدی به جسم انسان وارد می‌کند؛ از این‌ رو پزشکان همواره به استفاده از بالش مناسب تأکید می‌کنند. در زیر مزایای استفاده از بالش‌های طبی را آورده‌ایم:

ایجاد هماهنگی ستون فقرات: بالش‌های طبی به دلیل هماهنگی خاصی که با ستون فقرات و مهره‌ها دارند می‌توانند سر و گردن را به درستی پوشش دهند و از ناراحتی و درد در گودی کمر جلوگیری کنند. همچنین به دلیل فرم ظاهری خود می‌توانند به صورت هوشمندی سر را در موقعیت ایده‌آلی قرار دهند.

تسریع گردش خون در بدن: بالش‌‌های طبی مموری فوم با جذب گرمای بدن و فرم‌گیری متناسب با خطوط سرشانه، گردن و ستون فقرات باعث تسریع گردش خون و بهبود درد در ناحیه ستون فقرات و گردن می‌شوند.

کاهش درد گردن: گردن درد علاوه بر به هم زدن خواب شما، باعث فشار به شانه نیز می‌شود. با خرید انواع بالش‌ طبی می‌توانید به تسکین درد گردن و در نتیجه به سلامتی خود کمک کنید.

مناسب پوست صورت: زمانی که پوست با بالش‌های عادی در تماس باشد به مرور زمان چروک می‌شود، اما بالش‌های طبی به دلیل مواد خاص و ضد آلرژی که در تهیه آن‌ها استفاده شده است، هیچ‌گونه آسیبی به پوست صورتتان وارد نخواهند کرد.

جلوگیری از خروپف: خروپف کردن به ‌عنوان یکی از معضلات خواب به شمار می‌آید و دیگران را نیز آزار می‌دهد، زمانی ‌که سر و گردن در موقعیت مناسبی قرار گیرد، مجاری تنفسی باز نگه داشته شده و در نتیجه اکسیژن به صورت بهتری دریافت می‌شود.

کیفیت خواب: زمانی ‌که بدن شما در مناسب‌ترین حالت خود قرار می‌گیرد، کیفیت خواب شما بالا رفته و احساس خستگی و درد نخواهید داشت.

جلوگیری از پف چشم: بالش‌ طبی به دلیل بالاتر نگه داشتن سر از سطح بدن مشکل پف چشم را برطرف می‌سازد.

جلوگیری از تعرق در حین خواب: زمانی‌ که به صورت مناسب خوابیده‌اید، از تعرق بیش از حد بدن جلوگیری می‌شود.

ایجاد آلرژی: زمانی که بر روی بالش‌های معمولی سر خود را می‌گذارید، ورود گردوغبار باعث ایجاد خارش چشم، آبریزش بینی، جوش و... می‌شود، بالش‌های طبی به صورت ضد حساسیت تهیه شده‌اند و گزینه ایده‌آلی برای افراد حساس هستند.

بهترین برندهای بالش طبی

شما می‌توانید به راحتی و با جستجوی ساده در سایت‌های مختلف با انواع برندهای تولید کننده بالش‌های طبی آشنا شوید، اما پیدا کردن بهترین برند که علاوه ‌بر قیمت مناسب بتواند تمام نیازهای شما را برطرف کند و کیفیتی بی‌نظیر داشته باشد، دشوار است؛ از این‌ رو ما در زیر چند نمونه از بهترین و پرطرفدارترین برند تولید کننده بالش طبی را آورده‌ایم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید.

برند سینومکس: این برند چینی انواع مختلف بالش‌های طبی را در شکل‌های مختلف تولید کرده است و به همین دلیل بیشترین قدرت انتخاب را به مشتری می‌دهد تا با در نظر داشتن سطح راحتی خود گزینه مناسب را انتخاب کند. برند سینومکس از تمام پوزیشن‌های خواب از جمله دوران بارداری و غیره حمایت می‌کند و از نظر جنس پارچه و دوخت جزو بهترین‌ها به شمار می‌آید. این تولیدکننده بزرگ بالش‌های خواب، گودی کمر، دور گردنی، زیر نشیمن، بارداری و... را با هدف تثبیت و اصلاح وضعیت کمر، تضمین خواب و استراحت کافی و... تولید کرده است. همچنین مواد به کار رفته در بالش‌های طبی این برند ضد حساسیت بوده و با ابعادی استاندارد و فوم‌های هوشمند ارائه می‌شود؛ بنابراین اگر به دنبال بهترین بالش طبی هستید، بدون شک بالش‌های برند سینومکس بهترین انتخاب هستند.

برند درمان پژوه: یک برند ایرانی که محصولات خود را با قیمتی مناسب، فوم نرم و انعطاف‌پذیر ارائه می‌کند و شما می‌توانید بالش پشت کمری و بارداری را از این برند خریداری کنید.

برند الماس شهر: این برند نیز به‌ عنوان یک برند محبوب ایرانی بوده و بالش‌های زیرنشیمنی خود را برای افرادی که دچار شکستگی و التهاب دنبالچه هستند طراحی کرده است تا از کمر درد و فشار وارده به مهره‌ها و دیسک‌ها جلوگیری کند.

برند باراد: باراد نیز یک برند ایرانی بوده و در زمینه تولید بالش‌های طبی پشت کمری بسیار محبوب است. شما می‌توانید در مواقع رانندگی نیز بر روی صندلی خودرو خود جهت پر کردن گودی کمر از آن استفاده کنید، این محصولات باعث عبور جریان و کاهش تعریق نیز خواهند شد.

نکات مهم خرید انواع بالش طبی

در هنگام خرید بالش‌های طبی لازم است موارد مختلفی را در نظر بگیرید تا مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرده و در نتیجه استراحت مفید و کافی داشته باشید.

نوع بالش: انواع مختلفی از بالش طبی وجود دارد. اگر هر روز ساعت‌ها پشت میز می‌نشینید، بالش‌های پشت کمری و دور گردنی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود و همچنین توصیه می‌شود برای داشتن خوابی مناسب، بالش‌های خواب طبی را تهیه کنید.

سایز بالش: سایز مناسب بالش به صورتی است که سر و شانه شما کاملاً تراز باشد. در صورتی که در خواب غلت می‌خورید، بهتر است بالش‌هایی با طول بیشتر انتخاب کنید.

نوع فوم: نوع فومی که در تهیه بالش شما به کار رفته است بسیار مهم بوده و در برخی موارد نیز باعث ایجاد حساسیت در افراد مختلف می‌شود؛ از این ‌رو بهترین نوع فوم، فوم‌های ضد حساسیت سینومکس بوده که به صورت استانداردی تولید شده‌اند و همه افراد می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

قیمت بالش طبی: یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین گزینه‌ها در مواقع انتخاب بالش مناسب قیمت است؛ زیرا هر فردی متناسب با بودجه خود اقدام به خرید می‌کند. خوشبختانه برند فوق‌العاده سینومکس تمام محصولات باکیفیت خود را با مناسب‎‌ترین قیمت ممکن عرضه می‌کند و همه افراد می‌توانند بالش خواب راحتی برای خود تهیه کنند.

جنس روبالشی: برای اینکه پوست و موی شما صدمه نبیند و خواب راحتی را تجربه کنید، لازم است جنس روبالشی کیفیت زیادی داشته باشد.

توجه به برند سازنده: با توجه به برندهای مختلفی که در بازار وجود دارد، لازم است به شرکت سازنده توجه داشته باشید.

شما می‌توانید با در نظر داشتن تمام موارد گفته شده بهترین بالش را تهیه کرده و استراحتی آرامش‌بخش را تجربه کنید.

قیمت و خرید اینترنتی بالش طبی

بهترین و معتبرترین فروشگاه برای خرید وسیله‌های پزشکی و لوازم مراقبتی و سلامت، داروخانه‌ها هستند، زیرا تمامی کالاهای خود را با ضمانت اصل کالا و گارانتی معتبر در اختیار کاربران قرار می‌دهند. داروخانه صبا به ‌عنوان یکی از مدرن‌ترین داروخانه‌های موجود در پایتخت که از سال 1387 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع کالاهای مراقبتی پوست، زیبایی، آرایشی، مو، مکمل‌های ورزشی و همچنین محصولات ارتوپدی (انواع بالش‌های طبی و محصولات حرارتی مانند ماساژور) آغاز کرده است و معتبرترین گزینه برای خرید اینترنتی به شمار می‌رود. شما می‌توانید تمام محصولات مورد نظر خود را با چند کلیک و ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188403532 تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را به صورت کاملاً رایگان دریافت کنید. توجه داشته باشید که کیفیت و اصالت کالا در این داروخانه مهم‌ترین دغدغه مجموعه به حساب می‌آید. حال برای خرید بالش طبی می‌توانید انواع بالش‌های موجود در صفحه را بررسی کنید و پس از انتخاب، بر روی گزینه مورد نظر کلیک کرده و وارد صفحه محصول شوید. در صورت بررسی مشخصات و انتخاب آن با کلیک بر روی افزودن به سبد کالا، سفارشتان را ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. در این فروشگاه خدماتی از قبیل پشتیبانی 24 ساعته، ارسال سریع، مرجوع کالا 1 روز بعد از تحویل و ارسال رایگان ارائه می‌شود و شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را با قیمتی مناسب از این فروشگاه تهیه کنید.

ادامه مطلب
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس