0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Fantasy

اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل فنتسی

شناسه کالا: 825119
شناسه کالا: 825119
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
2750000
21 %
قیمت:
2,172,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل فنتسی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل فنتسی

اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل فنتسی (FANTASY) یکی از عطرهای فوق‌العاده خوش عطر و بو است که بانوان بسیار زیادی به دنبال خرید این عطر هستند. این عطر در سال 2023 توسط برند رزتا هریس تولید و به بازار در بسته‌بندی کرم رنگ عرضه شد. طراحی شیشه شکیل و ساده این عطر در کنار درب فوق‌العاده آن موجب شده تا این محصول یک انتخاب عالی برای هدیه دادن محسوب شود. بنابراین اگر شما هم قصد خرید یا هدیه دادن عطر به همسر خود را دارید، روی عطر زنانه رزتا هریس مدل فنتسی فکر کنید. بانوان پس از زدن این عطر روی لباس یا بدن احساس طراوت و دلپذیری کرده و سایرین را به خود جذب می‌کنند.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل فنتسی

اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل فنتسی (FANTASY) در سال 2023 در حجم 100 میل به بازار عرضه گردید و بانوان بسیار زیادی را در همین مدت زمان کوتاه شیفته و طرفدار خود نمود. عطر و ادکلن زنانه رزتا هریس زنانگی و ظرافت را برجسته می‌کند و در عین حال اغواگر و الهام‌بخش هستند. این عطر با غلظت اُدوپرفیوم تولید و به بازار عرضه می‌شود. در نتیجه ماندگاری متوسط و قدرت پخش بوی بالایی دارد. به همین منظور شما تنها به یک اسپری روی بدن یا لباس، خط بوی فوق‌العاده‌ای از خود در هر محیطی به جای می‌گذارید. 

طعم شیرین و ملایم و همچنین طبع خنک این عطر، آن را برای روزهای گرم سال مناسب کرده است. بنابراین شما می‌توانید در فصول گرم مانند تابستان یا بهار از این عطر بهره بگیرید و استفاده کنید. انتخاب یک عطر مناسب برای فصول گرم یا سرد سال، هوشمندی و خاص بودن شما را به رخ دیگران می‌کشد. 

سبک کلاسیک این محصول موجب شده تا بانوان بتوانند از آن در مهمانی‌های رسمی و جلسات یا ملاقات‌های کاری مهم نیز استفاده کنند. در حقیقت کلاسیک بودن سبک این عطر همه چیز را برای استایل رسمی و زنانه شما کامل می‌کند. 

این عطر از خانواده بویایی گلی و مشکی بوده و برگرفته از آکوردهای اصلی گل و مشک است. بنابراین پس از اسپری کردن این عطر روی لباس و بدن، پس از گذشت مدت زمان کوتاه بوی مشک و عنبر ماندگار می‌شود. 

برخی نت‌های به کار گرفته شده در این عطر به شرح زیر است:

·        نت‌های آغازین: نت‌های دریایی، برگاموت، رز

·        نت‌های میانی: گل هیبیسکوس، لی لی

·        نت‌های پایانی: انبه، مشک، عنبر

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل فنتسی

همانطور که در بالا مطالعه کردید؛ این عطر یک گزینه مناسب برای هدیه دادن به بانوان خوش سلیقه و خوش استایل است. همچنین اگر شما به عنوان یک بانو به دنبال یک عطر با رایحه بوی مشک و عنبر هستید، اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل فنتسی بهترین انتخاب برایتان محسوب می‌شود. برای خرید و تهیه این عطر می‌توانید همین حالا به فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا مراجعه کنید. با خرید و ثبت سفارش این عطر می‌توانید آن را در مدت زمان کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. 

 

 

اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل فنتسی
اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل فنتسی
تخفیف:
2750000
21 %
قیمت:
2,172,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;