در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب میستیک

Polo Club Mystique

شناسه محصول: 822118
شناسه محصول: 822118
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • کشور مبدأ برند : فرانسه
  • حجم : 100ml
  • غلظت عطر : اُدوپرفیوم
  • مناسب برای : بانوان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب میستیک

در سال 2018 میلادی برند آمریکایی بورلی هیلز پولو ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب میستیک را تولید و به بازار جهانی عطر عرضه کرد و موفق شد که در مدت زمان کوتاهی نظر بانوان زیادی را به خود جلب کند. برند بورلی هیلز پولو از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کند و توانسته است انواع عطر و ادکلن زنانه و مردانه را با رایحه‌های منحصر به فردی تولید کند.

عطر و ادکلن بورلی هیلز دارای رایحه گلی بوده و برای بانوانی که به این نوع رایحه‌ها علاقه دارند انتخاب مناسبی است. شما می‌توانید انواع عطرهای برند پولو را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین خریداری و استفاده کنید.

ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب میستیک شیشه‌ای فوق‌العاده زیبا به رنگ بنفش دارد و از بالا به پایین رنگ آن کمرنگ‌تر شده و رو به روشنی می‌رود. همچنین یک درب نقره‌ای روی گردن این ادکلن سوار می‌شود و زیبایی آن را تکمیل می‌کند. رنگ بنفش شیشه این عطر زیبایی آن را چندین برابر کرده و جلوه خاصی به میز آرایشی شما می‌بخشد. روی شیشه آن نام تجاری برند پولو و همچنین مدل آن به رنگ نقره‌ای طراحی شده و به چشم می‌خورد.

حجم این ادکلن زنانه 100 میل بوده و سبک بویی مدرنی دارد و برای استفاده در طول روز مناسب است. افراد در هر ساعتی از شبانه‌روز جهت حضور در مهمانی‌ها و جلسات کاری می‌توانند از این عطر بهره بگیرند.


معرفی اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب میستیک

ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب میستیک رایحه‌ای معتدل و طعم ملایم و شیرینی دارد. به همین دلیل با یک اسپری کوچک از این عطر روی لباس یا بدن احساس نشاط و تازگی به شما القا می‌شود. رایحه منحصر به فرد این عطر موجب شده تا حس بویایی مخاطبین شما تحریک شود و همیشه در خاطرشان ماندگار شوید.

علاوه بر ویژگی‌های بالا این ادکلن ماندگاری متوسط و قدرت پخش بو بسیار بالایی دارد. به دلیل آن که طبع ادکلن بورلی هیلز پولو کلاب میستیک معتدل است برای استفاده در تمام فصول مناسب خواهد بود. این عطر آکوردهای اصلی مرکبات و گل را داشته و در خانواده بویایی عطرهای گلی قرار دارد. برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده عطر و ادکلن بورلی هیلز پولو کلاب میستیک عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: بهار نارنج، پوست لیمو و پرتقال
  • نت‌های میانی: یاس تاهیتی، نرولی و گل‌های سفید
  • نت‌های پایانی: نعناع هندی، خزه اوک موس

نت‌های به کار رفته شده در این عطر موجب شده تا همه افراد به خصوص بانوان سخت‌پسند و خوش‌سلیقه نیز آن را دوست داشته باشند. به همین خاطر عطر زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب میستیک می‌تواند یک انتخاب عالی و فوق‌العاده برای شما باشد.

نحوه خرید اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب میستیک

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. اگر به دنبال خرید یک عطر با قدرت پخش بالا و متوسط هستید، اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب میستیک یک انتخاب عالی برای شماست.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس