0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Abricot

اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل ابریکوت

شناسه کالا: 817968
شناسه کالا: 817968
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل ابریکوت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ادکلن زنانه لارسی لوان مدل ابریکوت در سال 2020 میلادی به بازار عرضه شده است. لارسی لوان یکی از برندهای به نام ایرانی است که در عرصه تولید عطر و ادکلن زنانه فعالیت دارد. این برند از دانش و تکنولوژی به روزی در زمینه تولید عطر بهره‌مند است و با استفاده از ترکیبات اولیه با کیفیت، عطرهایی با رایحه مجذوب‌کننده تولید می‌کند.

شما می‌توانید این ادکلن را از تمامی فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین خریداری و استفاده کنید.

ادکلن زنانه لارسی لوان مدل ابریکوت دارای طراحی خاص و شیکی است و در حجم 100 میل در بازار وجود دارد. این ادکلن از قدرت پخش بو بالایی برخوردار است و به خوبی نظر اطرافیان را به خود جلب می‌کند. روی شیشه این عطر نام تجاری برند لارسی لوان به رنگ طلایی هک شده است. این ادکلن ماندگاری متوسطی داشته و طبع معتدل و طعم گلی و شیرینی دارد.

این عطر سبک بویی مدرنی داشته و در تمام ساعات روز می‌توان از آن استفاده کرد. برند لارسی لوان، تمامی سلیقه‌های بویایی را در نظر گرفته است و عطرهای زنانه‌ای با گروه بویایی متنوع تولید و به بازار عرضه کرده است.

 


 

معرفی اُدوپرفیوم زنانه لارسی لوان مدل ابریکوت

اُدوپرفیوم زنانه لارسی لوان مدل ابریکوت یکی از عطرهای زنانه خاص این برند است و برای استفاده در فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. رایحه ادکلن زنانه لارسی لوان دارای آکوردهای اصلی گل و وانیل است و در خانواده بویایی عطرهای گلی و شرقی قرار داد. این عطر برای شرکت در مهمانی‌ها، قرارهای کاری، روزهای دانشگاهی و... می‌تواند یک انتخاب عالی و منحصر به فرد باشد.

اگر به دنبال خرید یک عطر خاص یا یک هدیه ویژه و منحصر به فرد با رایحه‌ای ماندگار و طولانی مدت هستید، اُدوپرفیوم زنانه لارسی لوان مدل ابریکوت می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

با یک اسپری کوچک از این عطر بوی نعنای هندی، زنبق، درخت سرو در ابتدای امر در فضا می‌پیچد که شاید هر مخاطبی را در استشمام اول به خود جذب کند. این در حالیست که پس از گذشت مدت زمان کوتاهی شما رایحه وانیل، مشک و بوته استیراکس را روی بدن یا پیراهن خود احساس می‌کنید.

به طور کلی به دلیل آنکه آکورد اصلی این عطر گل و وانیل است شما حس ناب وانیل را دائما استشمام خواهید کرد. برای همیشه خوشبو بودن می‌توانید این عطر در کیف دوشی خود بگذارید و قبل از مهمانی‌ها، ملاقات کاری، جلسات مهم و... به لباس خود بزنید.

ماندگاری متوسط و قدرت پخش بالا در کنار قیمت مناسب و مقرون به صرفه این عطر موجب شده تا انتخاب هر خانم خوش سلیقه‌ای باشد.

برخی از نت‌های به کار گرفته شده در ادکلن زنانه لارسی لوان مدل ابریکوت عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: نعناع هندی، زنبق، درخت سرو
  • نت‌های میانی: گل میخک، گل لادن، بنزوئین
  • نت‌های پایانی: وانیل، مشک، بوته استیراکس

 

نحوه خرید اُدوپرفیوم زنانه لارسی لوان مدل ابریکوت

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. 

 

اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل ابریکوت
اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل ابریکوت
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;