0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Artemis

اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل آرتمیس

شناسه کالا: 818390
شناسه کالا: 818390
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل آرتمیس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدوپرفیوم زنانه رزتا هریس مدل آرتمیس

اُدوپرفیوم زنانه رزتا هریس در سال 2021 میلادی توسط خانه مد Rosseta Harris به بازار جهانی عطر معرفی شد. نت‌های به کار گرفته شده در این عطر بسیار خاص هستند و رایحه‌ای اغواگر و سرمست‌کننده به آن بخشیده‌اند. به همین جهت این محصول برای بانوانی که سخت‌پسند بوده و به دنبال آن هستند که رد بویی از خود به جای بگذارند، مناسب است. طراحی شیشه این ادکلن بسیار ساده و شیک بوده و درب گوی شکل آن ظاهر زیبای آن را تکمیل کرده است. در قسمت جلویی شیشه آن نام برند را هک کرده‌اند. حجم اُدوپرفیوم رزتا هریس 180 میل است و به همین جهت دوام بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید انواع عطر و ادکلن زنانه این برند را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر سفارش دهید.

 


 

معرفی اُدوپرفیوم زنانه رزتا هریس مدل آرتمیس

اُدوپرفیوم زنانه رزتا هریس مدل آرتمیس رایحه‌ای میوه‌ای دارد و در اولین پاف بعد از استفاده، طعم گلی و شیرین آن را متوجه خواهید شد. طبع خنک ادکلن رزتا هریس، آن را برای استفاده در روزهای گرم سال مناسب کرده است و حس خنکی و شادابی به شما القا می‌کند. در حقیقت انتخاب یک عطر و ادکلن زنانه مناسب فصل موجب می‌شود تا همه افراد سطح هوشمندی و خوش استایلی شما را متوجه شوند.

عطر آرتمیس سبک بویی مدرن دارد و بهترین زمان استفاده از آن در طول روز است. آکوردهای اصلی میوه و کارامل موجود در ترکیبات آن، موجب می‌شود تا در هر جمعی نظر افراد به سوی شما جلب شود و میزان جذابیت و قدرتتان را افزایش می‌دهد. اگر می‌خواهید خاص باشید، این عطر بدون شک انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده اُدوپرفیوم زنانه رزتا هریس مدل آرتمیس به شرح زیر است:

  • نت‌های آغازین: ترنج، انگور فرنگی، نارنگی 
  • نت‌های میانی: یاس، رز، شکوفه‌های پرتغال، کارامل، عنبر
  • نت‌های پایانی: مشک، تمشک

 


 

نحوه خرید اُدوپرفیوم زنانه رزتا هریس مدل آرتمیس

در روزهای گرم سال تمامی افراد به دنبال عطری با طبع خنک هستند تا حس طراوت و تمیزی را به آن‌ها ببخشد. اگر شما هم به دنبال عطری با رایحه میوه‌ای و در عین حال خنک هستید، اُدوپرفیوم زنانه رزتا هریس مدل آرتمیس بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

طعم گلی و شیرین این عطر بسیار اغواگر و مجذوب‌کننده است و برای مدت طولانی در خاطره‌ها باقی می‌ماند. شما می‌توانید انواع عطر و ادکلن زنانه برند رزتا هریس را از سایت داروخانه آنلاین صبا خریداری کرده و در طول روز استفاده کنید. بعد از ثبت سفارش، محصول شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط پیک فروشگاه درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

 

 

اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل آرتمیس
اُدو پرفیوم زنانه رزتا هریس مدل آرتمیس
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;