در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
پيشنهاد شگفتانه
مقایسه

اُدو پرفیوم زنانه مهران مدیری مدل پلان

Plan For Women

شناسه محصول: 818302
شناسه محصول: 818302
آماده ارسال
1,130,000
779,700 تومان 31 % تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • کشور مبدأ برند : ایران
  • حجم : 100ml
  • غلظت عطر : اُدوپرفیوم
  • مناسب برای : بانوان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

اُدوپرفیوم زنانه مهران مدیری مدل پلان

برند مهران مدیری از سال 2021 میلادی پا به عرصه تولید عطر و ادکلن زنانه و مردانه گذاشته است و محصولات آن دارای کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسبی هستند. ادکلن زنانه مهران مدیری مدل پلان، با رایحه خاص و منحصر به فردی که دارد، گزینه‌ای مناسب برای بانوان سخت پسند است.

این محصول را می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین معتبر تهیه و استفاده کنید.

طراحی ظاهری این ادکلن بسیار ساده و شیک است و در شیشه‌های مکعب مستطیلی در حجم 100 به بازار عرضه شده است. روی سطح این محصول می‌توانید نام تجاری برند مهران مدیری را که به رنگ طلایی هک شده، مشاهده کنید. این عطر قدرت پخش بو زیاد و ماندگاری متوسط دارد و برای استفاده در روز مناسب است. سبک بویی ادکلن پلان مدرن بوده و افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. برند مهران مدیری عطرهایی با گروه بویایی متفاوت و طبق سلیقه تمامی بانوان و آقایان تولید می‌کند و به عنوان یکی از برندهای مطرح ایرانی شناخته شده است.


معرفی اُدوپرفیوم زنانه مهران مدیری مدل پلان

اُدوپرفیوم زنانه پلان با طبع خنک و طعم شیرین و ملایمی که دارد، برای استفاده در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان مناسب است و حس طراوت و تازگی را به شما القا می‌کند. استفاده از این عطر برای زنان با گروه سنی متفاوت، مناسب است. رایحه این ادکلن از آکوردهای اصلی گل و وانیل برگرفته شده و در خانواده بویایی عطرهای گلی و میوه‌ای قرار دارد.

این عطر یک انتخاب عالی برای هدیه دادن به عزیزانتان است. چرا که رایحه خوشبو و بسته‌بندی متفاوت و خاص آن موجب می‌شود تا همه افراد به وجد بیایند. بنابراین اگر به دنبال یک هدیه خاص برای خانم خود می‌گردید پیشنهاد ما به شما اُدوپرفیوم زنانه مهران مدیری مدل پلان است.

این عطر به نسبت سایر مدل‌های زنانه مهران مدیری طبع بسیار خنک و طعم شیرین و ملایمی دارد. به همین منظور شما در یک مهمانی و دورهمی شبانه یا همچنین قرارهای کاری خود در فصل تابستان یا بهار می‌توانید از این عطر فوق‌العاده و بی‌نظیر استفاده کنید.

خانواده بویایی گلی و میوه‌ای این عطر موجب می‌شود تا به محض ورود شما به هر مکانی فرد احساس شادی و نشاط را از شما بگیرد. قطعا با یک اسپری کوچک از این عطر می‌توانید منحصر به فرد و خاص به نظر برسید و دل هر مخاطبی را جذب خود کنید. بنابراین اگر شما هم به عنوان یک بانوی خوش سلیقه و همه چیز تمام، به دنبال یک عطر خاص با ماندگاری خوب و متوسط هستید، پیشنهاد ما به شما اُدوپرفیوم زنانه مهران مدیری مدل پلان است.

برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده ادکلن زنانه پلان عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: هلو، گاردنیا، لیمو
  • نت‌های میانی: یاس، گشنیز
  • نت‌های پایانی: نعنا هندی، وانیل


نحوه خرید اُدوپرفیوم زنانه مهران مدیری مدل پلان

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. 


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس