در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اُدو پرفیوم زنانه لارسی لوان مدل گلویینگ

Glowing

شناسه محصول: 817967
شناسه محصول: 817967
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • کشور مبدأ برند : فرانسه
  • حجم : 100ml
  • غلظت عطر : اُدوپرفیوم
  • مناسب برای : بانوان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

از سال 2020 میلادی، برند ایرانی لارسی لوان فعالیت خود را در زمینه تولید عطر و ادکلن زنانه آغاز کرده است. این برند به نام ایرانی با بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از ترکیبات اولیه مرغوب، عطر و ادکلن‌هایی با رایحه مجذوب‌کننده تولید می‌کند. اُدوپرفیوم زنانه لارسی لوان مدل گلویینگ، یکی از عطرهای تولید شده توسط این برند است و با رایحه اغواگری که دارد منجر به جذب افراد می‌شود. شما می‌توانید این محصول را از تمامی فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین معتبر خریداری و استفاده کنید.

عطر و ادکلن لارسی لوان مدل گلویینگ طراحی کاملا ساده و در عین حال شیکی دارد و درب شیشه آن که به صورت سر گوزن است، آن را بسیار خاص و منحصر به فرد کرده است. این ادکلن در حجم 100 میل به بازار عرضه شده و روی شیشه این عطر نام تجاری برند لارسی لوان به رنگ طلایی به چشم می‌خورد. این ادکلن سبک بویی کلاسیک داشته و برای استفاده در طول شب مناسب است. یکی از شاخصه‌های برند لارسی لوان این است که تمامی سلیقه‌های بویایی را در نظر می‌گیرد و عطرهای زنانه‌ای با گروه بویایی متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌کند.


معرفی اُدوپرفیوم زنانه لارسی لوان مدل گلویینگ

اُدوپرفیوم زنانه لارسی لوان مدل گلویینگ یکی از خاص‌ترین عطرهای این برند است و ماندگاری زیاد و قدرت پخش بوی متوسطی دارد. این ادکلن طبع گرم و طعم شیرینی دارد و برای استفاده در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان مناسب است. همچنین شما از این عطر می‌توانید در مهمانی‌ها و ملاقات شبانه خود نیز بهره بگیرید و همه را مجذوب خود کنید.

عطر زنانه لارسی لوان مدل گلویینگ یکی از خاص‌ترین عطرهای طبع گرم این برند بوده که یک انتخاب عالی برای هدیه دادن و همچنین خانم‌های خوش سلیقه است. اگر شما هم به عنوان یک خانم همیشه خاص دوست دارید بوی خوشی بدهید، خرید این عطر را به شما نیز توصیه می‌کنیم.

 رایحه ادکلن گلویینگ دارای آکوردهای اصلی میوه و وانیل بوده و در خانواده بویایی عطرهای گلی و چوبی قرار دارد. به همین دلیل عطر شیرینی و گرمی خاصی را از این عطر استشمام می‌کنید. با زدن یک اسپری از این عطر نت آغازین آن را که بوی توت سیاه می‌دهد احساس خواهید. این در حالیست که پس از گذشت مدت زمان کوتاه گل یاسمن و گل برف عطر خودشان را نمایان می‌کنند. این عطر با نت پایانی وانیل، سرو، چوب صندل و دانه تونکا تمام و روی لباس شما ماندگار می‌شود. دقیقا منحصر به فرد بودن این عطر همین جاست. برخی از نت‌های به کار گرفته شده در عطر و ادکلن لارسی لوان مدل گلویینگ عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: توت سیاه
  • نت‌های میانی: گل یاسمن، گل برف
  • نت‌های پایانی: وانیل، سرو، دانه تونکا، چوب صندل

نحوه خرید اُدوپرفیوم زنانه لارسی لوان مدل گلویینگ

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس