0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Le Tout Paris

اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل لُ تو پقی

شناسه کالا: 821321
شناسه کالا: 821321
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل لُ تو پقی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل لُ تو پقی

برند رزتا هریس برگرفته از داستان پاریس پس از جنگ جهانی دوم است. پس از این جنگ مردان و زنان در تلاش برای شکوفا شدن دوباره و رنگ و بوی تازه بخشیدن به زندگی خود بودند. شهر پاریس نیز به خودی خود در تلاش است تا جایگاه زیباترین شهر جهان را پس از جنگ به خود لقب دهد. در حقیقت عطر و ادکلن‌های تولید برند رزتا هریس نماد آغاز یک دوران نوگرایی، زیبایی، دوستی و امید است. اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل لُ تو پقی (LE TOUT PARIS EDP W ROSSETA HARISS) یک مدل بسیار خاص و ویژه از این عطر است که در سال 2021 به بازار عطر و ادکلن جهانی راه پیدا کرد و در همین مدت زمان کوتاه توانست توجه بسیاری از بانوان خوش سلیقه و سخت‌پسند را به خود جذب کند.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل لُ تو پقی

اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل لُ تو پقی (LE TOUT PARIS EDP W ROSSETA HARISS) در حجم 180 میل در بسته‌بندی بسیار زیبا و شیک به رنگ بنفش فوق‌العاده زیبا تولید و به بازار عرضه می‌گردد. به همین منظور این نمونه از عطر و ادکلن زنانه، مقرون به صرفه بوده و شما می‌توانید برای مدت زمان طولانی از آن بهره بگیرید. با توجه به بسته‌بندی خاص، عطر زنانه رزتا هریس مدل تو پقی یک انتخاب عالی برای هدیه دادن است. 

این محصول با غلظت اُدو پرفیوم تولید و به بازار عرضه می‌شود. به همین منظور قدرت پخش و ماندگاری متوسطی دارد و شما تنها با یک اسپری کوچک روی لباس یا بدن در طول روز می‌توانید خوش عطر و بو بمانید. 

طبع گرم و طعم شیرین شیرین و ملایم این عطر، مناسب شب‌های سرد سال است. به همین دلیل خانم‌های با سلیقه و خاص‌پسند در فصول سرد سال می‌توانند از این عطر بهره بگیرند و جذابیت خودشان را چندین برابر کنند. 

سبک مدرن اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل لُ تو پقی، این محصول را برای مصرف روزانه و همچنین حضور در مهمانی‌ها و قرارهای کاری رسمی و غیررسمی مناسب کرده است. بنابراین شما در ایام سرد سال هر روز می‌توانید از این عطر خوش رایحه بهره بگیرید و همیشه خاص بدرخشید. 

این عطر از خانواده گلی و میوه‌ای بوده و برگرفته از آکوردهای اصلی مرکبات، گل و وانیل است. بنابراین شما با اسپری این عطر روی لباس در نهایت بوی کارامل و وانیل را احساس خواهید کرد.

برخی از نت‌های به کار رفته شده در این عطر عبارتند از:

·        نت‌های آغازین: توت‌های وحشی، نارنگی، پرتقال

·        نت‌های میانی: پیچ امین الدوله، گاردنیا، یاسمن

·        نت‌های پایانی: کارامل، وانیل، عنبر، چوب صندل

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل لُ تو پقی

اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل لُ تو پقی یک عطر زنانه خاص و فوق‌العاده است که بسیاری از خانم‌های با سلیقه و خاص‌پسند از آن استفاده می‌کنند. این عطر می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما در طی روز باشد. بنابراین اگر عاشق بوی وانیل، کارامل، عنبر و چوب صندل هستید، این محصول بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای خرید این محصول تنها کافیست به فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا مراجعه کنید. 

 

 

اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل لُ تو پقی
اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل لُ تو پقی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;