0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Polo Club Elegance

اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب الگانس

شناسه کالا: 822506
شناسه کالا: 822506
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
2423000
11 %
قیمت:
2,156,470 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب الگانس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب الگانس

برند آمریکایی بورلی هیلز پولو کلاب در سال 2018 میلادی ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب الگانس را رونمایی و به بازار مد و فشن عرضه کرد. این برند از مواد اولیه مرغوب استفاده کرده و عطر و ادکلن زنانه با رایحه اغواگر و خاص تولید می‌کند.

عطر بورلی هیلز یک گزینه مناسب برای بانوان سخت پسند است و به خوبی می‌تواند نظر آن‌ها را به خود جلب کند. شما می‌توانید انواع ادکلن‌های برند پولو را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین معتبر خریداری و به صورت روزانه مصرف کنید.

ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو شیشه‌ای فوق‌العاده زیبا و خوش دست دارد و دارای طراحی بسیار خاص و در عین حال ساده و شیک است. استفاده از رنگ سبز آبی در شیشه این عطر عملکردی بسیار هوشمندانه بوده و به خوبی موجب می‌شود نظر افراد به آن جذب شود. رنگ آن از بخش بالایی به سمت پایین به تدریج کمرنگ شده و روی آن نام تجاری برند پولو  و مدل آن با رنگ نقره‌ای هک شده است. حجم این ادکلن زنانه 100 میل است و سبک بویی مدرنی دارد و برای استفاده در شب مناسب است.

 


 

معرفی اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب الگانس

ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب الگانس رایحه‌ای بسیار دلپذیر دارد و حس طراوت و تازگی را برای شما به ارمغان می‌آورد. با توجه به مدرن بودن سبک این عطر شما در هر حالی می‌توانید بروز بودن و مدرن بودن استایل و همچنین عطر خود را به رخ مخاطبین بکشید و حس قدرت دریافت کنید.

 این عطر ماندگاری بسیار بالا و قدرت پخش بو متوسطی دارد. از سویی دیگر طبع گرم و طعم شیرین و شرقی آن موجب شده است که برای استفاده در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان مناسب باشد. بنابراین اگر در روزهای سرد سال یا شب‌ها به یک ملاقات کاری، دوستانه یا خانوادگی دعوت شدید، برای تکمیل استایل خاص و مدرن خود این عطر را هرگز فراموش نکنید. چرا که در این حالت همه از استشمام بوی عطر شما شگفت زده خواهند شد. در حقیقت اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب الگانس یک انتخاب عالی برای خانم‌هاییست که از سبک کلاسیک یا اسپورت خسته‌ شده‌اند. بسیاری از بانوان خاص پسند و همچنین دختران جوان خاص بودن این عطر را به سایر برندهای مشابه ترجیح می‌دهند.

 این عطر رایحه آکوردهای اصلی میوه، گل و وانیل را داشته و در خانواده بویایی عطرهای گلی شرقی قرار دارد. این عطر پس از یک اسپری  با نت‌های آغازین انگور فرنگی سیاه، رز بلغاری و پرتقال شد و با نت پایانی وانیل، بخور خوشبو و مشک روی لباس ماندگار می‌شود. برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده ادکلن زنانه بورلی هیلز پولو کلاب الگانس عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: انگور فرنگی سیاه، رز بلغاری و پرتقال
  • نت‌های میانی: یاس، بنفشه
  • نت‌های پایانی، وانیل، بخور خوشبو و مشک

 


 

نحوه خرید اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب الگانس

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب الگانس
اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب الگانس
تخفیف:
2423000
11 %
قیمت:
2,156,470 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;