0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Moonbow

اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل مونبو

شناسه کالا: 823986
شناسه کالا: 823986
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
2500000
21 %
قیمت:
1,975,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل مونبو
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

برند ایرانی لارسی لوان از سال 2020 میلادی در زمینه تولید عطر و ادکلن زنانه فعالیت خود را آغاز کرد و با استفاده از تکنولوژی به روز دنیا و همچنین ترکیبات اولیه مرغوب عطرهایی با رایحه اغواگر تولید و افراد سخت پسند را جذب خود می‌کند.

یکی از عطرهای منحصر به فرد این برند ایرانی، اُدوپرفیوم زنانه لارسی لوان مدل مونبو است که قدرت جذب بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید این ادکلن را از تمامی فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی آنلاین و همچنین داروخانه آنلاین معتبر خریداری و به صورت روزانه استفاده کنید.

طراحی ظاهری ادکلن زنانه لارسی لوان مدل مونبو بسیار ساده و در عین حال شیک است. شیشه این عطر به صورت مکعب مستطیل عمودی طراحی شده و نام محصول روی شیشه آن به رنگ نقره‌ای روی زمینه مشکی هک شده است.

ادکلن زنانه لارسی لوان مونبو در حجم 100 میل به بازار عرضه می‌شود و سبک بویی اسپورت داشته و برای استفاده در طول روز مناسب است. به همین منظور شما می‌توانید از این عطر در همه ایام و حتی در محیط باشگاه و... نیز استفاده کنید. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک رایحه خیلی خاص و دلنشین هستید که برای هر مکانی مناسب باشد، اُدوپرفیوم زنانه لارسی مدل مونبو یک انتخاب عالی و فوق‌العاده خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های مثبت برند لارسی لوان آن است که افراد با سلیقه‌های بویایی متفاوت را در نظر می‌گیرد و عطرهایی با رایحه بویایی متفاوت تولید می‌کند و در دسترس عموم قرار می‌دهد.


 

معرفی اُدوپرفیوم زنانه لارسی لوان مدل مونبو

اُدوپرفیوم زنانه لارسی لوان مدل مونبو دارای رایحه‌ای اغواگر است و به عنوان یکی از خاص‌ترین عطرهای برند لارسی لوان شناخته شده است. این محصول ماندگاری زیاد و همچنین قدرت پخش بو متوسطی دارد. به همین منظور با یک اسپری کوچک روی لباس شما می‌توانید تا ساعت‌ها عطر دلنشین و خوبی در طی روز داشته باشید. از سویی دیگر طبع خنک و طعم ترشی که دارد، آن را برای استفاده در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان مناسب کرده است. رایحه عطر مونبو دارای آکوردهای اصلی میوه و گل بوده و در خانواده بویایی کرمی و مرکباتی قرار دارد. این عطر با نت‌های آغازین ماگنولیا و انگور فرنگی سیاه شروع شده و پس از چند دقیقه رایحه مشک و نارنگی آن به مشام می‌رسد. جالب است که بدانید این عطر با نت پایانی برگاموت و چوب صندل تمام و روی لباس ماندگار می‌شود. بنابراین اگر شما هم دنبال خرید یک عطر خاص برای خود یا هدیه هستید، پیشنهاد ما به شما اُدوپرفیوم زنانه لارسی لوان مدل مونبو است. خاص بودن را با این عطر از برند لارسی لوان می‌توانید تجربه کنید.

برخی از نت‌های به کار گرفته شده در عطر و ادکلن زنانه مونبو عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: ماگنولیا، انگور فرنگی سیاه
  • نت‌های میانی: مشک، نارنگی
  • نت‌های پایانی: برگاموت، چوب صندل

 

نحوه خرید اُدوپرفیوم زنانه لارسی لوان مدل مونبو

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل مونبو
اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل مونبو
تخفیف:
2500000
21 %
قیمت:
1,975,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;