0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

BCAA 2:1:1

کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن 240 عددی

شناسه کالا: 823021
شناسه کالا: 823021
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن 240 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن، به دلیل داشتن آمینواسیدهای شاخه‌دار که در فرآیند ساخت عضلات نقش دارند مورد توجه ورزشکاران حرفه‌ای قرار گرفته است. این مکمل دارویی به ساخت عضلات جدید، جلوگیری از تحلیل رفتن عضلات در زمان استرس فیزیکی، کاهش میزان درد و خستگی در عضلات کمک شایانی می‌کند. در ادامه اطلاعات جامع و کامل‌تری از این مکمل دارویی در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با این محصول ما را تا انتها همراهی فرمایید.

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها دسته‌ای از مولکول‌های زیستی مهم هستند که شامل هر دو گروه آمینه (-NH3+)، گروه‌های کربوکسیلات (-COO) و یک زنجیره جانبی (-R) هستند. اگرچه اسیدهای آمینه با صدها زنجیره جانبی مختلف شناسایی یا سنتز شده‌اند، تنها 20 اسید آمینه بلوک‌های سازنده پروتئین‌ها هستند. به جز گلیسین، همه اسیدهای آمینه α دارای چهار جایگزین مختلف هستند که به آلفا کربن متصل شده‌اند و بنابراین مولکول‌های کایرال هستند.

همه موجودات زنده قادر به سنتز تمام آمینواسیدها نیستند و بسیاری از آن‌ها از طریق مسیرهایی که فقط در گیاهان و باکتری‌های خاصی وجود دارند سنتز می‌شوند. به عنوان مثال، پستانداران باید هشت اسید آمینه از بیست اسید آمینه را از رژیم غذایی خود دریافت کنند. این نیاز منجر به قراردادی می‌شود که اسیدهای آمینه را به دو دسته تقسیم می کند: ضروری و غیر ضروری (با توجه به متابولیسم خاصی). به دلیل ویژگی‌های ساختاری خاص، اسیدهای آمینه ضروری را نمی‌توان توسط آنزیم‌های پستانداران سنتز کرد. بنابراین، اسیدهای آمینه غیر ضروری تقریباً توسط همه موجودات قابل سنتز هستند. از دست دادن توانایی سنتز اسیدهای آمینه ضروری احتمالاً خیلی زود در تکامل ظاهر شد، زیرا این وابستگی به سایر موجودات برای منبع اسیدهای آمینه در بین همه یوکاریوت‌ها و نه فقط در پستانداران رایج است.

 


 

کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن

کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن 240 عددی، دارای آمینواسیدهای ایزولوسین، لوسین و والین است و به همین دلیل در دسته مکمل‌های دارای آمینواسیدهای شاخه‌دار قرار می‌گیرد. استفاده از این مکمل دارویی برای حفظ سلامت عضلات در زمان انجام تمرین و استرس فیزیکی ضرورت دارد. متاسفانه بدن انسان خود قادر به ساخت این آمینواسیدهای شاخه‌دار نبوده و لازم است که از طریق رژیم غذایی مناسب دریافت شود، اما این مقدار دریافتی از طریق تغذیه برای ورزشکاران حرفه‌ای به ویژه بدنسازان کافی نیست و نیاز عضلات آن‌ها را برطرف نخواهد کرد. به همین دلیل استفاده از مکمل‌های دارویی دارای بی سی ای ای‌ها توصیه می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن بر بدن

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن دارای آمینواسیدهای شاخه‌دار نظیر ایزولوسین، لوسین و والین بوده که به غیر از عضله‌سازی در بدن، میزان چربی‌سوزی را نیز افزایش داده و به همین دلیل استفاده از آن در دوران کات بدنسازان توصیه می‌شود. از سویی دیگر این مکمل دارویی امکان دارد مانع از افزایش وزن شده و روند لاغری شما را سرعت ببخشد. شایان ذکر است که استفاده از مکمل دارویی بی سی ای ای در کنار انجام تمرینات ورزشی بیشترین کارایی را خواهد داشت.

 


 

مزایای مصرف کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن

  • مصرف این مکمل دارویی باعث بیشتر شدن انرژی بدن در زمان انجام تمرینات ورزشی سنگین می‌شود.
  • در تامین اسیدهای آمینه شاخه‌دار برای ساخت عضلات جدید کمک می‌کند.
  • عملکرد عضلات در حین انجام تمرینات ورزشی را افزایش داده و بهبود می‌بخشد.
  • این مکمل دارویی سرعت جذب بالایی داشته و از ایچاد خستگی پس از تمرین جلوگیری به عمل می‌آورد.
  • از تحلیل رفتن عضلات بر اثر انجام تمرینات سنگین جلوگیری می‌کند.
  • ترکیبات موجود در این مکمل از بروز درد و آسیب به عضلات جلوگیری خواهد کرد.
  • مصرف مکمل دارویی بی سی ای ای کمک به افزایش رشد عضلات می‌کند.

خطرات احتمالی مصرف کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن

  • در صورت بروز هرگونه  حساسیت دارویی مصرف مکمل را قطع کرده و به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • مصرف این مکمل دارویی در دوران بارداری زنان و شیردهی مادران ممنوع است.
  • توصیه می‌شود نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از این مکمل دارویی استفاده نکرده یا زیر نظر پزشک متخصص یا مربی ورزشی خود مصرف کنند.
  • بیشتر از دوز پیشنهادی روی محصول استفاده نفرمایید.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص مانند بیماری دیابت  و بیماری کلیوی، پیش از مصرف محصول با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • این محصول تنها یک مکمل دارویی و ورزشی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان مصرف نمی‌شود.

نحوه مصرف کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن

مکمل دارویی بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن را حداکثر روزانه 4 عدد در دو وعده مختلف باید مصرف نمایید. برای گرفتن نتیجه بهتر، 2 عدد از این کپسول را حدودا 30 دقیقه قبل از شروع تمرین خود و 2 عدد دیگر را بلافاصله بعد از پایان تمرین خود به همراه آب کافی میل کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن را لازم است روزانه 4 عدد در دو وعده مختلف ترجیحا 2 عدد 30 تا 45 دقیقه پیش از آغاز تمرین و 2 عدد بلافاصله پس از پایان تمرین همراه با آب فراوان میل کنید. از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول اکیدا خودداری کنید.

شرایط نگهداری کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن

کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن 240 عددی را بایستی در دمای محیط (بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد)، به دور از رطوبت احتمالی و تابش مستقیم نور خورشید و همچنین دور از دسترس اطفال نگهداری فرمایید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن

طبق نتایج به دست آمده از تحقیقات گسترده‌ای که صورت گرفته است، مصرف همزمان مکمل دارویی بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن در کنار پروتئین وی، بازدهی بیشتری خواهد داشت. شایان ذکر است که مصرف این دو مکمل در کنار یکدیگر بستگی به برنامه ورزشی و هدف نهایی شما دارد، اما مصرف هر روزه این دو مکمل در کنار یکدیگر هیچگونه منعی ندارد.

پروتئین وی آمینواسیدهای لازم برای ساخت فیبرهای عضلانی را در بدن تامین می‌کند و تا حد قابل توجهی به عضله‌سازی کمک می‌کند ولی در صورتی که تمایل دارید سرعت ساخت عضله در بدن شما افزایش پیدا کند، مکمل وی و مکمل بی سی ای ای را با هم مصرف نمایید.

از دلایل دیگری که می‌توان به آن اشاره نمود برای مصرف این دو مکمل با یکدیگر، آن است که زمانی که شدت تمرینات ورزشی بدنسازان افزایش پیدا می‌کند بدن دیگر قادر به ساخت عضله جدید نیست، از این رو مصرف این مکمل‌های دارویی فرآیند ساخت عضله را در بدن شما دوباره از سر می‌گیرند.

 


 

خرید کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

L-Leucine

500 mg

*

Valine

250 mg

*

L-Isoleucine

250 mg

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 2 عدد کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن گفته شده است.

 

کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن 240 عددی
کپسول بی سی ای ای 2:1:1 ساپلند نوتریشن 240 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;