0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Liberte Pour Femme

اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لیبرت

شناسه کالا: 822984
شناسه کالا: 822984
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
1740000
19 %
قیمت:
1,409,400 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لیبرت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لیبرت

عطر زنانه دیوان مدل لیبرت یکی از عطرهای بسیار خاص و خوش رایحه‌ای است که در حجم 50 میل در سال 2022 تولید و به بازار عرضه شد. این عطر محصولی از یک برند ایران به نام دیوان بوده که در زمینه تولید عطر و ادکلن زنانه چند سالی در حال فعالیت است. عطر و ادکلن زنانه دیوان در اغلب موارد خاص و فوق‌العاده هستند. برند دیوان این بار عطر و ادکلن مدل لیبرت خود را با مضمون شعر و آزادی در قالب یک رایحه فوق‌العاده تولید و پیشکش شما کرده است. 

برند دیوان عطر زنانه مدل لیبرت خود را با مفهوم و مضمون آزادی به رایحه‌ای چوبی و گلی تولید کرده است تا خانم‌های خاص‌پسند و خوش سلیقه بتوانند از آن استفاده کنند و بدرخشند. با خرید این عطر زنانه فوق‌العاده برند دیوان می‌توانید بار دیگر بر بال‌های روایح خاص و خوشبو بنشینید و بر بلندای آسمان آبی عواطف و احساسات سفر کنید. این عطر از نت‌های بسیار خاص و ویژه‌ای گرفته شده که در ادامه به طور کامل با آنها آشنا خواهید شد. 

این مدل از عطر دیوان بسته‌بندی و شیشه فوق‌العاده خاص و زیبایی دارد که می‌تواند برای هدیه دادن بسیار مناسب و خاص باشد. شیشه این محصول کاملا شفاف بوده و مایع آبی و طوسی آن کاملا درون شیشه مشخص است. نوشته‌های نستعلیق گوشه شیشه و روی جعبه این عطر همه چیز را تکمیل و زیباتر کرده است. برای خرید یک هدیه خاص به همسر خود می‌توانید اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لیبرت را فراموش نکنید. برای خرید می‌توانید از طریق فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی معتبر یا یک داروخانه آنلاین اقدام کنید.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لیبرت

اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لیبرت با سبک مدرن یک انتخاب بی‌نظیر در طول روز است. شما با بهره از این عطر می‌توانید همیشه خاص و مدرن به نظر برسید و جذابیت خود را دو برابر کنید. این عطر دارای طبع خنک و طعم گلی و میوه‌ای است. به همین منظور شما از آن در روزهای گرم سال به ویژه تابستان و بهار می‌توانید استفاده کنید و یک انتخاب عالی و درست داشته باشید. قدرت پخش و ماندگاری عطر و ادکلن زنانه دیوان متوسط بوده و شما در طول روز بوی بسیار خوبی خواهید داشت. برای آنکه این عطر قدرت پخش و ماندگاری قابل قبولی داشته باشد، بهتر است آن را از فاصله 10 تا 15 سانتی‌متری روی لباس یا بدن خود اسپری کنید. آکوردهای اصلی این عطر چوب و میوه است و از در دسته خانواده بویایی چوبی و گل قرار دارد. 

برخی از نت‌های فوق‌العاده و منحصر به فرد این عطر عبارتند از:

نت‌های آغازین: لیموی یخ زده، زعفران، میوه‌های گرمسیری

نت‌های میانی: چوب سرو، پاپیروس، نعنای هندی

نت‌های پایانی: چوب کهربا، عنبر، مشک

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لیبرت

برای خرید اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لیبرت می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. اگر به دنبال یک عطر خاص با رایحه اغواگر هستید، خرید این مدل از عطر و ادکلن زنانه دیوان را فراموش نکنید.

 

 

اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لیبرت
اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لیبرت
تخفیف:
1740000
19 %
قیمت:
1,409,400 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;