0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Style Care Curle BHH811

اتو و حالت دهنده مو فیلیپس مدل BHH811

شناسه کالا: 710009
شناسه کالا: 710009
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اتو و حالت دهنده مو فیلیپس مدل BHH811
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اتو و حالت دهنده مو فیلیپس مدل BHH811

اتو و حالت دهنده مو فیلیپس مدل BHH811 (Style Care Curle BHH811) یک دستگاه دو منظوره تولید شده توسط برند فیلیپس است. در حقیقت شما با خرید این محصول می‌توانید در هر موقعیتی موهایی زیبا داشته باشید. به عنوان مثال اگر به دنبال موهای فر و حالت‌دار هستید، می‌توانید از حالت‌دهنده مو فیلیپس بهره بگیرید و اگر به دنبال موهای صاف و شلاقی هستید، می‌توانید از اتو موی این دستگاه استفاده کنید. استفاده از چنین دستگاه چند منظوره‌ای برای خانم‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است. اتو و حالت دهنده مو فیلیپس با طراحی دو سری کار را بسیار آسان و سریع کرده و شما با تغییر سری دستگاه می‌توانید هر مدلی به موهای خود بدهید.

 

 


 

عملکرد و کاربرد اتو و حالت دهنده مو فیلیپس مدل BHH811

اتو و حالت دهنده مو فیلیپس مدل BHH811 (Style Care Curle BHH811) یک محصول بسیار با کیفیت از برند فیلیپس است که داشتن آن در هر خانه‌ای ضروری و لازم است. چرا که این حالت دهنده مو هر آن چیزی را که برای جذابیت بیشتر نیاز دارید را به شما می‌دهند. در این صورت در هر جمعی می‌درخشید و استایل منحصر به فرد خود را خواهید داشت. شما با بهره از سری حالت دهنده و اتو مو فیلیپس مدل BHH811 می‌توانید بیش از 10 مدل موی فر، حالت‌دار، لخت و صاف و... را متناسب با استایل خود درست کنید. بنابراین با خرید این دستگاه برای حاضر شدن در جمع‌ها و دورهمی‌های مهم نیازی به آرایشگاه نخواهید داشت.

همانطور که اشاره شد، این دستگاه دو کاره است و دارای دو سری مجزا بوده که به راحتی می‌توانید آنها را جدا و تعویض کنید. اتو مو این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا موهای وز و شلخته خود را به موهایی صاف و براق و فوق‌العاده زیبا تبدیل کنید. البته این در حالیست که افراد با موی صاف می‌توانند از سری حالت‌دهنده آن بهره بگیرند و زیبایی چهره و صورت خودشان را دو چندان کنند. فرهای متنوع و فوق‌العاده‌ای که با این دستگاه روی موهای خود می‌توانید ایجاد کنید، زیبایی و چشم نوازی شما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه که کارایی آن را تسهیل می‌بخشد، سرعت بالای گرم شدن آن است. در مدت زمان 60 ثانیه دستگاه به طور کامل گرم شده و آماده به کار می‌شود. بنابراین زمان‌هایی که عجله دارید، می‌توانید به سرعت استایل موهایتان را نیز مرتب و به شکل دلخواه خود درست کنید.

قطعه پلاستیک عایق درون بسته‌بندی دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به راحتی با دو دست خود موهای خود را با دستگاه حالت دهید. همچنین دو لاستیک دایره‌ای شکل موجود درون بسته‌بندی برای آرایش و حالت دادن آسان مو به کار گرفته می‌شوند. برای خرید این محصول بسیار با کیفیت، عالی و دو منظوره می‌توانید از طریق فروشگاه داروخانه آنلاین بهره بگیرید.

 


 

نحوه استفاده از اتو و حالت دهنده مو فیلیپس مدل BHH811

جهت بهره از این دستگاه می‌توانید، ابتدا باید مدل موی خود را انتخاب کنید. سپس براساس مدل موی انتخابی، سری مورد نظر را روی دستگاه نصب کنید. با زدن دو شاخه به پریز چند ثانیه به دستگاه فرصت دهید تا گرم شود. موهای خود را به چندین بخش تقسیم کنید. سپس برای اتو کشیدن موها، از ریشه تقریبا 2 سانت فاصله دهید و به سمت پایین اتوکشی را انجام دهید. برای فر کردن موها نیز با فاصله از ریشه این کار را با سری حالت دهنده مو تکرار کنید. هر چه موهای خود را در بخش حالت دهنده دستگاه بیشتر بپیچید و نگه دارید، قطعا میزان و شدت فر شدن موهای شما بیشتر خواهد شد.

 


 

ویژگی‌های اتو و حالت دهنده مو فیلیپس مدل BHH811

  • تعویض آسان سری دستگاه با فناوری OneClick
  • پوشش محافظ سرامیکی صفحات با توزیع یکنواخت گرما
  • درجه حرارت تا 210 درجه سانتیگراد
  • زمان گرم شدن سریع
  • نوک عایق جهت استفاده راحت و بدون سوختگی
  • طراحی و ظاهری بسیار زیبا

ویژگی‌های فنی اتو و حالت دهنده مو فیلیپس مدل BHH811

  • قدرت (مصرف برق): 210 وات
  • کشور مبدا: تحت لیسانس هلند
  • اقلام همراه: 3 عدد سری
  • ضمانت: 2 سال
  • طول سیم: 1.8 متر
  • رنگ: مشکی سفید
  • جنس صفحات: سرامیک

 


 

مزایای استفاده از اتو و حالت دهنده مو فیلیپس مدل BHH811

صفحات حالت دهنده مو فیلیپس مدل BHH811 با سرامیک پوشیده شده است. پوشش محافظ سرامیکی با توزیع یکنواخت گرما، آسیب کمتر را برای موهایتان تضمین می‌کند. همچنین ضمن پیشگیری از وز شدن موها، به آنها درخشندگی مطلوب، نرمی و صافی فوق‌العاده‌ای را می‌دهد.

 


 

نحوه نگهداری از اتو و حالت دهنده مو فیلیپس مدل BHH811

برای طول عمر بیشتر دستگاه شما باید در نگهداری آن کوشا باشید. پس از اینکه کار شما با دستگاه تمام شد، دو شاخه را از پریز برق جدا کرده و دستگاه را در جایی مناسب قرار دهید تا کاملا خنک شود. پس از خنک شدن، سیم دستگاه را جمع کرده و آن را به دور دسترس کودکان و عوامل آسیب‌زننده نگهداری کنید. در این حالت می‌توانید تا سالهای طولانی از این دستگاه استفاده کنید.

 

اتو و حالت دهنده مو فیلیپس مدل BHH811
اتو و حالت دهنده مو فیلیپس مدل BHH811
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;