0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Stream

اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل استریم

شناسه کالا: 823988
شناسه کالا: 823988
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
2,500,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل استریم
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

خرید یک عطر مناسب همیشه کار به نسبت سخت و دشواری است. اما برای آنکه بتوانید تصمیم‌گیری درستی داشته باشید و یک عطر مناسب با فصل و خودتان را پیدا کنید، باید ابتدا مشخصات یک عطر را کاملا بدانید یا از فروشنده بپرسید. تنوع عطر و ادکلن زنانه در بازار بسیار زیاد است. به همین منظور شما باید به خوبی برای خرید، علایق خود را بدانید و بر آن اساس بهترین انتخاب را داشته باشید. ادو پرفیوم زنانه لارسی مدل استریم Larsi Luan Stream For Women EDP یک انتخاب عالی برای خانم‌های سخت‌پسند است. عطر و ادکلن لارسی لوان ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که در ادامه کاملا درباره آن صحبت خواهیم کرد.

عطر و ادکلن لارسی لوان یک برند ایرانی است که در سال 2023 تولید و به بازار عرضه شد. بسته‎بندی بسیار شکیل و همچنین شیشه طرح‌دار این عطر موجب شده تا خانم‌های بسیار زیادی از دیدن آن به وجد بیایند. بنابراین اگر شما هم به دنبال انتخاب یک هدیه عالی برای همسر، مادر، دختر و... خود هستید، اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل استریم می‌تواند فوق‌العاده باشد.

برای خرید عطر و ادکلن لارسی لوان شما می‌توانید از طریق تمامی لوازم آرایشی‌ها، فروشگاه‌های مجاز، یک داروخانه آنلاین و... اقدام کنید. در ادامه اطلاعات جامع و دقیق‌تری از این عطر را بیان خواهیم کرد.


 

معرفی اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل استریم

اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل استریم یکی از عطرهای زنانه فوق‌العاده عالی با طعم گرم و طعم ادویه‌ای و تند است. بنابراین شما از این عطر می‌توانید در شب‌های سرد سال همانند پاییز و زمستان استفاده کنید. سبک ادو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل استریم کلاسیک بوده که همین امر موجب شده مناسب برای جلسات کاری و شرکت در مراسمات رسمی باشد. قدرت پخش بوی عطر و ادکلن لارسی لوان زیاد و ماندگاری آن متوسط است. بنابراین شما می‌توانید به راحتی با چندین اسپری از این ادکلن، کل روز را بوی بی‌نظیر و فریبنده‌ای بدهید.

رنگ شامپاینی محتویات شیشه این عطر زیبایی بسته‌بندی آن را دو برابر کرده است. خانواده این عطر برگرفته از عنبری و ادویه‌ای است. آکوردهای اصلی این عطر گل، وانیل و مشک بوده و پس از اسپری آن، عطر گلی وانیلی را استشمام خواهید کرد.

شما برای خاص به نظر رسیدن می‌توانید این عطر را همیشه در کیف خود حمل کنید تا قبل از جلسات، مهمانی‌ها، دورهمی‌های دوستانه و... به خود بزنید. بنابراین اگر به دنبال خرید یک عطر خاص هستید، پیشنهاد ما به شما قطعا اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل استریم است.

در ساخت و تولید این عطر از نت‌هایی فوق‌العاده و خاصی بهره گرفته شده که خاص بودن آن را چندین برابر کرده است. برخی از نت‌های اصلی تشکیل‌دهنده اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل استریم عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: بادیان، چای سبز
  • نت‌های میانی: یاسمن، رز بلغاری، شکوفه پرتقال، زنبق، انجیر
  • نت‌های پایانی: مشک، عنبر، چوب صندل، وانیل

 

خرید اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل استریم

برای خرید اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل استریم اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل استریم
اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل استریم
قیمت:
2,500,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;