0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Rainbow

اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل رینبو

شناسه کالا: 823987
شناسه کالا: 823987
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
2900000
21 %
قیمت:
2,291,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل رینبو
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

عطر و ادکلن لارسی لوان یکی از برندهای معروف ایرانی است که به تازگی در سال 2023 تولید و به بازار عرضه شده و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این عطر می‌تواند یک انتخاب عالی برای خانم‌های خوش سلیقه و خاص‌پسند باشد. انتخاب عطر و ادکلن زنانه همیشه کار به نسبت سختی است. به همین منظور شما برای یک انتخاب درست و خاص باید همه ویژگی‌های یک عطر را بدانید.

اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل رینبو یک عطر بسیار خاص با شیشه فوق‌العاده زیباست. ترکیب محتویات زرد و درب زیبای آن، خاص بودن عطر را دو برابر کرده و یک انتخاب عالی برای هدیه دادن است. شما می‌توانید برای خرید این عطر از طریق داروخانه آنلاین و فروشگاه‌های مجاز در سراسر کشور اقدام کنید.


 

معرفی اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل رینبو

عطر و ادکلن لارسی لوان طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد به همین منظور بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه از این عطر استفاده می‌کنند تا همه را مجذوب خود کنند. اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل رینبو Larsi Luan Rainbow For Women EDP دارای 100 میل حجم است و مناسب بانوان خوش سلیقه و خاص‌پسند است. رنگ شامپاینی-طلایی محتویات درون شیشه این عطر جذابیت آن را دو برابر کرده و نظر همه را در نگاه اول به خود جلب می‌کند.

سبک اسپورت عطر و ادکلن لارسی لوان مدل رینبو موجب شده تا شما بتوانید از آن برای حضور در هر مکانی استفاده کنید. طبع معتدل و طعم ملایم و شرقی این عطر باعث شده تا این عطر خوشبو برای استفاده در همه فصول مناسب باشد. به همین منظور اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل رینبو می‌تواند یک انتخاب همیشگی برای خانم‌ها باشد. بنابراین لازم نیست برای هر فصل از سال به دنبال خرید یک عطر خاص باشید.

خانواده بویایی این عطر گلی و شرقی بوده و شما از آن می‌توانید در تمام ساعات شبانه‌روز از آن بهره بگیرید. قدرت پخش بالا و همچنین ماندگاری زیاد این عطر موجب شده تا شما در طول روز بوی خوب و فوق‌العاده بدهید. آکوردهای اصلی اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل رینبو گل و چوب است. به همین دلیل همیشه از این مدل به عنوان یک عطر خاص و بی‌نظیر یاد می‌شود.

این عطر برگرفته از نت‌های بسیار خاص و فوق‌العاده‌ای است. به همین منظور شما تنها با یک اسپری کوچک روی لباس، می‌توانید عطر دلنشینی را احساس کنید. یک عطر زنانه لارسی لوان مدل رینبو در کیف هر خانم خوش ذوق و سلیقه لازم است.

برخی از نت‌های خاص و فوق‌العاده این عطر عبارتست از:

نت‌های آغازی: گل های سفید، نتهای خاکی، تیور، پاچولی

نت‌های میانی: شکوفه پرتقال، یاسمن، رز سفید

نت‌های پایانی: چوب، وانیل، عنبر


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل رینبو

برای خرید اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل رینبو اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. این عطر می‌تواند جذابیت شما را در مهمانی‌، ملاقات دوستانه و کاری دو برابر کند.

اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل رینبو
اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل رینبو
تخفیف:
2900000
21 %
قیمت:
2,291,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;