در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب پشن

Polo Club Passion

شناسه محصول: 822507
شناسه محصول: 822507
آماده ارسال
2,423,000
2,156,470 تومان 266,530 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • کشور مبدأ برند : فرانسه
  • حجم : 100ml
  • غلظت عطر : اُدوپرفیوم
  • مناسب برای : بانوان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب پشن

در سال 2018 میلادی برند آمریکایی بورلی هیلز پولو کلاب، از ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب پشن رونمایی و آن را به بازار مد و فشن عرضه کرد. این برند در ساخت ادکلن‌های خود از مواد اولیه با کیفیت و همچنین بهترین تکنولوژی روز دنیا استفاده و عطر و ادکلن زنانه با رایحه اغواگر و خاص تولید می‌کند. عطر بورلی هیلز یک انتخاب مناسب برای بانوانی است که سخت پسند بوده و از هر نوع رایحه‌ای خوششان نمی‌آید. شما می‌توانید انواع عطر و ادکلن‌های برند پولو را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین معتبر خریداری و مصرف کنید.

طراحی شیشه ادکلن زنانه بورلی هیلز پولو کلاب پشن ساده و در عین حال کاملا شیک و خاص است. رنگ صورتی به کار گرفته شده در آن ظاهری بسیار لطیف و زنانه به آن بخشیده است. رنگ شیشه عطر از بخش بالایی آن به تدریج به سمت پایین کمرنگ شده و به رنگ سفید نزدیک می‌شود و روی آن نام تجاری برند پولو همراه با مدل عطر به رنگ نقره‌ای هک شده است. این عطر در حجم 100 میل موجود بوده و سبک بویی مدرن دارد و برای استفاده در طول روز بسیار گزینه مناسبی است.


معرفی اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب پشن

ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب پشن رایحه‌ای خاص و اغواگر دارد و حس شادابی و تازگی را به شما می‌بخشد. این عطر ماندگاری متوسط و قدرت پخش بو زیادی دارد. از سویی دیگر طبع معتدل و طعم شیرین و ملایم آن موجب شده است که برای استفاده در تمام فصول سال مناسب باشد. به همین منظور شما می‌توانید از اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب پشن در هر مهمانی، ملاقات کاری، باشگاه و... استفاده کنید.

این عطر با نت‌های آغازین انگور فرنگی سیاه، سرخالو و میوه‌های قرمز شروع می‌شود و پس از چند دقیقه نت‌های میانی این عطر خوش بو و فوق‌العاده خاص که رایحه گل رز و نت‌های دریایی دارد به مشام شما می‌رسد. عطر زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب پشن با نت‌های پایانی چوب صندل، مشک و نعناع هندی روی لباس شما ماندگار می‌مانند و تمام می‌شوند.  

این عطر آکوردهای اصلی میوه، گل و چوب را داشته و در خانواده بویایی عطرهای گلی و شیپر قرار دارد. برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده ادکلن زنانه بورلی هیلز پولو کلاب پشن عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: انگور فرنگی سیاه، سرخالو و میوه‌های قرمز
  • نت‌های میانی: گل رز، گل صد تومانی و نت‌های دریایی
  • نت‌های پایانی: چوب صندل، مشک و نعناع هندی

این عطر ویژگی‌های ظاهری و همچنین عطر فوق‌العاده عالی و خاصی دارد. به همین منظور می‌تواند یک انتخاب عالی برای هدیه به دوستان، آشنایان و همسر باشد. بنابراین اگر شما هم در روز تولد عزیزانتان به دنبال یک هدیه خاص و خوشحال‌کننده هستید، اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب پشن فراموش نکنید.


نحوه خرید اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب پشن

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس