0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Polo Club One

اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 1

شناسه کالا: 821569
شناسه کالا: 821569
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 1
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 1

برند آمریکایی بورلی هیلز پولو کلاب در سال 2018 میلادی ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 1 را به بازار عرضه کرد و تحولی عظیم در صنعت عطرسازی ایجاد نمود . این برند با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت، عطر و ادکلن زنانه با رایحه خاص تولید می‌کند. عطر بورلی هیلز با رایحه اغواگری که دارد یک گزینه مناسب برای بانوان سخت پسند بوده و به خوبی نظر آن‌ها را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید انواع ادکلن‌های برند پولو را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین معتبر خریداری و به صورت روزانه مصرف کنید.

ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 1 شیشه‌ای زیبا و به رنگ پرتقالی دارد. شیشه این عطر به صورت باریک و بلند طراحی شده است و درب نقره‌ای ادکلن به خوبی روی گردن آن سوار شده و ظاهری زیبا به آن بخشیده است. استفاده از رنگ پرتقالی در شیشه این عطر عملکردی بسیار ظریف و هوشمندانه بوده است و نظر افراد را به خود جلب می‌کند. روی شیشه آن نام تجاری برند پولو  و مدل آن با رنگ قرمز هک شده و به چشم می‌خورد. حجم این ادکلن زنانه 100 میل است و سبک بویی مدرنی دارد و برای استفاده در طول روز مناسب است.

 


 

معرفی اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 1

ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 1 رایحه‌ای خنک و طعم شیرینی دارد و حس شادابی و تازگی را به شما می‌بخشد. این عطر یکی از بهترین عطرهای برند پولو است و ماندگاری و قدرت پخش بو متوسطی دارد. از آن جایی که طبع این ادکلن خنک است برای استفاده در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان مناسب است. بنابراین شما می‌توانید از عطر زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 1، در قرارهای کاری و مهمانی‌های روزهای گرم سال استفاده کنید.

هنگامی که این عطر را روی لباس اسپری می‌کنید، ابتدا نت‌های آغازین پرتقال، لیمو و ترنج به مشامتان می‌رسد. این در حالیست که پس از گذشت چند دقیقه نت‌های میانی این عطر را استشمام خواهید کرد. در آخر این عطر زنانه خاص و خوشبو با نت‌های پایانی نعناع هندی، وانیل و عسل روی لباس ماندگار می‌شوند و شما می‌توانید بوی خنک و در عین حال شیرین و ملایم آن را احساس کنید.

این عطر خاص را بسیاری از خانم‌ها دوست دارند. به همین منظور می‌تواند یک انتخاب عالی برای هدیه دادن باشد.

این عطر آکوردهای اصلی گل و مرکبات را داشته و در خانواده بویایی عطرهای گلی و میوه‌ای قرار می‌گیرد. برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده ادکلن زنانه بورلی هیلز پولو کلاب شماره 1 عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: پرتقال، لیمو و ترنج
  • نت‌های میانی: مریم، بنفشه و گاردنیا
  • نت‌های پایانی: نعناع هندی، وانیل و عسل

 


 

نحوه خرید اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 1

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 1
اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 1
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;