0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Ancienne

اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل آنسیان

شناسه کالا: 822454
شناسه کالا: 822454
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل آنسیان
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل آنسیان

عطر و ادکلن زنانه دیوان در سال 2022 ساخته و به بازار عرضه شد. این عطر ساخت کشور ایران بوده و محصولات آن تماما الهام گرفته از داستان‌های اساطیری است و فرهنگ و تمدن نقش اصلی را در طراحی این عطر و ادکلن ایفا می‌کند. این شرکت با تولید عطر و ادکلن زنانه خاص توانسته در مدت زمان کوتاه طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. 

این عطر دارای یک بسته‌بندی بسیار شیک و شیشه خاص و منحصر به فردی است. رنگ شفاف و عسلی شیشه عطر زنانه دیوان مدل آنسیان موجب شده تا نظر بسیاری از خانم‌ها به آن جلب شود. درب مشکی که روی شیشه عطر قرار گرفته جذابیت رنگ عسلی مایع درون عطر را دو برابر کرده است. به همین منظور اگر شما هم به دنبال یک عطر بسیار خاص و فوق‌العاده عالی برای همسر خودتان هستید، هرگز  اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل آنسیان را فراموش نکنید. 

برای خرید عطر و ادکلن زنانه دیوان می‌توانید از طریق یک داروخانه آنلاین یا فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی اقدام کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با نت‌های منحصر به فرد و رایحه فوق‌العاده این عطر بیشتر آشنا کنیم. 

 


 

معرفی اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل آنسیان

عطر و ادکلن زنانه دیوان مدل آنسیان ماندگاری زیاد و قدرت پخش متوسطی دارد. به همین منظور تنها با یک اسپری از این ادکلن روی لباس، کل روز را خوشبو خواهید بود. سبک کلاسیک این عطر موجب شده تا بانوان بتوانند از آن در موقعیت‌های رسمی، جلسات کاری مهم و مهمانی‌های خاص استفاده کنند. بنابراین اگر برای تکمیل شدن استایل کلاسیک خود به دنبال یک ادکلن عالی و فوق‌العاده هستید، این عطر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. 

آکوردهای اصلی به کار گرفته شده در این عطر چوب و وانیل است. طبع گرم و طعم تند و شیرین ادکلن زنانه دیوان مدل آنیسان موجب شده تا این عطر منحصر به فرد مناسب شب و روزهای سرد سال مانند زمستان باشد. اگر برای مجذوبیت بیشتر در ایام سرد سال به دنبال یک رایحه وانیلی هستید، اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل آنسیان بهترین انتخاب برای شماست.

خانواده بویایی این عطر چوبی و اشتها برانگیز است و شما را در خاطرات دوستان و همکارانتان ماندگار می‌کند. بنابراین با یک اسپری کوچک از این عطر می‌توانید جذابیت و استایل فوق‌العاده خود را به رخ بقیه بکشید. 

آنسین در زبان فرانسوی به معنای کهن و این هنر برند دیوان است که از تلفیق طرحی کهن و خاطراتی از طبیعت ناب، اثری جاودان و منحصر به فرد تولید کرده است. علاقه‌مندان به رایحه گرم و چوبی می‌توانند از این عطر همیشه استفاده کنند. این عطر قطعا می‌تواند یک هدیه ارزنده برای بانوانی باشد که به اصالت، هنر، تاریخ و فرهنگ علاقه‌‌مندند و اهمیت می‌دهند. 

نت‌های فوق‌العاده خاص و منحصر به فردی در این این عطر به کار گرفته شده است که برخی از آنها عبارتند از: 

·        نت‌های آغازین: میخک

·        نت‌های میانی: چوب سرو، وتیور، چوب گایاک، چوب صندل، رز

·        نت‌های پایانی: وانیل، عنبر، مشک

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل آنسیان

برای خرید اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل آنسیان می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

 

اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل آنسیان
اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل آنسیان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;