0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Vitamin C Eye Contour Cream

کرم دور چشم درماتیپیک مدل ویتامین سی

شناسه کالا: 819746
شناسه کالا: 819746
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
359,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم دور چشم درماتیپیک مدل ویتامین سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

برند درماتیپیک(Dermatypique) یکی از برندهای خوب ایرانی است که در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت تحت لیسانس فرانسه هستند و از بهترین مواد و ترکیبات ساخته شده اند. این شرکت همواره در تلاش بوده است تا بهترین محصولات را با بالاترین اثرگذاری برای مردم عرضه کند و همیشه سلامت آن‌ها از بزرگترین دغدغه‌های این مجموعه باشد.

یکی از محصولات خوب این برند، کرم دور چشم درماتیپیک مدل ویتامین سی است که پوست اطراف چشم را بسیار صاف و شفاف می‌کند. این محصول سرشار از مواد آبرسان و جوانساز است که پوست دور چشم را لیفت می‌کند و استحکام آن را افزایش می‌دهد تا دیرتر دچار افتادگی و پیری پوست شود. همچنین این محصول حاوی مواد ضد پف و تیرگی دور چشم است که علائم ناشی از خستگی و خواب آلودگی دور چشم را کنترل می‌کند.

 


 

کرم دور چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

 کرم دور چشم یک محصول عالی بر پایه آب است که برای برطرف کردن سیاهی و تیرگی دور چشم، پف و خطوط ریز اطراف چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید، پوست اطراف چشم بسیار حساس و نازک است و استفاده از هر ماده آرایشی و مراقبتی برای این ناحیه مناسب نیست. اما در ترکیبات کرم دور چشم از مواد ملایمی ‌استفاده شده است که نه تنها باعث حساسیت در پوست اطراف چشم نمی‌شوند، بلکه این ناحیه را تغذیه می‌کنند و باعث لیفت و جوانسازی آن می‌شوند. به طور کلی، کرم‌های دور چشم بر اساس کاربرد به چند دسته ضد پف و تیرگی، ضد چروک، آبرسان و مرططوب کننده و ... تقسیم بندی می‌شوند. در برخی کرم‌ها فقط شاهد یک یا دو خاصیت و در برخی دیگر شاهد همه خواص با هم هستیم.

کرم دور چشم درماتیپیک مدل ویتامین سی یکی از محصولاتی است که وجود آن برای هر خانم و حتی آقا نیاز است و باید به صورت روزانه استفاده شود. این محصول سرشار از ویتامین C است که بر روی پوست شما معجزه می‌کند. در بخش بعدی، بیشتر در رابطه با این موضوع صحبت خواهیم کرد.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم دور چشم Dermatypique مدل ویتامین سی

همانطور که در بالا گفته شد، کرم دور چشم مدل ویتامین سی درماتیپیک یک محصول ویتامینه است که در ترکیبات آن از ویتامین C به صورت ویژه استفاده شده است. ویژگی ویتامین C برای پوست این است که یک آنتی اکسیدان قوی است که با رادیکال‌های آزاد پوست و اشعه مضر آفتاب مبارزه می‌کند و با بازسازی و ترمیم پوست از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. همچنین ویتامین سی موجود در این محصول، خاصیت آبرسانی و رطوبت رسانی به پوست را دارد و از خشکی و پوسته پوسته شدن اطراف چشم جلوگری می‌کند.

از همه مهم‌تر، ویتامین C خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست را افزایش می‌شود و باعث تولید کلاژن و در نتیجه استحکام و لیفت پوست می‌شود. ضمن این که این ماده می‌تواند لک و تیرگی‌های زیر چشم را هم برطرف کند و پوست اطراف چشم را کاملا شفاف و صاف کند.

 


 

ویژگی‌های کرم دور چشم درماتیپیک مدل ویتامین سی

  • ایجاد نرمی ‌و لطافت در پوست اطراف چشم
  • ضد چروک و از بین بردن خطوط ریزو پنج کلاغی دور چشم
  • شفاف کننده و درخشان کننده پوست
  • آبرسانی و ایجاد رطوبت
  • لیفت کننده پوست
  • بهبود لک و تیرگی دور چشم
  • از بین بردن پف و علائم خستگی و خواب آلودگی
  • حاوی ویتامین سی و آنتی اکسیدان قوی

 


 

مزایای مصرف کرم دور چشم درماتیپیک مدل ویتامین سی

کرم دور چشم حاوی ویتامین C درماتیپیک به قدری عالی و شگفت انگیز عمل می‌کند که شما را حیرت زده خواهد کرد. در همان روزهای اول استفاده از این محصول، شاهد استحکام و لیفت پوست اطراف چشم خود خواهید بود و حس شفافیت و تسکین این ناحیه را عمیقا حس خواهید کرد. با مصرف این کرم دیگر نگران خطوط ریز دور چشم و پیری زودرس پوست خود نیستید و احساس بهتری با این موضوع خواهید داشت.

نحوه مصرف کرم دور چشم Dermatypique مدل ویتامین سی

برای استفاده از کرم دور چشم درماتیپیک حاوی ویتامین C می‌توانید به صورت زیر عمل کنید:

  • ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب بشویید تا آلودگی‌ها و چربی‌ها را پاک کنید.
  • سپس مقداری از کرم دور چشم درماتیپیک را به صورت ضربه‌ای بر روی پوست اطراف چشم خود بزنید.

دقت داشته باشید که:

  • به هیچ وجه دست خود را روی پوست نکشید چراکه این کار موجب ایجاد خونمردگی و تیرگی در نواحی دور چشم می‌شود.
  • از تماس این محلول با چشم‌ها خودداری کنید.
  • پس از استفاده درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را در دما و شرایط محیطی مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

ترکیبات و مواد تشکیل دهنده کرم دور چشم درماتیپیک مدل ویتامین سی

موادی که در ترکیب کرم دور چشم ویتامین C درماتیپیک به کار رفته‌اند عبارتند از:

تری پی پی جی-3 میریستیل اتر سیترات، سورببیتان لورات، گالیل گلوکوزاید، اپی گالوکاتچین گالاتیل گلوکوزاید، ویتامین سی، بیزابولول، فنوکسی اتانل، کربومر، پروپیل گالات، هیدروکسی اتیل سلولز، گلیسیرین، کاپریلیل گلایکول، نیاسینامید، شی باتر، روغن جوانه گندم، هیالورونیک اسید، سدیم پی سی ای، آب دیونیزه

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است. با مراجعه به سایت داروخانه صبا می‌توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از اطلاع از قیمت، جزئیات و اطلاعات محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

همچنین برای خرید کرم دور چشم درماتیپیک مدل ویتامین سی، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 

 

کرم دور چشم درماتیپیک مدل ویتامین سی
کرم دور چشم درماتیپیک مدل ویتامین سی
قیمت:
359,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;