در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اُدو پرفیوم زنانه پرسپولیس مدل پور فم

Pour Femme

شناسه محصول: 824114
شناسه محصول: 824114
تولید کننده: پرسپولیس - Perspolis پرسپولیس - Perspolis
آماده ارسال
1,800,000
1,566,000 تومان 234,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • کشور مبدأ برند : ایران
  • حجم : 100ml
  • غلظت عطر : اُدوپرفیوم
  • مناسب برای : بانوان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

اُدو پرفیوم زنانه پرسپولیس مدل پور فم

اُدو پرفیوم زنانه پرسپولیس مدل پور فم یکی از عطرهای فوق‌العاده خاص و منحصر به فرد است که در سال 2023 توسط برند معروف پرسپولیس برای هواداران این تیم تولید و به بازار عرضه شد. این عطر برای خانم‌های خوش سلیقه یک انتخاب عالی بوده و اصالت آنها را نشان می‌دهد. برند پرسپولیس طی سالهای اخیر عطر و ادکلن زنانه و مردانه را با روایح مختلف تولید و به بازار عرضه کرد. 

عطر و ادکلن پرسپولیس ترکیبی از اصالت مدرنیته و کلاسیک است. به همین منظور بسیاری از خانم‌ها و آقایان خوش‌پوش در هر گروه سنی می‌توانند از عطر و ادکلن زنانه و مردانه پرسپولیس استفاده کنند. ترکیب رنگ قرمز و طلایی شیشه این عطر و همچنین درب به شکل توپ مانند آن موجب محبوبیت بیشتر این عطر شده است. قبل از بوییدن رایحه عطر زنانه پرسپولیس، بسته‌بندی فوق‌العاده آن نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جلب می‌کند. اگر شما هم به دنبال یک هدیه ارزشمند و خاص برای همسر خود هستید، اُدو پرفیوم زنانه پرسپولیس مدل پور فم می‌تواند انتخاب مناسب و خوبی باشد.

نت‌های سیاه، وانیل و شکوفه پرتقال این عطر در میان نسل جوان دلبریایی می‌کند. به همین منظور همانطور که اشاره شد، همه خانم‌ها در هر گروه سنی می‌توانند از این عطر بهره بگیرند و همیشه خوشبو بمانند. برای خرید عطر و ادکلن زنانه پرسپولیس می‌توانید از طریق فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین یک داروخانه آنلاین اقدام کنید.


معرفی کامل اُدو پرفیوم زنانه پرسپولیس مدل پور فم

اُدو پرفیوم زنانه پرسپولیس مدل پور فم در سال 2023 توسط برند پرسپولیس در حجم 100 میل تولید و به بازار عرضه شد و در همان روزهای ابتدایی افراد زیادی جهت حمایت از تیم قدرتمند پرسپولیس از این عطر حمایت کردند. قدرت پخش این عطر زیاد و ماندگاری آن به متوسط است. به همین منظور پس از یک اسپری کوچک روی لباس یا بدن تا ساعت‌ها رایحه این عطر در فضا می‌پیچد. 

شما از عطر زنانه پرسپولیس مدل پور فم می‌توانید در تمام ساعت روز استفاده کنید. طبع معتدل و طعم شیرین این عطر موجب شده تا برای تمامی فصول مناسب باشد. بنابراین، اگر به دنبال خرید یک عطر همیشگی برای همه فصول و ایام هفته هستید، اُدو پرفیوم زنانه پرسپولیس مدل پور فم یک انتخاب مناسب برای شما محسوب می‌شود. 

سبک عطر زنانه پرسپولیس مدل پور فم کلاسیک بوده و خانم‌ها می‌توانند از آن برای شرکت در مهمانی‌های رسمی، جلسات کاری مهم و... نیز استفاده کنند. در حقیقت اسپری کردن این عطر روی لباس تکمیل‌کننده استایل فوق‌العاده و بی‌نظیر شما خواهد بود.

خانواده این عطر در دسته گلی و میوه‌ای قرار دارد. به همین منظور اگر به رایحه شرقی علاقه‌مند هستید، اُدو پرفیوم زنانه پرسپولیس مدل پور فم را نیز دوست خواهید داشت. آکوردهای اصلی به کار گرفته شده در این عطر نیز گل، میوه و وانیل بوده که جذابیت رایحه آن را دو چندان کرده است. 

برخی از نت‌های به کار گرفته شده در این عطر عبارتند از:

نت‌های آغازین‌: توت سیاه، گلابی

نت‌های میانی: گل یاس، شکوفه پرتقال

نت های پایانی: وانیل، بادام سوخته، نعنا هندی، لوبیا تنکا


نحوه خرید اُدو پرفیوم زنانه پرسپولیس مدل پور فم

برای خرید اُدو پرفیوم زنانه پرسپولیس مدل پور فم می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس