0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Polo Club Challenge

اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب چلنج

شناسه کالا: 822117
شناسه کالا: 822117
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب چلنج
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب چلنج

برند آمریکایی بورلی هیلز پولو کلاب در سال 2018 میلادی، از ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب چلنج رونمایی کرد و آن را به بازار عرضه نمود. این برند آمریکایی از مواد اولیه با کیفیت و همچنین تکنولوژی روز دنیا در ساخت ادکلن‌های خود بهره گرفته است و عطر و ادکلن زنانه با رایحه مجذوب‌کننده تولید می‌کند. عطر بورلی هیلز یک گزینه مناسب برای بانوانی است که رایحه‌های خاص و اغواگر می‌پسندند. شما می‌توانید انواع عطر و ادکلن‌های برند پولو را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین معتبر سطح شهر خریداری و استفاده کنید.

طراحی شیشه این عطر بسیار خاص بوده و با رنگ طلایی خود درخشش بسیار بالایی دارد و جلوه زیبایی به میز آرایشی شما می‌بخشد. مایع عطر درون شیشه به طور کامل قابل رویت بوده و نام تجاری برند پولو به رنگ نقره‌ای روی آن درج شده است. این ادکلن در حجم 100 میل در بازار موجود و سبک بویایی مدرن دارد و برای استفاده در طول شب گزینه مناسبی است. برند بورلی هیلز پولو سلیقه‌های مختلف را در نظر می‌گیرد و عطرهایی با رایحه‌های بویی متفاوت تولید می‌کند.

 


  

معرفی اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب چلنج

ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب چلنج رایحه‌ای ویژه و خوشبو دارد و حس شادابی و سر زندگی را به شما هدیه می‌دهد. این ادکلن ماندگاری زیاد و قدرت پخش بو متوسطی دارد. به همین منظور شما تنها با یک اسپری کوچک از این عطر روی لباس می‌توانید در طول روز (24 ساعت شبانه‌روز) بوی فوق‌العاده و خوبی بدهید. بنابراین اگر به دنبال یک عطر جهت تکمیل استایل خیلی خاص خود هستید، اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب چلنج یک انتخاب عالی برای شماست.

همانطور که در قسمت بالا مطالعه کردید، این عطر زنانه سبک مدرنی دارد. به همین منظور خانم‌های باجسارت، جوان و خوش سلیقه و خاص از آن استفاده می‌کنند.

 همچنین طبع گرم و طعم شیرین و شرقی داشته که برای استفاده در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان مناسب است. بنابراین شما در جلسات کاری، ملاقات دوستانه و قرارهای خاص خود در شب‌های سرد سال می‌توانید از این عطر خاص استفاده کنید و همه را به خود جذب نمایید.

این عطر با نت‌های آغازین نعناع، فلفل صورتی و شکلات آغاز می‌شود و پس از مدتی روی لباس عطر بهار نارنج، بنفشه و مریم را استشمام خواهید کرد. در نهایت عطر زنانه بورلی هیلز پولو کلاب چلنج با نت‌های پایانی وانیل، نعناع هندی، دانه تونکا و مشک روی لباس ماندگار می‌شود.

 این عطر رایحه آکوردهای اصلی گل و وانیل دارد و در خانواده بویایی عطرهای گلی و شرقی قرار گرفته است. برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده ادکلن زنانه بورلی هیلز پولو کلاب چلنج عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: نعناع، فلفل صورتی و شکلات
  • نت‌های میانی: بهار نارنج، بنفشه و مریم
  • نت‌های پایانی، وانیل، نعناع هندی، دانه تونکا و مشک

 


 

نحوه خرید اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب چلنج

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب چلنج
اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب چلنج
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;