0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Floral

اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل فلورال

شناسه کالا: 823252
شناسه کالا: 823252
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
2750000
24 %
قیمت:
2,090,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل فلورال
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل فلورال

اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل فلورال (FLORAL PERFUME HOUSE) یکی از عطرهای خاص تولید شده در سال 2022 است که بسیاری از طی مدت زمان کوتاه و یکساله بین بانوان خوش پوش و جذاب به محبوبیت رسیده است. این عطر در حجم 100 میل توسط برند هاوس تولید و به بازار عرضه می‌شود و بسیاری از خانم‌ها می‌توانند برای خوشبو بودن از آن در مهمانی و مجالس مهم رسمی استفاده و نظر بسیاری از اطرافیان را به خود جذب کنند. این عطر از روایح چوبی الهام گرفته و این ماده خام گیاهی بخشی از ترکیبات فوق‌العاده از این عطر است. رایحه خوش عطر اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس می‌تواند طیف گسترده‌ای از سلایق را پوشش دهد.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل فلورال

FLORAL PERFUME HOUSE یک عطر با تمام ویژگی‌های خوب و فوق‌العاده است که خانم‌های بسیار زیادی طی مدت زمان یک سال از آن استفاده می‌کنند و حاضر به تغییر عطر خود نیستند. بسته‌بندی و شیشه بسیار ساده اما شکیل این عطر موجب شده تا همه آن را به عنوان یک عطر و ادکلن زنانه خاص بدانند و از آن در مراسمات مختلف بهره بگیرند. درب سفید روی شیشه این عطر و مربع طلایی رنگی که برند روی آن هک شده است، همه چیز را تا حد بسیار زیادی زیباتر کرده است. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک هدیه فوق‌العاده ارزشمند برای همسر خود هستید؛ این محصول بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

عطر زنانه هاوس مدل فلورال با غلظت اُدوپرفیوم تولید و به بازار عرضه می‌شود. بنابراین قدرت پخش بسیار بالا و ماندگاری متوسطی روی پوست و لباس دارد. به همین منظور پس از اسپری کردن این عطر روی لباس یا بدن شما به محض ورود به یک مکان، تا چند دقیقه خط بوی فوق‌العاده‌ای خواهید داشت که احتمالا افراد را به سمت خود جذب کنید.

انتخاب عطر و ادکلن متناسب با فصل و همچنین سردی و گرمی هوا میزان هوشمندی و سلیقه شما را نشان می‌دهد. اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل فلورال طبع خنک و طعم ملایم و شیرینی دارد. به همین منظور این عطر مناسب برای روزهای گرم سال است. شما از عطر خوشبو می‌توانید در فصول گرم مانند تابستان و بهار استفاده کنید.

عطر زنانه هاوس در دسته خانواده عطرهای گلی و شرقی بوده و از آکوردهای اصلی دارچین، گل و چوب الهام گرفته است. سبک مدرن این عطر خوش رایحه موجب شده تا بانوان بتوانند از آن در هر مراسم و مهمانی استفاده کنند.

برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده این عطر عبارتند از:

·        نت‌های آغازین: دارچین، لیمو، سیب و اسطوخودوس

·        نت‌های میانی: موگه، چوب سرو

·        نت‌های پایانی: چوب آگار، دانه تنکا، عنبر، مشک

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل فلورال

اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل فلورال یک عطر فوق‌العاده خوشبو است که موجب افزایش اعتماد به نفس خانم‌ها قبل از حضور در یک مکان خاص می‌شود. اگر شما هم به دنبال یک عطر همه چیز تمام هستید و برایتان کیفیت در کنار قیمت مناسب مهم است، باید بدانید این عطر انتخاب مناسبی برای شماست. برای خرید و تهیه آن می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدام نمایید. پس از ثبت سفارش هر عطر و ادکلن زنانه، آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل خواهید گرفت.

 

اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل فلورال
اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل فلورال
تخفیف:
2750000
24 %
قیمت:
2,090,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;