0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
حذف فیلترها
فیلترها
فیلتر بازه قیمتی
از تومان
تا تومان
مرتب سازی بر اساس
جستجوی پیشرفته
مرتب سازی:
  • پیش فرض
  • جدیدترین
  • نام : الف تا ی
  • ارزانترین
  • گران ترین
3 کالا

کاله پرو - Kalleh Pro

پودر وی پروتئین 100% کاله پرو دارای انواع آمینواسیدهای ضروری و مواد معدنی در ترکیبات خود بوده و به همین جهت امروزه مورد توجه ورزشکاران قرار گرفته است. مکمل کاله به دلیل پودر وی خالصی که دارد به فرآیند ساخت عضله در بدن کمک کرده و از تحلیل رفتن آن‌ها در شرایط فیزیکی سخت جلوگیری می‌کند. در ادامه اطلاعات کامل و جامعی از این مکمل ورزشی و مزایا و خطرات احتمالی مصرف آن در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با این محصول ویژه ما را تا انتهای مطلب همراهی فرمایید.


پروتئین چیست و چه کاربردی دارد؟

پروتئین در سراسر بدن یافت می شود. در ماهیچه‌ها، استخوان‌ها، پوست، موها و تقریباً هر قسمت یا بافت دیگری از بدن. پروتئین آنزیم‌هایی را می‌سازد که بسیاری از واکنش‌های شیمیایی را به سرانجام رسانده و همچنین در ساخت هموگلوبینی که اکسیژن را در خون شما حمل می‌کند نیز نقش دارد.

بدن شما برای سالم ماندن به پروتئین نیاز دارد. بیش از 10000 نوع پروتئین در همه چیز وجود دارد، از اندام‌ها گرفته تا ماهیچه‌ها و بافت‌ها، استخوان‌ها، پوست و موی شما. پروتئین در تامین انرژی موردنیاز بدن نقش دارد. از دیگر وظایف پروتئین، ساخت آنتی بادی‌هایی است که به بدن افراد کمک می‌کند تا با انواع عفونت‌ها و بیماری‌های مزمن مقابله کرده و به حفظ سلامت سلول‌ها و ساخت سلول‌های جدید کمک کند. عدم دریافت پروتئین کافی در رژیم غذایی می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی شود. به عنوان مثال، بافت می‌تواند تجزیه شده و منجر به از دست دادن عضله شود. اما مقدار بالای پروتئین در بدن لزوما بهتر نیست. پودر پروتئین وی را در حالی که می‌تواند به عضله سازی کمک کند، اگر بیش از حد مصرف کنید، بدن شما ممکن است مقدار اضافی آن را به عنوان چربی ذخیره کند. مکمل کاله دارای مقادیر مناسبی از پروتئین در ترکیبات خود است.

پروتئین از بیست و چند بلوک اصلی ساختمانی به نام اسیدهای آمینه ساخته شده است. از آنجایی که ما اسیدهای آمینه را ذخیره نمی‌کنیم، بدن ما آن‌ها را به دو روش مختلف می‌سازد. 9 آمینواسید هیستیدین، ایزولوسین، لوسین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین، ترئونین، تریپتوفان و والین که به عنوان اسیدهای آمینه ضروری شناخته می‌شوند، باید از غذا تامین شوند.


پودر وی پروتئین 100% کاله پرو

پودر وی پروتئین 100% کاله پرو 1800 گرمی، دارای انواع آمینواسیدهای ضروری، ویتامین D، کلسیم، آهن و پتاسیم بوده و در خط تولید آن از برترین تکنولوژی روزی دنیا استفاده شده است. این مکمل ورزشی حلالیت بالایی داشته و به خوبی با مایعات ترکیب می‌شود و سرعت جذب بالایی نیز در بدن دارد. از این رو پس از استفاده به سرعت اثرگذاری خود را آغاز کرده و به فرآیند ساخت عضله در بدن کمک می‌کند. از سویی دیگر استفاده از مکمل کاله در بازسازی عضلات آسیب دیده و رشد آن‌ها و همچنین کم شدن میزان بافت چربی بدن تاثیر فراوانی دارد. این محصول فاقد لاکتوز بوده و به همین جهت افرادی که دارای حساسیت به لاکتوز هستند با خیالی راحت می‌توانند از آن استفاده کنند.


نحوه اثرگذاری پودر وی پروتئین 100% کاله پرو بر بدن

اولین مکمل ورزشی که توسط شرکت کاله تولید شده و به بازار عرضه شد، پودر وی پروتئین 100% کاله پرو نام دارد. این محصول دارای 74 % پروتئین کنسانتره و 9 % کربوهیدرات در ترکیبات خود بوده و یک مکمل ورزشی مناسب برای استفاده روزانه افراد است. مکمل کاله به دلیل دارا بودن آمینواسیدهای ضروری نقش موثری در ساخت عضلات جدید و حفظ توده عضلانی بدن دارد. پروتئین وی که از آب پنیر گرفته شده است نقش کلیدی در افزایش قدرت عضلات بدن دارد. کلسیم موجود در این مکمل به حفظ سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند. از سویی دیگر حضور کلسیم برای فعالیت هر چه بهتر عضله، فرآیند انتقال خون، فعالسازی برخی از آنزیم‌ها و همچنین انتقال امواج عصبی ضروری است.


مزایای مصرف پودر وی پروتئین 100% کاله پرو

  • پروتئین موردنیاز روزانه افراد را به خوبی تامین می‌کند.
  • میزان بافت چربی را کاهش داده و به کم شدن وزن افراد کمک می‌کند.
  • به حفظ توده عضلانی بدن کمک می‌کند.
  • از تحلیل رفتن عضلات بدن به دلیل فعالیت‌های فیزیکی سنگین جلوگیری می‌کند.
  • در صورت وارد شدن آسیب احتمالی به عضلات بدن، به بازسازی آن‌ها کمک می‌کند.
  • فاقد هرگونه لاکتوز در ترکیبات خود بوده و به همین جهت برای افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند مناسب است.
  • از بروز ایجاد خستگی و کوفتگی در عضلات به دلیل تمرینات شدید جلوگیری می‌کند.
  • سرعت ریکاوری عضلات را بالا می‌برد.
  • به ساخت توده عضلانی جدید کمک می‌کند.
  • باعث افزایش توان و قدرت بدنی افراد شده و به همین جهت انجام تمرینات پیچیده را آسان می‌کند.
  • عملکرد سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌بخشد.

خطرات احتمالی مصرف پودر وی پروتئین 100% کاله پرو

  • نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از مصرف این محصول خودداری کنند.
  • مصرف این مکمل برای زنان در دوران بارداری و همچنین دوران شیردهی ممنوع است.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص نظیر بیماری کلیوی، بیماری دیابت و... پیش از مصرف این محصول با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی به اجزای سازنده محصول، مصرف آن را سریعا قطع کرده و در صورت لزوم به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول یا دوز مشخص شده توسط پزشک اکیدا خودداری کنید.
  • این مکمل ورزشی جایگاه غذای اصلی را نگرفته و در صورت استفاده از آن به هیچ عنوان وعده‌های غذایی خود را حذف نفرمایید.
  • پس از استفاده از محصول درب آن را به خوبی ببندید.

نحوه مصرف پودر وی پروتئین 100% کاله پرو

پودر وی پروتئین 100% کاله پرو را بایستی روزانه 1 اسکوپ (معادل 32.5 گرم) از آن را در 130 تا 200 میلی‌لیتر آب سرد، شیر یا دیگر نوشیدنی دلخواه ریخته و آن را به مدت 30 ثانیه به خوبی با شیکر مخلوط نمایید سپس ترکیب به دست آمده را نیم ساعت تا 1 ساعت پس از اتمام تمرین ورزشی خود یا این که به صورت یک میان وعده میل نمایید. بهتر است در زمان مصرف این مکمل به مقدار کافی آب بنوشید.

میزان مصرف

همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره کردیم، بایستی پودر وی پروتئین 100% کاله پرو را روزانه حدودا 1 پیمانه (معادل 32.5 گرم) از آن را در 130 الی 200 میلی‌لیتر آب سر، شیر یا نوشیدنی دلخواه دیگر ریخته و به خوبی با شیکر به مدت 30 ثانیه مخلوط نمایید. سپس ترکیب به دست آمده را 30 دقیقه تا 1 ساعت پس از اتمام تمرین خود یا این که به صورت میان وعده به طور کامل میل نمایید.

شرایط نگهداری پودر وی پروتئین 100% کاله پرو

پودر وی پروتئین 100% کاله پرو 1800 گرمی را بایستی در محیطی خنک و خشک و در دمایی حدودا بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای اتاق)، به دور از هرگونه تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت احتمالی قرار دهید. دقت فرمایید این محصول را از دسترس کودکان خود دور نگه دارید.


سایر ترکیبات موثر در کنار پودر وی پروتئین 100% کاله پرو

با توجه به برنامه ورزشی که دارید، شما می‌توانید پودر وی پروتئین 100% کاله پرو را در کنار مکمل بی سی ای ای مصرف نمایید. مصرف هر روزه پروتئین وی آمینواسیدهای موردنیاز بدن برای ساخت فیبرهای عضلانی را به آسانی تامین کرده و تا حد قابل قبولی به فرآیند عضله‌سازی کمک می‌کند. اما چنانچه قصد دارید سرعت عضله‌سازی را در بدن خود افزایش دهید، لازم است که از این دو مکمل به صورت همزمان استفاده نمایید. همچنین پیش می‌آید که به دلیل شدت بالای تمرینات ورزشی، تصور کنید که دیگر قادر به ساخت عضله جدید نیستید. در این زمان توصیه می‌شود مکمل بی سی ای ای را همراه با پروتئین وی مصرف کرده تا بدن بار دیگر فرآیند ساخت عضله را از سر بگیرد.


خرید پودر وی پروتئین 100% کاله پرو

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر وی پروتئین 100% کاله پرو

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Calorie

120

*

Total Fat

1.5 g

% 2

Saturated Fat

1 g

% 5

Trans Fat

0 g

*

Cholesterol

55 mg

% 18

Sodium

130 mg

% 6

Carbohydrates

3 g

% 1

Dietary Fiber

1 g

*

Sugar

2 g

*

Protein

24 g

% 48

Vitamin D

0 mcg

% 0

Calcium

104 mg

% 8

Iron

0 mg

% 0

Potassium

0 mg

% 0

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1 پیمانه (معادل 32.5 گرم) از پودر وی پروتئین 100% کاله پرو گفته شده است.

در حال بارگذاری ...