0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Polo Club Two

اُدو تویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2

شناسه کالا: 821566
شناسه کالا: 821566
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو تویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدوتویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2

ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2 در سال 2018 میلادی توسط برند آمریکایی بورلی هیلز پولو تولید و به بازار جهانی عطر عرضه شد و توانست در مدت زمان کوتاهی به دلیل رایحه ویژه‌ای که داشت نظر بسیاری از آقایان را به خود جلب کند. برند بورلی هیلز پولو در صنعت عطرسازی از تکنولوژی روز دنیا و همچنین مواد اولیه با کیفیت استفاده کرده و انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه با رایحه‌های اغواگر تولید می‌کند.

عطر و ادکلن بورلی هیلز دارای یک رایحه شیرین است و برای آقایانی که به نت‌های بویایی شرقی علاقه دارند گزینه بسیار مناسبی است. شما می‌توانید انواع عطرهای برند پولو را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین خریداری و استفاده کنید.

ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2 شیشه‌ای زیبا و مقاوم به رنگ مشکی دارد. همچنین یک درب نقره‌ای روی گردن آن سوار شده است که زیبایی آن را بیشتر می‌کند. رنگ مشکی شیشه این عطر ظاهری شیک و در عین حال ساده به آن بخشیده است . روی شیشه آن نام تجاری برند پولو و همچنین مدل آن به رنگ سفید و قرمز هک شده و به چشم می‌خورد.

حجم این ادکلن مردانه 100 میل است و سبک بویی کلاسیک دارد و برای استفاده در شب مناسب است. آقایان در جلسات و مهمانی‌های رسمی با توجه به استایل کلاسیک و خاص خود می‌توانند از این عطر بهره بگیرند. در حقیقت با اسپری کردن این عطر، استایل کلاسیک آنها تکمیل و جذابیتشان دو چندان می‌شود.

 


 

معرفی اُدوتویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2

ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2 رایحه‌ای گرم و طعم شیرین دارد. رایحه اغواگر این ادکلن به خوبی در ذهن افراد ثبت می‌شود و حضور شما را برای آنان یادآوری می‌کند. از سویی دیگر این ادکلن ماندگاری و قدرت پخش بو متوسطی دارد. از آن جایی که طبع عطر و ادکلن بورلی هیلز پولو کلاب شماره 2 گرم است برای استفاده در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان مناسب خواهد بود. شما در جلسات کاری، مهمانی‌ها، قرارهای ملاقات در شب و روزهای سرد می‌توانید از این عطر بهره بگیرید و همیشه خاص بودن خودتان را به رخ دیگران بکشید. این عطر آکوردهای اصلی چوب، چرم و ادویه را دارد و در خانواده بویایی عطرهای شرقی و ادویه‌ای قرار می‌گیرد. برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده عطر و ادکلن مردانه بورلی هیلز پولو کلاب عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: فلفل صورتی، هل، زعفران، جوز هندی
  • نت‌های میانی: شمعدانی، مرحجازی
  • نت‌های پایانی: چوب آگار، نعناع هندی، چرم، بخور خوشبو

همانطور که مطالعه کردید، این عطر برگرفته از نت‌های بسیار خاص و فوق‌العاده است. به همین منظور بسیاری از آقایان رایحه این عطر را دوست دارند. برای یک هدیه خاص، اُدوتویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2 می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

نحوه خرید اُدوتویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2

برای خرید اُدوتویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2 می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

 

اُدو تویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2
اُدو تویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;