0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Re Mineur

اُدو پرفیوم زنانه مهران مدیری مدل ری مینور

شناسه کالا: 820055
شناسه کالا: 820055
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه مهران مدیری مدل ری مینور
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

از سال 2021 میلادی مهران مدیری فعالیت خود را در زمینه ساخت عطر و ادکلن زنانه و مردانه آغاز کرده است. این برند با بهره‌گیری از مواد اولیه ویژه و خاص، موفق به تولید عطرهایی با رایحه‌های بویایی متنوع و دلربا شده و به خوبی نظر بانوان خاص پسند را به خود جلب نموده است.

این ادکلن را می‌توانید به آسانی از داروخانه آنلاین و انواع فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی معتبر در سطح شهر خریداری و مصرف کنید.

شکل ظاهری این محصول بسیار ساده اما در عین حال شیک است و نام تجاری برند مهران مدیری و همچنین غلظت عطر، به رنگ طلایی روی شیشه‌ ادکلن‌ها به چشم می‌خورد. ادکلن زنانه مهران مدیری مدل ری مینور از قدرت پخش بو زیاد و ماندگاری متوسطی برخوردار بوده و سبک بویی مدرنی دارد و برای استفاده در تمام ساعات روز مناسب است. برند مهران مدیری به عنوان یکی از برندهای مطرح عطرسازی در ایران شناخته شده و ادکلن‌هایی در سبک بویی متفاوت برای آقایان و بانوان، با قیمتی کاملا مناسب تولید و به بازار عرضه کرده است.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم زنانه مهران مدیری مدل ری مینور

اُدوپرفیوم زنانه ری مینور مهران مدیری طبع معتدل و طعم کاملا شیرین و ملایمی دارد و برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است. به همین منظور شما می‌توانید همیشه یک اُدوپرفیوم زنانه مهران مدیری مدل ری مینور را در کیف خود داشته باشید تا هر جایی که نیاز بود از آن استفاده کنید.

سبک بویی متفاوت و منحصر به فرد این عطر موجب شده تا همه بانوان سخت‎‌پسند آن را بپسندند و از آن استفاده کنند. به همین دلیل اگر شما هم به دنبال خرید یک هدیه خاص و فوق‌العاده برای خانم سخت‌پسند خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم عطر زنانه مهران مدیری مدل ری مینور را اصلا از دست ندهید.

 رایحه این عطر از آکوردهای اصلی گل، مرکبات و چوب تشکیل شده و در خانواده بویایی گلی و میوه‌ای قرار دارد. به همین دلیل با یک اسپری کوچک این عطر بوی فوق‌العاده‌ای خواهید گرفت که با حضور در هر مکانی مخاطبین بسیاری را به سمت خود جذب می‌کنید. بنابراین اگر به دنبال این هستید که مرکز توجه همه باشید، قبل از حضور در یک مهمانی، ملاقات دوستانه، قرارهای کاری و... حتما از این عطر استفاده کنید.برخی از نت‌های اصلی تشکیل‌دهنده ادکلن زنانه مهران مدیری عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: گل بنفشه، لیمو
  • نت‌های میانی: شکوفه هلو، گل صد تومانی، چای سبز
  • نت‌های پایانی: کهربا، چوب سرو سفید

در ترکیبات و ساخت این عطر نت‌های فوق‌العاده و خاصی بهره گرفته شده است. به همین منظور اگر شما هم به دنبال یک نت آغازین گل بنفشه و یک نت پایانی کهربا، چوب سرو سفید هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اُدوپرفیوم زنانه مهران مدیری مدل ری مینور است.

 


 

خرید اُدو پرفیوم زنانه مهران مدیری مدل ری مینور

برای خرید اُدوپرفیوم زنانه مهران مدیری مدل ری مینور اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. پس از سفارش این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

اُدو پرفیوم زنانه مهران مدیری مدل ری مینور
اُدو پرفیوم زنانه مهران مدیری مدل ری مینور
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;