0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

La Fidelite

اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل ل فیدلیته

شناسه کالا: 820457
شناسه کالا: 820457
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
2180000
21 %
قیمت:
1,722,200 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل ل فیدلیته
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل ل فیدلیته

عطر و ادکلن با حس افراد به صورت مستقیم در ارتباط است. به همین منظور با زدن یک عطر خوب همیشه در ذهن مخاطبین خود ماندگار می‌شوید و همه آنها شما را یک فرد با پرستیژ، خوش‌پوش و خوش استایل می‌پندارند. بنابراین انتخاب یک عطر خاص و فوق‌العاده موجب جذابیت بیشتر شما می‌شود. برند دیوان یک برند ایرانی است که عطر و ادکلن زنانه و مردانه خاص و منحصر به فردی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. عطر و ادکلن زنانه دیوان رایحه بسیار خاص و دلنشینی دارند. به همین منظور بسیاری از بانوان به این عطر علاقه‌مند هستند. 

اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل ل فیدلیته یکی از مدل‌های بسیار خاص برند دیوان است. چرا که این عطر دارای یک بسته‌بندی فوق‌العاده خاص و زیباست. از این رو شما می‌توانید آن را به عنوان یک هدیه خاص و ارزشمند به همسر خود در ایام مهم هدیه دهید. روی شیشه این عطر با فونت بسیار زیبا و خاص شعر بسیار معروف حافظ شیرازی  "صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم" ثبت شده است. اولین چیزی که قبل از بوییدن این عطر افراد را به خود جلب می‌کند، شیشه و بسته‌بندی منحصر به فرد این عطر است. این بیت از غزل زیبای لسان الغیب، بر روی بطری لا فیدلیت حک شده و با رنگ طلایی مزین گشته است.

برای خرید عطر و ادکلن زنانه دیوان شما می‌توانید از طریق فروشگاه‌های لوازم آرایشی معتبر یا داروخانه آنلاین اقدام کنید. بنابراین اگر قصد خرید دارید به راحتی و بدون هیچگونه دغدغه این عطر را می‌توانید به صورت آنلاین سفارش و درب منزل تحویل بگیرید.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل ل فیدلیته

اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل ل فیدلیته عطری از برند دیوان است که در سال 2019 تولید و به بازار عرضه گردید. این عطر مناسب تمام بانوان خوش‌سلیقه و سخت‌پسند است. در حقیقت این عطر همانند امضای شخصی افراد می‌ماند و آنها را در بین دوستان و آشنایان منحصر به فرد می‌کند. این برند با طراحی بسیار خاص و ارائه مجموعه عطر و ادکلن زنانه دیوان توانسته قدرت، صلابت و اصالت هنر و تمدن ایرانی را مورد ستایش قرار دهد و به نمایش بگذارد. 

قدرت پخش متوسط و ماندگاری بالای این عطر خوشبو موجب شده تا همیشه در ایام روز خوشبو در مهمان‌ها و جلسات کاری بدرخشید. طبع گرم و طعم شیرین، این عطر را برای استفاده در شب و ایام سرد سال مانند زمستان مناسب کرده است. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک عطر گرم و شیرین در ایام سرد هستید، اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل ل فیدلیته بهترین انتخاب برای شماست.

سبک عطر زنانه دیوان مدل ل فیدلیته اسپرت بوده و شما در هر موقعیت مکانی و با هر استایلی می‌توانید از آن استفاده کنید. در حقیقت این عطر در هر حالتی تکمیل‌کننده استایل بسیار زیبای شماست.

در ساخت عطر و ادکلن زنانه دیوان از نت‌های منحصر به فرد و خاصی بهره می‌گیرند. به طور کلی نت‌های اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل ل فیدلیته عبارتند از:

·        نت‌های آغازین: فلفل صورتی، شکوفه پرتقال، گلابی

·        نت‌های میانی: قهوه، گل یاسمین، بادام تلخ، شیرین بیان

·        نت‌های پایانی: وانیل، نعناع هندی، سرو، چوب کشمیر

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل ل فیدلیته

برای خرید اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل ل فیدلیته می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. 

 

 

اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل ل فیدلیته
اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل ل فیدلیته
تخفیف:
2180000
21 %
قیمت:
1,722,200 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;